如果李克勤與張學友開演唱會...
咁個組合名就可以叫做[勤奮好學] 冷笑話一個 一點也不好笑 李克勤應該叮張學友. 因為張太扮嘢. [quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-3-13 07:03 PM:李克勤應該叮張學友. 因為張太扮嘢. [/quote]
張學友扮野,你冇撚野下馬 扮野定意, 名有不問
不過以本人意見(RNQ/l@g~
佢唔算-FE*GW"VN(B
"作狀基"(再撞基)~`F;E6j/I7B3G
就十分做作 说张学友扮野的人本身是今天世界上最大的笑话。
傻佬一个。 呢個組合...FsM.d5L5y%E_
係咪克勤負責講野搞下笑..*W5WE @ h&v F
學友負責唱歌!!
頁:
[1]