娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Iampolice 發表於 2005-3-14 06:45 PM

精彩道歉信

[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=157222&checkid=0b879[/img]
/X*`3to3W
TzSQ7l
g0} {3kH5PlM \ ZywpU-S _:|/NL

zU u m"l3@mJ
~-g%qD-z7z Zh@7?? blG,h
d ?S| cT~
[size=4][color=Maroon][b]好鬼搞笑+5[/b][/color][/size]
\FbU9Q*N9YT
5G?i I qd [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-14 at 11:01 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-3-14 06:49 PM

在下佩服他

pakho 發表於 2005-3-14 06:54 PM

閣下.............
|!Q/p d B5AEf zw3O 估唔到咁嚴重~會害到全世界=="

lesliekkt 發表於 2005-3-14 08:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

godofcar 發表於 2005-3-14 10:58 PM

我對你的敬仰猶如滔滔江水連綿不絕, 又有如黃河汎濫,一發不可收拾!

Lincoln 發表於 2005-3-16 08:47 PM

嘩近呀!

Iampolice 發表於 2005-3-17 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]godofcar[/i] at 2005-3-14 22:58:
2[Y5s0u z 我對你的敬仰猶如滔滔江水連綿不絕, 又有如黃河汎濫,一發不可收拾! [/quote]k,A4gt8v^:e {FOe4T
駛唔駛咁激呀!!!

fing86 發表於 2005-3-17 08:03 PM

係咪真架??
!\4v8E8a&r4D0]4_b 佢寫得好勁呀...-.-"

Wallacehk 發表於 2005-3-18 12:10 AM

寫得好好呀!

Iampolice 發表於 2005-3-19 02:26 PM

[quote]Originally posted by [i]fing86[/i] at 2005-3-17 20:03:
-R7o+~wp)I3Jo h 係咪真架??VR!{;`8\K e
佢寫得好勁呀...-.-" [/quote]勁呢:cool:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.