做球証好悶架喎=.=
pkpkpkpkpkpkp: 我在雪梨居住的!!!!RjXG;vEF&V[L
科: 多謝, 不過我的英文文法有問題, 我仍要學習!!所以在Sport區我多數是用英文(再加上我看運動是英文旁述, 例如今年亞視播All-Star game,我朋友寄了錄影帶給我看,但我只會看英文版)
樂壇渣Fit人: 一個澳州(雪梨)的CPA畢業生, 年薪大約AUS$60,000-$70,000,
d freshgrad高薪喎!!!
to Pkpkpkpkpkpkpkp:球証才是球場上真正的"大佬" 一個好與壞的球証可以影響整個賽果
但係升職機會比較低, 交稅大約40% 左右!!!6|v
G}Zw.O1]~
比較舒適的生活, 還是錢, 自己決定
當然如果只係大學畢業, 不拿CPA, 大約$40000左右ohZ0v1p
\+~ jmi
[[i] Last edited by brightlee on 2005-3-5 at 01:39 AM [/i]]
HK交稅低&|'~4qN6U+w*j@A6O
但係年薪亦低
freshgrad HK$120K~150K
係啊! 但係香港升職比較快, 不似雪梨,始終生活.文化都不同,而且這裡的工作機會比較少
應該轉講波的topic了…(路過)
[quote]Originally posted by [i]警員甲[/i] at 2005-3-4 23:45:,\,u3Y_9_ba
應該轉講波的topic了…(路過) [/quote]咁你咪講d個人意見囉
警員甲, 你怎樣過學生年代先?
[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-3-4 11:48 PM:Q,LhOpA,M
警員甲, 你怎樣過學生年代先? [/quote]*Ihv&H,A:t o:c?^
無聊的一天...
返學
同d同學吹下水'HkQ/ir~{j
吹到打上堂鐘,返埋位坐,等老師黎
上堂
上堂同人傾計
俾老師罰%b;B? Wf
落堂
放小息/午飯
h@~%~AIR1?
再上堂..4xqT+NhW*C~,u
放學就罰抄/罰企
打電話見家長
記名/記小過/記大過(未試過)5D;X8i]#]}t6E
:D"""
樂壇渣Fit人: 有無方法可以找到那隻魏綺清的碟?W c_wX9zs
講真, 讀書時好鐘意聽佢唱歌同播歌9\Q/c'NgU-QD\
可惜後來佢喉嚨出毛病
俾d時間我P2q2yS{
真係好難
家陣仲有罰企??
真係好多謝你!!!