娛樂滿紛 26FUN's Archiver

三仔 發表於 2005-3-9 05:50 PM

睇完覺得點?

港男廿宗罪
L8p"iEw1cU
U$k%cY*WE5xU5P5C 【一個二個都係低學歷。條仔唔係讀 hku,條女拖住佢都覺得醜啦,影衰晒條女】 YLO*d2K q7m

8Z9cxQR,m)h 【錢又冇。同佢去酒店食餐飯都唔肯,驚死要比錢咁。幾百蚊一餐 tea 都比唔起,冇鬼用】
%UV+u+JPF7~"| 4W K~G1TQ#J \
【唔識搵錢。做o左兩年o野先至得皮幾人工。比埋老母o個份後得返幾千蚊。我買個袋都唔只啦,仲洗旨意佢養。廢柴!】
7o`NJM.Wb2NW %q2yx!FqR%k,T
【冇內涵。同佢講d 西方藝術史佢一d 都唔識。垃圾!】
d$Kh,pc-qi
bG{TX z$Xc 【冇主見。我話想去邊佢就帶我去邊,成個奴隸咁,我唔要拖件奴隸出街。死狗!】
G4i6H {~q.D W:X#^7~!o[%B3Sv
【唔講道理。一味指責港女,又唔諗下自己係點。】
W.yY1_(f@ y'w hUh km
【孤寒。情人節洗千零蚊 tum 下條女都唔捨得。乜條女千零蚊都唔值咩 ? 冇用】
z"]Z*H^:V 1Zl(hXb1}~q^X T
【冇文化。人地講o野夾雜幾隻簡單o既英文字句都聽唔明;講英文又鬼死咁重香港口音。】
F\9CKz RYY|ah)N7A l+_
【懶。成世都唔做家務,食完飯又唔幫手洗碗】 4k+\ ~([Ic;J:S
w2l.v-YtlKTf R
【自閉。由朝到晚只係對住部 PS2 打機,毫無社交圈子】
p4{h O{Un \:LN ]4_ \0zy
【窮。戶口得雞碎咁多錢,夠我買袋唔夠我食】 T7ZftHqY

+X3_w7^\o]G 【冇上進心。打死一世工,做死一世狗】
Za1T#} @| sr!Fv|k]
【冇風度‧媾唔到女賴地硬】
I-kYhsoz
6\^ p%KLp} 【媚外。成日認為日本/大陸女仔好。】
1ugHkrO$j1E yK&`2l RA"r
【固步自封。香港女士不斷進步,港男卻原地踏步】 "D m w2J;Ab!j

Tjj0c6~u 【低等。成世受制於女人,毫無男子氣概】 +dCG1s1|U&l(a

2[+M p j"f]T 【低學歷。一個二個都係 IVE 人】 BO,s~)]

4nD,s4J!j m/B,?8z.R 【MK。著埋晒d cheap o野出街,影衰條女】
#N.fR R^%|e'dM@ -Y)`J\nK3`
【un 挑鬼命。成班港男都係身形矮小o既白皮豬。自己廢,又要求條女有身材。港男都唔講道理o既】 %j eNeP\
'e5X6tQ,d1r0`6W!}~W,Ur
【下賤。做侍應、速遞、快餐店、車房仔呢d 低等工作,影衰條女】
*M-z%G|*T%_ x]Ha{9g9Cr%BB
[url]http://community.she.com/message[/url] ... 11&topic_id=1308670
T$p\m3Z#\)Z
iM+u/N6r[?Xb [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-9 at 07:13 PM [/i]]

yutik 發表於 2005-3-9 07:12 PM

that's why 香港咁多老姑婆!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-9 07:15 PM

三仔, sorry to change your text color
#E @ f~3ARdX:H+u it would be better in black if your text length is not short"xT5KNK;[
also color in orange cannot be easily identified as our background color is white.&t'I'|jv
%M2K?5H:c0}
Thanks for your concern:D
]!YG@(j,pu D+`HoP.KS
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-9 at 09:57 PM [/i]]

lv123 發表於 2005-3-9 08:21 PM

mk 是本土文化。媚外那麼叫她不要用lv用紅白藍,不要看大狗毛(長今)。中英夾雜。那麼用文言文和你交談。

tomy lee 發表於 2005-3-9 09:00 PM

窮~低學歷~唔識搵錢~下賤 0~v$["^ T;T)oB {J:L
都好似吾係罪 無人一出世就 有錢 一出世就高學歷
)a rj$i2a]V 要求條女有身材 是正常的所有生物在繁殖下代時都會
LG"|+iHp'Q1s&j 對對象有一點要求!如果無人做侍應、速遞
m:YF!~ vj 快餐店、車房 更"高尚"的人都無得出街d JLaI#EO*C
食飯買車買樓加上讀 u 吾一定 係好人}m lJml&J
有好多殺人犯 都有讀 u至於比埋老母o個份後
\3mj3c6n;Yn"MYr 得返幾千蚊......1000:10 就1000大
F U/k |;l$T 10000:1000 就10000大10000 定1000 都只是數字:N LG)@"rUV
同樣你女友都有廿宗罪你都會愛佢是否? n2M5K2wr%]K
:Rm$t2|/x~&v

B*q&~xkT ,G(yDub5h^m

1Y/pA4L?[6y p
NE6AA&fd"E |Z#?"Y}Vv \Y,vv
因為~~~"愛"~~~係無條件

greatzelda 發表於 2005-3-9 10:07 PM

我唔同意愛係無條件既,如果係冇條件,咁你就唔應該同佢一齊啦,而且又想對方點樣點樣

airwalk 發表於 2005-3-10 12:20 AM

所以搵一個可以同你捱窮既女仔幾難,

良友 發表於 2005-3-10 09:55 AM

寫呢遍野果條應該係西婆之王

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.