大家想唔想買呢個玩具?
我好想要個丫~~~haha~ :P yes, how much ....?? ^^ buy it~~~~ buy la! sure la....... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** Bug Bug Bug~ 個開關會唔會好似Chabit咁lei?? looks like a corpse! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我好想黑黑仔答...究竟係人定係公仔...因為佢無打開隻眼我同個口我分唔出 [quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-3-11 11:31 PM:;g/Gw ]A i#B#t%A我好想黑黑仔答...究竟係人定係公仔...因為佢無打開隻眼我同個口我分唔出 [/quote]
呵呵 我都唔知:)
不過我估係真人:P
不過now真係有o的像真度好高既公仔~~| }Hd"~.e%J-^"A8k2r
我得閒copy o的圖貼上來啦~~ 早輪電視都講過日本仔係研製機械人方面的成果9y7d(Y3K C3t;z'J
如果兩項技術融合的話;nOH(fq!b.i1`/x
理論上應該可以造一個robolover8w0V)DcF;^N6L[
所有幻想再不是夢 [quote]Originally posted by [i]blackjack[/i] at 2005-3-12 12:49 AM:
早輪電視都講過日本仔係研製機械人方面的成果3A:z Z0`Xo~P L
如果兩項技術融合的話
理論上應該可以造一個robolovervS;l x*Se-lPmm
所有幻想再不是夢 [/quote]
B;p[ngh3{u@}-V
鳥山明的漫畫實現了:)
頁:
[1]