娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 樂壇渣Fit人: 吃不到的葡萄是酸的
escalation
發表於 2005-3-12 03:49 PM
樂壇渣Fit人: 吃不到的葡萄是酸的
樂壇大哥, 乜近來咁鍾意用呢句名言呀?
2} uM,@.l9y;x4u$~
似乎有點"與發言者或談論中會員的主題不一致"呢
:sL)? q%m@jd
k G3anY-z{`ru
小弟好奇問下, 希望你吾介意 :D
^}[T8Av
,_T#lb1C1x\0g
[color=Blue]都係一句講晒:吃不到的葡萄是酸的[/color]
(Q2W*y3KX5~N x
.j8I4e)yg:Wg Y4z al
唉, 人生就係咁架喇, 經常都係酸溜溜 :(
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.