日本刀同子彈比試,你地估下邊樣會輸
三日後比答案 子彈啦== 我覺得子彈勁d 比試D咩先?? 日本刀~很久之前我睇過一段片~係好似講日本刀劈開粒子彈~~~ 一定係子彈輸。 會唔會子彈輸?? 日本刀 子彈 日本刀勁~ 你咁問得 sYqzR9_$@@g\2g1[yG實係刀啦! 實係刀啦....有子彈冇鎗嗎 日本刀啦,單是子彈有屁用 just watch kill bill man. 答案取決子彈是處於靜態或動態9c2d6Gfcm(I'_t;A ^
.jp9_ k*@je%A5TI
因為靜態子彈不會比日本刀硬,日本刀可以斬開子彈$j,cp:Qr1v
如果由手槍發出之子彈,因爆發的加速力,則日本刀就會輸 仲要睇下係近距離or遠距離,近身戰係日本刀,遠程就係子彈(+槍) [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-3-12 03:29 PM:
三日後比答案 [/quote]
題目唔清唔楚,點估 如果大家有睇過一條片....CbR9_Z+r ev eu
可能大家先會相信係刀勁....r\O)|^yji
btw...唔知係真定假不過....i4a;wS8XRbh
]+WPLC
另外,佢講既刀同子彈... re5n:Me5Q0r~R]O
子彈當然包埋鎗啦... JK@i5v h&V%m
唔通 刀 又唔包用把刀既 人隻手 咩..=.=
所以,唔洗取巧禁諗吧.... 唔太明你想問咩...lp3HA3H4]jPzo
邊方面勁呀?? ..........
頁:
[1]
2