唔會,會叫走個條友,然後條女好多謝你,咁自然會同你強姦la,係唔係
我女友係...
現時仲係好介意佢曾經俾人強姦過..
講真...我真係好憎個個男仔..但唔姦就姦左殺左個男仔就無謂..
於是我就借朋友兄弟名義約左佢出黎隻揪隻~
當然...嬲爆爆既我係勝方..
決鬥方式就係對聯~?
t'uJd9y6[
BT8U W6S\*?s
/J%RK!qiU\ K8]*}
[size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]
\}|R)QMv!p)z
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-19 at 08:51 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-3-16 08:47 PM:
我女友係...
現時仲係好介意佢曾經俾人強姦過..*As9aU2Aa5Qwi5f
s
講真...我真係好憎個個男仔..但唔姦就姦左殺左個男仔就無謂..
於是我就借朋友兄弟名義約左佢出黎隻揪隻~
當然...嬲爆爆既我係勝方..
決鬥方式就係對聯~ [/quote],v7HR:`T(E?X]*^tA
咁點呀!:(
[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-3-16 08:47 PM:Wi/Ak-Hck
我女友係...7r6ZR@5Oqmb
現時仲係好介意佢曾經俾人強姦過..H
S b9P5P+P'EA-_
講真...我真係好憎個個男仔..但唔姦就姦左殺左個男仔就無謂..
於是我就借朋友兄弟名義約左佢出黎隻揪隻~F Yf(Pw3Xe$A%Ja
當然...嬲爆爆既我係勝方..sY)b'iz
決鬥方式就係對聯~ [/quote]
呢到果然係吹水區
[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-3-16 08:56 PM:} \
pn|A
_
呢到果然係吹水區 [/quote]
假架!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
大家都支持婚前性行為, 換句話說女朋友都已經....這還計較甚麼
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
會 好似好慘 你係另一個睇法去諗 u-u'V8[`Rb
證明自己簡呢條女冇錯=.="
條友正先會吸引到有人咁做
會
一唔一齊同強姦都無關係。除非佢中咗愛滋,咁就唔之點處理。
[quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-3-17 11:08 PM:
一唔一齊同強姦都無關係。除非佢中咗愛滋,咁就唔之點處理。 [/quote]
PP |Z+v+@ b
贊成!
我反問一個問題︰dFY#z1D*D x%^
有邊個果條女(或仔)係處呀?咁你或妳)介唔介意呀佢己經俾佢以前果個呀?:} T_SQRT
go#N9NF~&Az c;]
針唔拮到肉係唔知痛咖!
It really depends on how much you love him / her
我一定會,愛情邊有假
我一定會同佢一齊~
雖然大家都答會...但彼此之間的愛會否被削弱?E1jN&D*Q5xm1c
又假如...此時身邊有另一個合眼緣而大家的友情又發展得不錯的異性...很有機會變情人.......接著潛意識地想放下現在的那個女友呢?!kW-GF%wV4r
cheC
我意思是你們說會...但心裏會否始終有點戚戚然...對方被強姦的事實會否一直心刻銘記....不能忘掉.....只要時機又剛到....一些如:"性格不合"...."你變了"的借口便擁現.....繼而分手收場...會嗎?#i1t0B
@1W@"eW
還是仍能自信的說一句..."仍舊愛她"!!!
有咩影響?????係愛佢就會愛佢/更加愛佢......係唔鍾意佢o既....我諗唔會有人用呢d野做理由ar......
最重要係你自己介唔介意既je
我自己就唔mind既
如果你係愛佢既)wGCbT
無論佢變成點你都選擇繼續一齊架啦
再加上人地已經受到肉體同心靈上既傷害5\$C{n0QL'|
唔包容佢不突止`~ aH'x]8d
如果因為咁樣你走去同人講分手$x:NQ@/|.XK v
咁同o係傷口上面淋一把鹽又有乜分別???o |[T.R'x,UH
0X)H:} o$|+Gd2w M5g
相對黎睇係要睇個女仔覺唔覺得咁樣搞到同個男仔產生隔膜..2ULD\4K JA
如果係咁既..
我相信個女仔一定會覺得個男仔已經唔再愛佢
就算唔係咁樣..兩個相處既時候一定有d苦澀既感覺..Y)\t!g:U+z1qj
分手係遲早既事黎..
l3I_t |d&fwm Y
[[i] Last edited by LMQ on 2006-1-19 at 02:07 AM [/i]]
大家都話會, 但如果加多個 CONDITION, 就係強姦你條女個男仔四圍唱, 咁你地又會點呢? eN&FmVt:Al2q
相信大家真係好難設身處地去諗囉...
至於我本人, 其實並唔係太介意o者, 反而介意女方介意我以前d ex 仲同我 keep contact
[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-1-19 03:04 AM:5E
sLyGa d\'A
大家都話會, 但如果加多個 CONDITION,... [/quote]
咁就要睇兩樣野s&[]%M0Z
如果個男仔你識既,你會唔會就咁算數???4O4K:{8Pa#S:H
1係3口6面同佢講清楚,1係就打獲甘既]vEz
[ DTf
你總唔會聽到咁樣就覺得心up跟住同個女仔分手掛??? o+d&?9|{RF
如果個男仔你唔識既,你又知佢講緊果個係你女友??
就算你真係咁神通廣大知道,都係果句,你會唔會就咁算數???&[JI4Be![$]
野就一定會做,在乎你識唔識諗既je