娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-4 11:27 PM

做球証好悶架喎=.=

brightlee 發表於 2005-3-4 11:32 PM

pkpkpkpkpkpkp: 我在雪梨居住的!!!!RjXG;vEF&V[L
科: 多謝, 不過我的英文文法有問題, 我仍要學習!!所以在Sport區我多數是用英文(再加上我看運動是英文旁述, 例如今年亞視播All-Star game,我朋友寄了錄影帶給我看,但我只會看英文版)
(~#nb R-dg*RCM.^ 樂壇渣Fit人: 一個澳州(雪梨)的CPA畢業生, 年薪大約AUS$60,000-$70,000,

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:34 PM

d freshgrad高薪喎!!!

brightlee 發表於 2005-3-4 11:35 PM

to Pkpkpkpkpkpkpkp:球証才是球場上真正的"大佬" 一個好與壞的球証可以影響整個賽果

brightlee 發表於 2005-3-4 11:37 PM

但係升職機會比較低, 交稅大約40% 左右!!!6|v G}Zw.O1]~
比較舒適的生活, 還是錢, 自己決定
m%}#t@_#epf#d8b
sA@k_J k|A 當然如果只係大學畢業, 不拿CPA, 大約$40000左右ohZ0v1p \+~ jmi

tWOm x"sy [[i] Last edited by brightlee on 2005-3-5 at 01:39 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:40 PM

HK交稅低&|'~4qN6U+w*j@A6O
但係年薪亦低
(xM^b}M?[Rw freshgrad HK$120K~150K

brightlee 發表於 2005-3-4 11:45 PM

係啊! 但係香港升職比較快, 不似雪梨,始終生活.文化都不同,而且這裡的工作機會比較少

警員甲 發表於 2005-3-4 11:45 PM

應該轉講波的topic了…(路過)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]警員甲[/i] at 2005-3-4 23:45:,\,u3Y _9_ba
應該轉講波的topic了…(路過) [/quote]咁你咪講d個人意見囉

brightlee 發表於 2005-3-4 11:48 PM

警員甲, 你怎樣過學生年代先?

警員甲 發表於 2005-3-4 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-3-4 11:48 PM:Q,LhOpA,M
警員甲, 你怎樣過學生年代先? [/quote]*Ihv&H,A:t o:c?^
無聊的一天...
g ]2n$s+tf j8` 返學
i(yq3j\8@1T4\Z 同d同學吹下水'HkQ/ir~ {j
吹到打上堂鐘,返埋位坐,等老師黎
'bM)Lr$UGJ wG 上堂
.f2|!Ls+k$? k 上堂同人傾計
6YneE"Z-T3q?cFo 俾老師罰%b;B?Wf
落堂
Uf&}2u%JV Y 放小息/午飯 h@~%~AIR1?
再上堂..4xqT+NhW*C~,u
放學就罰抄/罰企
f3C df8o&G 打電話見家長
y jL~zs C8Q 記名/記小過/記大過(未試過)5D;X8i]#]}t6E
:D"""

brightlee 發表於 2005-3-4 11:55 PM

樂壇渣Fit人: 有無方法可以找到那隻魏綺清的碟?Wc_ wX9zs
講真, 讀書時好鐘意聽佢唱歌同播歌9\Q/c'NgU-QD\

2W!xd-G!dv {sY"F#R`V 可惜後來佢喉嚨出毛病

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:56 PM

俾d時間我P2q2yS{
真係好難

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-4 11:58 PM

家陣仲有罰企??

brightlee 發表於 2005-3-5 12:02 AM

真係好多謝你!!!
S1H@}d1K
p\r`;~Z)H 讀書時候有無聽收音機??H%hE Reo
~Pxz O*z WEk"Tb
我記得周慧敏在輕談淺唱不夜天講錯野, 返學笑足成日
!v V0~ur \ 仲有,阮兆祥播歌好正, 好好聽

警員甲 發表於 2005-3-5 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-3-4 11:58 PM:
Ez"t8Tj-H5HE 家陣仲有罰企?? [/quote]'e b||V
有~~咩無呀=.="

brightlee 發表於 2005-3-5 12:25 AM

真係慘,!!!

反斗奇兵 發表於 2005-3-5 12:25 AM

今日返夜校~*-f$g$E5s PFDv
f[3`%} f
成班男仔0係度玩~*
2D_+V)iSx&k1U Z J Vj.[ ?Cp
又0係度串呀sir~*Vi)p'@7j(O
3lok7F&@ zI
之後個主任入黎巡仲要坐我隔離!
IB(V x6r
;AXBP5j c0N0K0d 搞到我自閉左半堂!FJ1q"_}/x&]N$A

Lj9\,xi3^WG&Tv.M ...悶中~*不過 d 呀 sir 成日同我講野!*
Q5|H&Ic0_ r{3v8J*E a0n3m?2\
我地好似吹水咁~*所以先冇咁悶咋..

brightlee 發表於 2005-3-5 12:29 AM

都幾好, 返學都不用悶死

brightlee 發表於 2005-3-5 12:30 AM

[quote] 樂壇渣Fit人: 你問邊個先?![/quote]
]g,rJAef!n 8xL,z z"@

F.H*p.]%q)@ZG ok now:PCg2F m1|

j xr2K'f F1k1{ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-5 at 12:33 AM [/i]]

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.