給住澳門會員的問題
小弟遲些會到澳門工作,但我又不太熟悉當地文化,所以希望有人可以講解下當地環境,治安GM)U \v'RaV勞工保障,初到貴境需要注意什麽等, 等小弟有個慨念,唔該晒!!
就算不是住澳門的朋友,如了解當地,也不妨講講,Thx 機本上同香港差唔多,但係生活節奏冇咁快,休閒好多 我覺得係慢到離曬譜, 雲吞面麻煩等20分鐘以上! d女呢,正唔正架? [quote]Originally posted by [i]greatzelda[/i] at 2005-3-6 09:43 PM:
d女呢,正唔正架? [/quote]f\:YV;c,s
c$W*f(i%D!e
我覺得香港靚女多d... A$K7wW!s|
但係比例上澳門算唔錯架喇....都唔少靚女 住開澳門就鐘意住係度gala,因為生常較慢,成日好似渡假咁,出門口又唔洗點提早太多 [quote]Originally posted by [i]godofcar[/i] at 2005-3-6 09:43 PM:7S(f,~Gf!xT
我覺得係慢到離曬譜, 雲吞面麻煩等20分鐘以上! [/quote]6`3A7^4d'D l3f;[*uR
睇下係邊度食啦,介紹你去一度啦,新馬路珠記丫,d雲吞同水餃都超正丫 過江龍...去澳門做什麼工作呀你G [t]0k
重有..上邊位兄弟
你去邊度食.要等20分鐘咁耐 去澳門最好識電單車 哈哈....因為通街都係50仔 地方細細, 冇咩好行..;S:d~^/ExY{4s$}'e
但係無論讀書同工作, 都冇香港咁大壓力... 澳門街邊d女就差過香港小小....但係d雞就.......同香港無得比!!澳門是男人的天堂~~~ 小弟去過幾次澳門~ gf%J&ocA \
幾鐘意個度. 有d羨慕你可以去工作~
d物價比香港低.
雲吞面 - 黃枝記(市政廳附近)不錯.
當然要食義順(黄枝記隔離) - 比香港平及更好食. t(l5L%eF
重有萄撻,豬扒包.j|&D Gb9MK k
ar... 係郵局正門對住,對面馬路行前d,左手面有個街口,係斜路黎ga,有間鋪頭賣粥ga,d粥無米ga,好似碗豆漿咁. - 值得一試.
重有手信街,鉅記行前d,街尾有間賣大菜糕,好多味ga,重有榴槤雪糕tim.C]e9o L}V*AOA$H
對面有間萄國菜,好似叫公雞 - d人話澳門本地人多數去li間,小飛象(另一間萄國菜)係遊客先去.k(i _Yd
[[i] Last edited by minghkhk on 2005-3-8 at 04:53 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-3-8 12:11 AM:
澳門街邊d女就差過香港小小....但係d雞就.......同香港無得比!!澳門是男人的天堂~~~ [/quote]
街邊d女係差d, 不過d學生妹係平均以上,d裙幾短,幾正.:\vVsmgX,es
d妓女真係唔錯,午夜後好多企街,質素幾高.
聽人講d妓女需要攞牌,不時要身體檢查.(唔知真定假) 你d眼介太差,應該多d去旅行
問到澳門好似好落後咁....5nX'c5VL"U;Q L?
澳門大致上和香港一樣@Z9oO-o3_4s
不過比香港休閒, t?n-POb5E
因為地方細,交通極方便,真係唔識路都可以叫的士(冇的士可以call黃的,電話519519),坐的士分分鐘平過香港坐巴士
又講下食囉wo,有好多好野ga,不過要睇下去邊區啦........4S+h(P4n0A,N
而女離計呢,我覺得都係隨緣,除左放假啦,唔係個個都要返工,返學,好少機會見lor~[i'fe:] R
治安自從回歸後都好好.冇聽過有咩大事發生,但由於大陸開放自由行,曾經聽過有人被自由行的人打劫