娛樂滿紛 26FUN's Archiver

卡臣 發表於 2005-3-13 02:02 PM

強烈要求求關秀媚賊王條片!!!!!!!!!!!!!!!!

有冇人有條line呀??"C'|fquZ P2e
或整上黎呀~~+a(g0~4D,nZg!a
條片真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HansChan 發表於 2005-3-13 02:15 PM

我有晒成套呀!
i R\.t7[2p 但upload上黎會俾人拉o架!

傑傑 發表於 2005-3-13 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]卡臣[/i] at 2005-3-13 02:02 PM:
i0Iu.zDo#uhn 有冇人有條line呀??
{2Ni~ h~ 或整上黎呀~~
V'b L5oY!TX 條片真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]
:P#F yTG !]G4aO NBf
自己去買啦!十幾蚊隻 VCD 你買唔起咩!

qasw 發表於 2005-3-13 02:32 PM

你on9就去第二度啦,去BT區啦

卡臣 發表於 2005-3-13 02:34 PM

icq send比我ok?

qasw 發表於 2005-3-13 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]卡臣[/i] at 2005-3-13 02:34 PM:
hU h W$N]P[ icq send比我ok? [/quote]~ a1q/J%b^ B;|

&X|,l M9]T?d;| 十零蚊買啦仆街

godofcar 發表於 2005-3-13 03:05 PM

agree!

kantang4910 發表於 2005-3-13 03:12 PM

俗語呢�囓s老舉命,唔俾人X唔開心

kinz 發表於 2005-3-13 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-13 02:25 PM:
0_7t/w6g E-G{
1Y ^j9Yn:o;H*U1H
F/p2Ub%j Vx 自己去買啦!十幾蚊隻 VCD 你買唔起咩! [/quote]N VVxd5e

o#w A8C H[ DVD$19

markk 發表於 2005-3-13 03:44 PM

just joined my family...need what need what..pls sharing what u have good stuff ...then  ppl willing to help you!!!!:P

小虫 發表於 2005-3-13 06:30 PM

On99...正仆街

cwc_tkd 發表於 2005-3-13 06:42 PM

真係悲哀,開個post出黎比人插~
i)]KC7C 哈哈哈

main character 發表於 2005-3-13 07:33 PM

yea, it $10 in HK, but wat abt ppl in other countrys? we cant get it mate. Num-skulls~

charlie007 發表於 2005-3-14 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]卡臣[/i] at 2005-3-13 02:02 PM:
~ x NK1_:X"{ 有冇人有條line呀??
*La1fD!I9{ ama0P'M 或整上黎呀~~
.vCi1i(~b7NET 條片真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]
;m7o$sk V,R 你真係黑衣

HansChan 發表於 2005-3-14 01:35 AM

嘩!"@ ["Z EaL
乜鬧得甘勁呀.
r!q b so U(h f't 你俾個icq no我啦, 我send 俾你啦!
&l%vN&w8N)I.b3I 我仲有林雅思套"big波誘惑"你要唔要?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.