娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 05:39 PM

我想知打飛機打左幾多年就要收手?

唔好意思ar..小弟有d野想問大家 npALK8Q_
我想知打飛機打左幾多年就要收手ar???+VX;S2g aH
唔該大家c6x)QLi(L@H

C!i`4Xem
B"mYT3g*Y
;p$g5gA#k3h4R#JV [size=4][color=Maroon][b]加油啊:)+5[/b][/color][/size]!Cx;y/` b [}(i
ak*x%xh%v `
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-16 at 09:13 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-3-14 05:43 PM

how old are u
Y4k?Bq(H5zl^N when did u start hitting air plane

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 05:46 PM

可唔可以唔講ga???

ooooooooooo 發表於 2005-3-14 05:53 PM

hahaha....
-T vJC|%lV 都5g知答你...`[email protected]Xh
有個真人比你咪5駛打囉

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 05:57 PM

咁如果打左一年或者兩年會點ga???

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 05:58 PM

會唔會真係咩陽痿ga???

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]LOVE_KK[/i] at 2005-3-14 17:46:~&_VK&S&DxsX
可唔可以唔講ga??? [/quote]/`R _d3V%A\$d
信我Gl:|O/m)I*z0{$QyY
i can help u

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:05 PM

be honest
h,^.u(A"DD 反而係愈打愈勁

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:06 PM

因為你成日操著ma.

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]ooooooooooo[/i] at 2005-3-14 17:53:
u F#I5|VL7x7U:s hahaha.... Vl/Tv&~ `-D_
都5g知答你...
PZ] jiV @;` 有個真人比你咪5駛打囉 [/quote]我都係間中打,因為我條女會同我做ma.

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 06:15 PM

打左幾耐ar???

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:23 PM

ng記得lu
-b7k`P,?J G 但都好耐

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 06:25 PM

有無2年到ar???

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 06:40 PM

月月島!!!!

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:42 PM

mo ar

tai1980 發表於 2005-3-14 06:42 PM

this topic should go to [b]吹水版[/b]

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]LOVE_KK[/i] at 2005-3-14 18:40:pK6?)MRC
月月[color=Red]島[/color]!!!! [/quote]$\&@]F#F| [&w&s
月月[color=Red]鳥[/color]

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 06:46 PM

哦...ar...唔好意思ar..打錯左

LOVE_KK 發表於 2005-3-14 06:47 PM

係米打番e個主題ar???

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:51 PM

no need

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.