娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dennis7477a 發表於 2005-3-14 06:06 AM

大家最喜愛的電台節目 ??

我的首選必定是多年前商台既一個叫"老人院時間"的電台節目.
;b?;Y6Dwxwhu;h7g 大家是否有聽過 ??  是否有其他意見 ??

brightlee 發表於 2005-3-14 06:59 AM

好問題:
r_g6bs;?/Ak.aW 節目名都險些忘記
"Q5[X FT ] 1s3O-Q1t ? bu#}X
其中一個是麥天倫既黃昏的誘惑
)r _D'}3fp 另一是麥天倫+魏綺清既天各一方5h!y9m:U-o4z x3c&A^
還有陳敬創年代(6am-7am)既晨光第一線
JC l)k Qr ZU
9Y!{$_#n tfR/blS 現在,好似只剩低星期日零晨既一切從音樂開始Cr] D)^?
eWp[ wH"N*kh+g
老人院?! 那個年代通常是聽商業一台聽楊美琪播歌....或者在聽BBC現場直播英甲/英超聯賽*c#zEvv
不過記得有集在軟硬講巴士,好正!

brightlee 發表於 2005-3-14 05:34 PM

too old? so no one knows any Radio program?!
{,IuJ6bp*UrWb*n hahahha

nkt1000 發表於 2005-3-14 10:03 PM

我最鍾意聽森美小儀架勢堂:D

cyhk 發表於 2005-3-14 10:37 PM

我最喜歡新聞及天氣報導 F'o!@qD:{#p]
每小時可以知道最新發生的事,唔使與社會脫節,
$`y[ y M 知道最新天氣情況, 令自己及家人外出可以作出最適合的準備

左輪仔 發表於 2005-3-15 12:56 PM

18樓c座)Jj0G#F$oj5` Q
我同周老闆都識左十幾年囉

goodday 發表於 2005-3-16 06:41 PM

朝早聽 瘋show快活人0h/I[ JB7KkU B
夜晚聽 架勢堂

艾奧羅斯 發表於 2005-3-16 07:43 PM

老人院以前真係個個禮拜追架~~
qz cD'mP;cju.` 依家聽恐怖熱線.......

黑黑仔 發表於 2005-3-16 07:45 PM

咁有冇人有聽絕情谷丫?

三仔 發表於 2005-3-16 07:46 PM

笑談廣東話~~

黑黑仔 發表於 2005-3-16 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]三仔[/i] at 2005-3-16 07:46 PM:
2ffb;BV,Nm 笑談廣東話~~ [/quote]
/Ye Z^ b#H0{d
Y9w r)?~P b@ 李考和同夫人:D

yuripenny 發表於 2005-3-16 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-3-16 07:45 PM:
8y Vk3uYu'h 咁有冇人有聽絕情谷丫? [/quote]4yC9KMNnL9~:ZR/_

PB$q,y P
H!lxaev!L +{!]Nn"x6w/^|
我有聽的....晚晚都聽架{K#_eBRL

,f1X${Ddc:x 不過最愛都係嘩嘩嘩LAW

austin666 發表於 2005-3-16 10:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心死人 發表於 2005-3-17 01:27 AM

以前老人院
"JJ1~ Z3LO*f 依家就絕情谷

blackjack 發表於 2005-3-17 02:14 AM

我係港台忠實支持者7~ P'I U,Kr
當然包括佢地既電視節目(平均水準更高)
| Q,\3O8j\1H:TR 其中二台係必聽(慣性收聽) }^6X'iR9u9\}.^:X VW
由早上晨光到夜晚輕談都聽
*t^Y vw[\K0A 瘋show快活人5Iq'S#o1YtI5?Tb
在以前工作崗位時候可以一句不漏聽哂
M4Q|q+b ?Y 依家只可以偶然甘收聽下
/p3C(~ E/m1o#\!\H 佢地呢個金失三角
3m$P}1EmK 真係擁有神奇化學作用} ~ oy$q~J8E @$H;G
有他們的聲音伴著工作也輕鬆不少6JqT!c$^4T:f
當中最喜歡的環節是梁繼璋的"網上情"

dennis7477a 發表於 2005-3-19 10:29 PM

"老人院時間"的電話整估環節真是一流 !!!

michaelwong71 發表於 2005-3-20 09:23 PM

衛斯理探案, 木蘭花, 世界勾奇, 四人夜話, 行行有風險, 司馬洛, 情海波濤, 太平山下漫步

Asurada129 發表於 2005-3-21 07:46 AM

[quote]Originally posted by [i]三仔[/i] at 2005-3-16 07:46 PM:
JI%HKSK1X(} 笑談廣東話~~ [/quote]
m4I#[(f#_ ]]6Mlv
$H? e1fc~q
j~^5nu;PPBm me too....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.