娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Jay少 發表於 2005-3-14 07:08 PM

中文系學生之請假信 (好誇張)

中文系學生之請假信 (好誇張)
\v R2r lO @tR sp
敬愛的夫子大人: ;n/_{?{.t
z s Sd2j)}M
  昨夜雨急風驟,風雲異色,天氣突變。因吾尚在夢中,猝不及防,不幸受涼!雞鳴 6h4v'fBbu N
之時,吾方發現。不想為時已晚矣!病毒入肌體,吾痛苦萬分!亦悔昨夜臨睡之際,不 f&d2\0@|6|ny
聽室友之勸,多加棉被一條,以至此晨之窘境。吾痛,吾悔!無他,惟慟哭爾!室友無
+h _ [z,cLnH 不為之動容 !&K'?4qk+nB

,C| _)z]~`X   本想學業之成就為吾一生之追求!又怎可為逃避病痛而荒輟學業乎!遂釋然而往 Kl0Ks-HU Z
校。但行至半途,冷風迎面吹,痛楚再襲人。吾淚、涕俱下。已到生不如死之境。哪得 :[ gvH ?+C8Aa L
力氣再往之。不得已,而借友人之臂,返之 !$?+H,HplZ5E
'i*_eq@'pJ+T*c `
  由此上述,為吾未到校之緣由。吾師應懂,吾未到校。乃吾迫不得已之。非不為 {#w1n w6A?W3R
也,而不能也。吾亦懂,吾未到校,吾師失一佳徒之痛苦。無吾,汝課索然無味哉 !
)IL5A!m'OsC pO|9ha
  汝苦,吾亦苦!!但,病痛不饒人,敬請諒之!如有幸再見吾師之面,再聽吾師之 sa&FQ Y,su9AgS-x
課,吾寧當負荊請罪,自辱其身 !)D3b k%I6e9|4@F&m#K4K
CK(whK4rr
  嗚呼哀哉!哀哉痛矣 !t:xW-{:hm

%a d~ U*ytP n{9wj   學子***敬上 %tg4~ Q]

?@y hv5G4u*y!^0v _______________________________________________2n(u:V'Sq$r
你肯睇,我肯post~
_Nq!DX6B x,]7?kcXFx

3h'q'XjxW*i
Gr9lKK~_ hw'a&~m-N|E
Se1@npJlY
[size=4][color=Maroon][b]好鬼搞笑+5[/b][/color][/size]
6\9j,`_ @j"l F Q"I'WZ2X C9`
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-14 at 11:02 PM [/i]]

堅少 發表於 2005-3-14 07:11 PM

好誇張 lor ~~

shing0083 發表於 2005-3-14 07:53 PM

...........

toro 發表於 2005-3-14 08:22 PM

幾鬼馬吖

nkt1000 發表於 2005-3-14 09:57 PM

寫得好鬼死搞笑!!!thx

godofcar 發表於 2005-3-14 11:00 PM

好得!

Lincoln 發表於 2005-3-14 11:09 PM

近呀!

pakho 發表於 2005-3-14 11:36 PM

呢封請假信~
%H2lxG"~'U A&B 請一年病假都得~就死咁~~

shiryu2003 發表於 2005-3-16 09:04 PM

再搵一封~老師回信出黎俾人睇啦~我都唔知係邊搵到呀~

Lincoln 發表於 2005-3-16 09:12 PM

前晚同琴晚上唔到呢個網既?
F'L]k Y+W5HZ R 同我條仔同步病呀?:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.