娛樂滿紛 26FUN's Archiver

鬼谷谷 發表於 2005-3-4 04:44 PM

《轉貼》必看﹗隨時可救自己一命﹗有point嫁

《轉貼》必看﹗隨時可救自己一命﹗
6U}S*~+iH6e_)|
Y1?:QEHzZ-{Z 必看﹗隨時可救自己一命﹗e"@5y/z)p"AJ
2G&_a&sG)LG
> 自己幫自己的CPR方法(一定要看)
q9nP d"w m3z ~vl >:qK*x3c|7]%M0X0y
> 假設現在時刻是下午五點五十分,
*}nf ~U/A+G,x#T >
~2@)z)R6FIq > 忙忙碌碌的你上了一整天的班,4T^:Ol G2xLY x;t hS
>0T#i0`h/{^.vZ&va
> 正在開車回家的路上(當然是一個人囉!)。[}%@To4w0R)`+fg
>
E-i"A2_q*r%vQ+]K > 突然,你感到胸口有一股劇痛,
;R`D_P&`N;G >%CZ2d4|0Eh,P_d
> 並且開始漫延到手臂和下巴。
2|!{Y(iX7I a > X#E6WU3{(z}$lM
> 可是,離最近的醫院大概還有五公里遠。
!T;C4`^2A6z~ >
o/gy"?JsT+A > 更糟糕的是,你自己都不知道能不能撐得了那麼遠。zr8v3E:H h9C!TI
>#~I|E8Z~
> 怎麼辦?K Y:Z m5u0jvX
>#J b-[/}G
> 以前曾經受過心肺複甦術CPR訓練,
AXk0c IV0X di >3T` l1bzl0g$qIx
> 但是教課老師並沒教你怎麼自己給自己做急救的方法。
5iRPZ%c,}.Y'e >9ac Q y8McI%d[AA4L6F
> 獨處時,心臟病發作急救術!`7BpF{
>
Rn(b%U^;f b ]._g > (許多人心臟病發作時,四周沒有旁人)/jD a M/m_
>"?!q6E(^W3k
> 因此,學會能自己給自己做簡單的心肺複甦術是非常重要的。)"@L"Zzqo
>`(?Ka;_I)n;P H
> 一個人若是心臟不能正常跳動,
8R)xI-Y'b+R9m >{}F R#I6}
> 並且開始感到快要昏過去時,*s5xa!H \
>C:x,Er |4y5{M
> 他大概只有十秒鐘的時間,'PkN}S6O$dJ\
>
0gZg[_nZ > 然後就會失去知覺,不省人事。
M K1?2@G >,xY/fs]QN9L6w&]s
> 若是四周沒有旁人能幫忙急救,T"t#s {5{;]
>
.Rblwr2MC&J > 患者要立刻把握這十秒鐘的短暫時間自己救自己。
4gP` tz*v9\)FOk >-A T,Ge{lXt
> 要不停咳嗽!用力的咳!%a P1V@1La$RQ
>
W/GD{5Wi6avi > 每一次咳嗽前,
~0nogh'?%fPS h >o?{u#Dzr
> 都要先深吸一大口氣。|D:O6PBbb4pN
>
~N(D,|/~ > 然後,用力地、深深地、長長地咳, A6mb$D GL$U
>5Jyd}-_$U y
> 好像要把胸腔深處的痰咳出來一般。
0elZ(}SBi >
pfP%Pe'~ pa@ > 每間隔大約兩秒鐘,#YFy)ylNT
>#f/s,tm_2J,L;n
> 要做一次吸、一次咳,
*g X-^2h6Q~y;{ >
Y#j3WC{;uG3?*B[ > 一直要做到救護趕到時,
j!?.uY4i7k#B#j >
+c u+t!Y)w%e'B:Cg > 或者已經感到心跳恢復正常,才能休息。
&h4B'a j |"|;x >U^Y%x'B ^ M c*Ze k n
> 做深呼吸的目的是要把氧氣吸進肺部,
%zGC7P!v-o3]7aO >
%`;S[[9z Cr}~J > 咳嗽的目的則是要以這個動作壓擠心臟,
/x4I)NZ?L~ >"OS{oJx-MeNZ)n
> 進而促進血液循環。
9V NM:p$]K9{;@o` >
6~ ^}4l5tL > 對心臟的擠壓也可以幫它恢復正常脈搏。A X;UC4UmL
>;O1H`B}9y2T1P
> 如此急救,可以讓心臟病發作患者有機會打電話求救,0F o.|_vj.Q Z8s:}
>B,^ {;y)E9P
> 或者在每次氣間呼救。6L4pC.PkNA
>?.J V kp%VL)Y!iT
> 救人一命,勝造七級浮屠。-x ei!_L
>+l:]#V+W"wG0|F!O/L
> 請大家把這個自我心肺複甦急救術告訴大家,或再影印分發。
0N5CiK0yz Di >;@/[@"H-?s'`L/lX ?
> 說不定就因此救了您的家人、親戚、朋友、同事、左鄰右舍x5m;V7U.hm
>
9F&p-T9nD > 或任何一個不管您認識或不認識的人一命。

babyryan 發表於 2005-3-4 04:58 PM

oh.......真架???6Ey2YVdX
好多謝你既分享呀!!!!!^^

'nice' 發表於 2005-3-4 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]babyryan[/i] at 2005-3-4 04:58 PM: uG Uj.qZ I
oh.......真架???
8fsD8ME+x c&~ 好多謝你既分享呀!!!!!^^ [/quote]
5l ?)og,^P:N M2i]uy0G
真唔真啊?唔好想救人變左害人啊~:o

shiryu2003 發表於 2005-3-4 10:08 PM

認同~希望真係咁會救到人唔會害人~

ywy 發表於 2005-3-5 12:51 AM

係唔係真架

左輪仔 發表於 2005-3-5 01:00 AM

係!!!

pillgreen 發表於 2005-3-5 03:07 AM

我認為信佢吾會害到人,
C#qZX R#kL 因為如果真係心臟病發,而又四周無人時,
?"Y{C4o#or 真係做又死,吾做又死,咁不如試下做,摶一摶啦!

inpennhouse 發表於 2005-3-5 03:20 AM

係第2個forum睇過 唔知work唔work

射手 發表於 2005-3-5 02:22 PM

可以...唔work嫁...+{o$G/A8Fa/`QA)x%c!^ x
死,,,難逃一劫...

fing86 發表於 2005-3-6 09:51 AM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2005-3-4 05:19 PM:
;c$x/xn9hb9b+uD 7o4kje Pk2Qpp
iO0h6\ ks
真唔真啊?唔好想救人變左害人啊~:o [/quote]Bs_U%ei)C
同意...

looook 發表於 2005-3-6 11:46 AM

tks

樑少 發表於 2005-3-7 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-5 03:07 AM:
3F9NOF,Mu? F 我認為信佢吾會害到人,2}iKy,]-]1f)@f}(j
因為如果真係心臟病發,而又四周無人時,
Vnd zz&t 真係做又死,吾做又死,咁不如試下做,摶一摶啦! [/quote]
V#H~w,e3A `IW I
5|._C2E#Ml+A{$_ 講得好~!!

蕃薯仔 發表於 2005-3-7 06:00 PM

大力咳唔係會更加快速引致心臟病發嗎?

ballball 發表於 2005-3-7 08:19 PM

還真感謝你.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.