娛樂滿紛 26FUN's Archiver

truelove 發表於 2005-3-10 06:45 PM

老董下台 ! 分享區 !

勁開心 :D 想睇下大家有咩意見 !
#DmrN!i,L&SC 分享一下 ! 曾生係咪做梗 ? 你點睇 ;)T~+j+F+BY ~(~
佢請辭邊個最慘 :) :)N1v_\*J!B/l q _f

P1]G4ao [[i] Last edited by truelove on 2005-3-10 at 07:07 PM [/i]]

Chenjinnan 發表於 2005-3-10 09:19 PM

佢請辭隨時係港人最慘 @ @

三仔 發表於 2005-3-10 09:30 PM

佢已經做得好好~~
4t co+ub 將香港經濟搞好左,赤字零左,失業少左!!
)VD| Y,_'D!\ 佢走,,,我第一個唔捨得佢!!

kenneth_316 發表於 2005-3-10 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]Chenjinnan[/i] at 2005-3-10 09:19 PM:
\c&Z%i*dy2an~}f N 佢請辭隨時係港人最慘 @ @ [/quote]
(g1|BR A 其實我都係咁認為~
.ndY}i;} 你地唔覺香港人好鐘意搞事ga咩~
)A:CB*D9Jo |X-X,qQ 冇工開,董伯伯啦0L:Hcsf5T
唔夠錢,董伯伯啦/VK*mV6H3{
冇得食,董伯伯啦
H5MtZ GcN;lx 冇屋住,董伯伯啦:D@8xe(KcOf
日日都係到甚麼遊行示威,係到搞屎棍~~~~~咁叫做團結咩????3Rvb k5r eV5D:n*[!Q8C

b,~Ch ~"{M] 之前(好似係情人節),咪又話係條街爭女,W W#m4W Xy E;r
睇熱鬧還睇熱鬧,邊可以阻住曬成條街,
e]N0q&p 警察到左,都唔識做,反而大叫咩警察警察介入三角戀......咁算點先%q%qKm-bk[T
成班好似爛仔咁,多人就得ga啦咩,唔洗理d警察ga啦L8q%J ~ ^2o7U4mD
.f2rI1\O m'k}
香港政府就係比得太多自由香港人啦~
Co|L0~/c 我認為董伯伯走係你地香港ge損失~
g7im ~ W
k3T\Q,D:WPXS_C5Y [[i] Last edited by kenneth_316 on 2005-3-10 at 09:43 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-3-10 10:37 PM

He's doing his best ga la.. Pv(r6cd
but he's not smart in political.....
N)mdzs0g$qm h)C|\8]~0tal
Well, that's why the society becomes more and more diversion....

lijinwei 發表於 2005-3-11 12:30 AM

別開心得太早, 誰知道下一任特首是誰, 能力有多高

sklai 發表於 2005-3-11 01:31 AM

董伯最好? _#f-v5u0p
最有責任感,如果唔係一早走左lar'SHhy mh"E W
仲留比你地鬧?

godofcar 發表於 2005-3-11 01:49 AM

雖然我之前也贊成董建華不要再做,但那是第二屆連任的時候,現在退下來絕對不是適當時候!

心死人 發表於 2005-3-14 02:38 AM

[quote]Originally posted by [i]kenneth_316[/i] at 2005-3-10 09:42 PM:'| DA~G3GiG
aE0VZ+B"~%a$L-r
其實我都係咁認為~1Ot&LF|;p"F
你地唔覺香港人好鐘意搞事ga咩~-^:dLA6d:M
冇工開,董伯伯啦
D&o3G+r9\/@A 唔夠錢,董伯伯啦?[@ kM
冇得食,董伯伯啦3L2TCY [6U0l
冇屋住,董伯伯啦
qbsOEa,o 日日都係到甚麼遊行示威,係到搞屎棍~~~~~咁叫做團結咩????
GPO HCf*P1g u
.Qd`aL 之前(好似係情人節) ... [/quote]
h|:l*?n#Wj T&o*X+TG4w*r*h'~r.v

p2?IF-Lh \ 你咁like佢
FI8ra-|2c6f.VY 不如叫佢去你個地方做啦~`!RZ%}(cN.J
唔該啦~
sK3r*b#V.H 睇野唔好睇表面 A ]&uV+g-n ]
我估你唔係香港人
]ox0E.p 你又知佢做既野幾咁”好”呢?
~!w$Op@#Z5E0M
'NG"T%f2T/{rZ 我信董伯係一個好上司好朋友好和藹既老人家"y,w!YRh6DO8MlX
但絕唔係一個好領導人
CE-{G%pP3KO ”議而不決,決而不行”7u`8trq
咩野8萬5唔再存在?
'Dn6g}y4Q 講就勁,做上黎呢? k/|o kY7IV
佢知唔知佢既一句話害死左幾多人?!!1s$ZX(P]G4Q+b U3k

NR%? \.g2uxb!^.A8e 沙士原本可以將傷亡降低;B;C@0? fc#s"Ano
事後明知咩人出錯搞到咁)C~4LN-R8q b2h3V0{9g
佢都只係懂去圍護果d人-@jAtr.sIh d

!Y'd:l:sg RK*X 香港人一路都比人話政治冷感
3lmB _|I-p 但係咩野令到呢班人7.1熱到死迫到死無$分都去遊行呢?
U,X"Z$T6Q-Ld4g'_aS 人去我去?比我倒不如o係屋企開行冷氣打下機~f8NKkyz)]"p
當你身處7.1人群中你會見到果度個個香港人都幾咁氣憤
#UX8V M Emi*Pfj 9i5jU7G:oP]
要多謝董伯伯既只有多謝佢令到香港人政治醒覺....

rider 發表於 2005-3-14 11:56 AM

老董根本不應及不配出任特首!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.