娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2012-2-16 09:14 PM

唐英年------首要工作 2012年2月

[i=s] 本帖最後由 新經濟學巨人 於 2012-2-16 11:20 PM 編輯 [/i]KIF @6oE

Yx8I l#F [size=7]縱使給你做到首長,難保他日[/size]6e!Q4j*K6[ `Lg
[size=7]你會因你太太事離任。:noway: [/size]{:`MT o eJ4sZ
Hb B1Y%L YY1@\:hG
[size=5][color=red][b]唐英年於香港大規模僭建搭建物實證[/b][/color][/size]
@[ Y!q s%k [youtube]unAzrtt1350[/youtube]

cxzcxz 發表於 2012-2-17 12:05 AM

唐英年話男人要有膊頭.......要識卸膊!!!

七仔男 發表於 2012-2-17 12:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

philip-e 發表於 2012-2-17 12:23 AM

正一粉腸,講男人要有膊頭,自己就乜撚野都瀉,比佢做到特首:cry:港人要揾路走.

費事高 發表於 2012-2-17 12:26 AM

完來讀得書多,肚裡多過人幾滴墨水,{#}J!i%B ey
做高官打份好工,各方面都優勝過大部香港人、
0T,]eior,n 所謂尖端份子、比一般販夫酒卒、大奸大惡之徒更無恥、| ~!A8`9ypWA
呢一幕活生生血淋淋既斯文敗類真人表演、j5ib8QRKm
要當住幾百萬香港人面前(未計國外)表演禽獸行為、2aJJK`CO4l;N^
唔係幾多人能夠承受得起、為了利益、自體安危、Ys,M[t3h~#a"H
生死關頭……莫講話擺老婆上桌、只要自己能甩難、
7j_}!@j)l*@ 你叫隻禽獸畀個老婆,比埋個老母你:gun: 地輪,4_ Y,{b0LjZ
隻禽獸一樣會笑笑口,義無反顧推個老婆老母去死。lX*K$D8DOQf$\?&q
唐生……我對你真係衷心佩服……好野

樂生 發表於 2012-2-17 12:29 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3789046&ptid=260488]3#[/url] [i]七仔男[/i] [/b]師兄緊係好少上YOUTUBE, 而加係YOUTUBE唔好話10幾分鐘, 個幾兩個鐘既片都大把, FULL VERSION既戲,演唱會咩都有, 最長我見過有6個鐘

七仔男 發表於 2012-2-17 12:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

limited-too 發表於 2012-2-17 12:36 AM

算吧啦, 佢做梗特9啦...你地鄉江人認命吧

費事高 發表於 2012-2-17 12:59 AM

現實版‘’天與地‘’5m/O;qF I2`4pv y
天崩了……我老婆繼續撐起'q2r*y [g,n[
:good:

ThomasKoon 發表於 2012-2-17 01:13 AM

佢都幾叻吖﹐可以令全港市民槍頭一致﹐利害利害﹗

gd_weixiao 發表於 2012-2-17 02:09 AM

thank for sharing

freeboy108 發表於 2012-2-17 10:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fantansize123 發表於 2012-2-17 10:29 AM

支持下渠甘啦~

philip-e 發表於 2012-2-17 12:04 PM

睇佢老婆笑得好撚苦!!!

kwunwan 發表於 2012-2-17 12:16 PM

龍豬GT 2
,Z2Z C+r/|+Sh
r@GtN 唐唐著4N(T#e+y&_X
創刊2012年2月16日

bc37714 發表於 2012-2-18 11:05 AM

:angry:[b]PK[/b]唐英年:mad::mad:禾要雕爆你C眼:dev:

新經濟學巨人 發表於 2012-2-18 07:30 PM

[i=s] 本帖最後由 新經濟學巨人 於 2012-2-18 07:52 PM 編輯 [/i]UO0n fk _ b

:^ ^7k9Mw6{ vs6_Q'D| [size=6]唐英年(前政務司司長,公務員之首)[/size]
K X6]tv;u!U7R5@ [size=6]曾蔭權所提攜,唐氏大宅蓄意違規僭建之迷,
_#o'd;hl/b 獲得入伙紙才開始?或是早有預謀,[/size]
2n,ZTbc(k(VYP [size=6]瞞騙政府部門,避繳付差餉?[/size]8oqd TAg V

'j ~1nd+U'L/Tm@ [youtube]tjNZn6RXh2w[/youtube]r}(px+XV({6l8A

+qQ*t%w0r n {~ [size=5]唐英年把所有僭建責任推給妻子,又堅稱於屋宇署 07年批出入伙紙後才僭建地庫,否認向署方提交「假圖則」。[/size]D8q\SdF;oX7j%@By
[size=5]不過業內人士認為唐的說法疑點百出。屋宇署昨晚表示,就大宅入伙前已建造地庫,或觸犯建築物條例[/size]
]+@2d,YJ!i"vw [size=5]及「失實陳述」罪行的報道,署方已主動調查,並邀請涉及工程的人士,包括工程師、承建商及業主即唐英年妻子[/size]
MZX%]R#YCcq0W [size=5]提供資料。[/size]
"C3H x,LB/L-wk0\M [size=5][/size]
_uR9PI
*iS+p\d&~Y-Mq [size=5]香港專業教育學院建造工程系系主任陳子明昨表示,唐英年大宅的地基達 5米深,一般三層大宅只須最多 3米深地基,[/size](Pc,h9~1Py,m}N\
[size=5]質疑有人[color=red][b]早有預謀僭建地庫[/b][/color]。若果先建地面大宅,後建地庫,成本或激增一倍。[/size]Rm5h"RW:~
w9A(Y0L0z/j S}
[size=5]陳子明又指,有關地庫需要數百架次泥頭車才能挖走有關泥土,需時最少一個多月。清走泥頭後,必須實地灌注石屎[/size]
"Lt-{)~Z(m4z`P1d [size=5]形成地庫四周的擋土牆,「仲要『震基』,將石屎空氣排出嚟,噪音相當大,所以好少會起完大屋先做呢個步驟」。[/size]
y/?Zu4l [size=5]一般做法是先建地庫才起樓,結構較牢固。[color=red][b]屋宇署只須翻查泥頭車出入、到堆填區傾倒泥頭及石屎供應紀錄,或化驗[/b][/color][/size]q3v5T vm{%R
[size=5][color=red][b]樓宇及地庫的石屎,就能確定地庫何時興建(可以查證的,是你做不做吧了)[/b][/color]。 [/size]
~-[ q5i}p6Y/^ [size=5][/size] 'K|xC$Z,P
[size=5][/size]4xQ"is-H k
[size=5][/size]
r1t(n {+^PX? [size=5]「證明唐英年講大話」[/size][size=5][/size] )` x6N u3H V
[size=5][/size]h:D8{|,q a*k }
[size=5]綜合本報及其他傳媒引述參與工程人員的資料,[b][color=red]地庫的大洞極可能於 07年之前挖好。結構工程師蘇耀坤指挖洞並沒在[/color][/b][/size]}-G pqqq.U
[b][size=5][color=red]圖則標明,也屬僭建。昨日有傳媒發現, 06年 衞星圖片顯示泳池有一塊長方形物體,蘇認為一旦證實屬於天窗,[/color][/size][/b]4c!x9e;x m yu L:P
[b][size=5][color=red]或涉刑事罪行,「有地庫先有天窗,咁就證明唐英年講大話,有可能提交假圖則」。[/color][/size][/b] f+d*UeEU#Dp)CG8r

zp0q0u P8A-^{ [size=5]大律師陸永雄說,僭建刑罰輕重,取決於僭建面積大小、為期多久等因素。他又指,[b][color=red]特首去年提醒問責官員必須清理僭建物,[/color][/b][/size]
oX2{6T-NJ*N(`8_ [size=5][b][color=red]唐卻置諸不理,罪加一等[/color][/b],「如果你喺庭上講因為同老婆婚姻低潮,仲會加重刑罰。你講出嚟係侮辱人哋智慧」。他又指,[/size]
3W*F"V4}4_u&v-T [size=5]除非地庫興建時唐與妻子分居,否則僭建責任不可推卸,假圖則也可構成虛假文書,最高刑期 14年,「如果搵到人證明[/size]!z(z `k(D9KH y
[size=5]唐生有份參與鼓勵,就可以構成串謀」。[/size]4`,K4lj+YGQ k0rx
xo-HAel9V;x
[size=5]警方發言人表示,屋宇署正處理上述投訴,警方不宜介入,但會繼續留意事態發展。[/size]

費事高 發表於 2012-2-18 08:54 PM

[quote]唐英年(前政務司司長,公務員之首)
fz)g9N*UYX4v4jf 曾蔭權所提攜,唐氏大宅蓄意違規僭建之迷,
}1VXz+HRj 獲得入伙紙才開始?或是早有預謀, O)X#}jw:T,U
瞞騙政府部門,避繳付差餉?
}7kP/M.{ {.e#n^
a(PCkL7L2~s _2~ tjNZn6RXh2w$K$mu6J2o;f

$~c-dL5N)o.r)d 唐英年把所有僭建責任推給妻子,又堅稱於屋宇署 07年 ...u M6N%a ?.{ _
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3790272&ptid=260488][color=#999999]新經濟學巨人 發表於 2012-2-18 07:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
D f7L+TY1L\)^1B3v H |V3o&\]
漇氣啦!任憑你鐵証如山,証據確作又如何?4zC D&iF
法律,証據,入罪,受靶...係用來畀我地呢類又無面又無錢既死窮鬼用,3j H4j ZYDs%On
對住自己友...得過且過,人誰無錯...隻眼開雙眼閉,單k屎互相卸肩,
)?/KD!J9Z!rH#X 呢個部門推個果部門...總之就無一個部門願接,
/L!wWx4?V 最後接手個位,咪又係千方百計,出盡九牛二虎之...幫呢條權貴脫罪:sleep:

cxzcxz 發表於 2012-2-18 09:03 PM

唐英年難怪早前往新界丁屋參觀時,同意丁屋何以加建多於三層! e k*T&mY I_

D6? z(S vJ
G'_)~U7lXNA 自己早以行先一步!

新經濟學巨人 發表於 2012-2-18 11:06 PM

[i=s] 本帖最後由 新經濟學巨人 於 2012-2-18 11:38 PM 編輯 [/i]
*^X Fm? |CK)wj5M
[size=6]大家水平線不同,新界村屋向上發展,唐宮向下發展吧了。[/size] \&}.Xp#B#l5O)CD
[size=6]都係自己友,[size=7][color=red]無法冇天[/color][/size]。:D [/size]$F:lv_$g2Fx

-nHs}"` B Yx
B'n5F5L J P| [quote]唐英年難怪早前往新界丁屋參觀時,同意丁屋何以加建多於三層!
+e-C#T EK ]t+I|v8GB1{2Nc

+j Bi Bv1R 自己早以行先一步!hH,b C$~al7X z:\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3790299&ptid=260488][color=#999999]cxzcxz 發表於 2012-2-18 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.