娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2005-3-12 02:31 PM

不如大家形容一下心中既理想對象

大至個人性格, 高矮肥瘦, 小至學識背景, 頭髮長短等細微地方都講下
L*vY*mH+x r fX rPO8Z&s(_
每個人既理想對象都係靚仔, 美女, 可愛...
_;D\ Ch1O4k 咁到底你心中"靚, 完美"呢D字眼又係乜野定義?
CeG!n#q%Eh
*fuv"C.P0z]&T ~ 大家來具體形容一下~ :)
NImaQ}D 5Fa2g/csTI4t
[[i] Last edited by escalation on 2005-3-12 at 02:33 PM [/i]]

黑黑仔 發表於 2005-3-12 09:22 PM

160幾cm高,唔好太肥又唔好係鋼條,長直頭髮,最好負離子~$B2EL&H)E Z?$`~w
樣要順眼~唔好粗口爛舌,要多野講~~學識冇咩所謂......
6fKm2gq0Du.U7t!j 不過......有冇咁完美既人呢~ˍ~

Lincoln 發表於 2005-3-13 12:27 AM

要高大,有型,好人同叻過我!

反斗奇兵 發表於 2005-3-13 02:04 AM

唔.....高唔高唔緊要,,高過我就得><
u3W2h1U+V'b8@ 要叻過我~教到我野~
K;PY!mn9D%c#zG8yg 要保護到我><要成熟d,,

傑傑 發表於 2005-3-13 02:45 PM

相貌一般也可,不要高過我,冷靜,不多廢話言之有物。

cyhk 發表於 2005-3-13 02:58 PM

我鍾意有5呎6至7寸,
0Sg!d a7^ 樣貌唔使要好青見,?PK ^$J5p
長髮,中等身材,t1_g T-V.?&q g b
外型斯斯文文

greatzelda 發表於 2005-3-13 03:10 PM

有種女仔我一定唔會揀: B啦巴喇 好鬼煩
LJ#{3G;m 其他都唔係咩問題

greatzelda 發表於 2005-3-13 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]反斗奇兵[/i] at 2005-3-13 02:04 AM:+K fX)~#h6BeS qj$R C
唔.....高唔高唔緊要,,高過我就得><
1H1p$T/r ] 要叻過我~教到我野~
/z%T;UEZ-G.l0r 要保護到我><要成熟d,, [/quote]
PX~o.v7i{d
BJ+`*b'DW1L 你有幾高?/J,O~en5xT*u3LN(F
睇下你要搵d幾高

greatzelda 發表於 2005-3-13 03:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-3-13 12:27 AM:
N/x.qE'y`V;Z 要高大,有型,好人同叻過我! [/quote]
HB$x,| M K {+m'C;go{
我唔要做好人,好人絕多數都早死既,做壞人先長命

escalation 發表於 2005-3-13 03:17 PM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-3-13 12:27 AM:
8s0hkkKboy2H 要高大,有型,好人同叻過我! [/quote]
5oASs H2F!O 4c+xzP pK
請問你係女仔嘛..?

godofcar 發表於 2005-3-13 03:22 PM

我要有feel的就可以了, 不過好難!

Lincoln 發表於 2005-3-13 04:29 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-3-13 03:17 PM:P-PHB2\VMI w
H%s"v3@}4g r(]:s(@
O*jc3Ea/W-r
請問你係女仔嘛..? [/quote]2rI O lv U3k
係呀!:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.