娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lollypod 發表於 2012-2-25 12:54 PM

曾鈺成等阿爺點頭

一班愛國愛港、傳統左派陣營人士在背後力推曾鈺成,這些人鑑於唐梁兩營互片,與其讓梁選情看漲,不如捧一個更代表他們陣營的人選參選。B Bc ?8bb;z X

/kb%a8[UY?"}O:h 曾鈺成隨後出席公開活動時,沒有明確透露是甚麼人游說鼓勵他出選,只表示這是他一生最重要的決定,他考慮參選只是希望推動建制派之間,甚至建制派與泛民之間的「大和解」,減少政治陣營之間的敵視,「如果今次選舉,建制派本身又出現唔同陣營,你當我係敵人,我當你係仇家,我們又如何面對香港問題呢?」
;t;oY ~XB6g
!t5Thby;|8?'JH 9u7d8Ov,[u
`8D~yO'~'C
(呢張相cap到唐豬既精髓!)
(O;]Bn4Je,J O [attach]2158976[/attach]
,Sy1F1I*s,U
r({L~-H K I@0|(t?#v4m

0@ p*EN7V6F/h [size=3]睇曾鈺成個款就知佢想玩埋一份啦[/size]
/]"\@(jf VyC1f [size=3]唔通阿爺今舖玩煙幕?? :P  [/size]
6RtH1mp\T JA [size=3][url=http://bit.ly/whcWjN]http://bit.ly/whcWjN[/url][/size]

haha789789 發表於 2012-3-3 01:44 PM

你當我係敵人,我當你係仇家,我們又如何面對香港問題呢?」[color=#fff][size=0px]- [/size][/color]

h_12010 發表於 2012-3-8 03:46 PM

曾鈺成肯參選米好,豬梁冇個好!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.