pkpkpkpkp 發表於 2005-3-4 11:06 PM
好想試下做版主會係點
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:08 PM
真係該煨
brightlee 發表於 2005-3-4 11:09 PM
但係有一半是射空門.....!!!!
7B
v.mf:ic*i
可能係太深近視, 從未頭槌入波, 亦都係點解我寧願做球隊領導工作
pkpkpkpkp 發表於 2005-3-4 11:10 PM
你打咩工架?
brightlee 發表於 2005-3-4 11:11 PM
一日見幾百個messages, 嚴重頭痛
brightlee 發表於 2005-3-4 11:12 PM
pkpkpkpkpkpkp, 你問邊個?
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:12 PM
球隊領導?當教練?
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:13 PM
答過喇...
brightlee 發表於 2005-3-4 11:13 PM
帶教會球隊打波, 不過現在開始做球証
科 發表於 2005-3-4 11:15 PM
brother brightlee
+|-u
f*j;g xi.X|S
原來你識打中文:lol:
brightlee 發表於 2005-3-4 11:16 PM
我在找Account Clerks 的工
brightlee 發表於 2005-3-4 11:17 PM
哈哈, 用手寫板, 所以寫得好慢
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:17 PM
quick chat to brightlee:
^fNN,`NB1e'J4K
a/c clerk
0^6p/}3K&r G
any requirement?
6N:X\y"~$HX3~
ACCA?
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:18 PM
我自己係做審計囉
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:20 PM
做球証駛唔駛領有許可證架
brightlee 發表於 2005-3-4 11:20 PM
好在澳洲做Account Clerks 不用,
,C*QDlm"}8g*j-j
但係做Accountants, 當然要CA 或CPA
科 發表於 2005-3-4 11:22 PM
不過你記住響sport區到用返英
2ETSu%~CF0n
}
近來日日去睇你地d post....
&q'{M-SKp
發覺英文真的有進步~ha~真正
pkpkpkpkp 發表於 2005-3-4 11:22 PM
嘩!!!咁利害?! 去開邊度踢
樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:23 PM
我係ACCA
,evT1E^J"U
應該可以過黎做 aust.CPA
l$U+n;vfl$dIEQ7g
年薪個度有幾多呢?;)
brightlee 發表於 2005-3-4 11:23 PM
做球證, 當然是玩票性質, 幫不同的教會比賽做球証, 但真係想去考牌做球証