中文系學生之請假信 (好誇張)
中文系學生之請假信 (好誇張)@tR sp
敬愛的夫子大人: ;n/_{?{.t
zs Sd2j)}M
昨夜雨急風驟,風雲異色,天氣突變。因吾尚在夢中,猝不及防,不幸受涼!雞鳴 6h4v'fBbu N
之時,吾方發現。不想為時已晚矣!病毒入肌體,吾痛苦萬分!亦悔昨夜臨睡之際,不 f&d2\0@|6|ny
聽室友之勸,多加棉被一條,以至此晨之窘境。吾痛,吾悔!無他,惟慟哭爾!室友無
不為之動容 !&K'?4qk+nB
本想學業之成就為吾一生之追求!又怎可為逃避病痛而荒輟學業乎!遂釋然而往 Kl0K s-HU Z
校。但行至半途,冷風迎面吹,痛楚再襲人。吾淚、涕俱下。已到生不如死之境。哪得 :[ gvH ?+C8A a L
力氣再往之。不得已,而借友人之臂,返之 !$?+H,HplZ5E
'i*_eq@'pJ+T*c `
由此上述,為吾未到校之緣由。吾師應懂,吾未到校。乃吾迫不得已之。非不為 {#w1n w6A?W3R
也,而不能也。吾亦懂,吾未到校,吾師失一佳徒之痛苦。無吾,汝課索然無味哉 !
pO|9ha
汝苦,吾亦苦!!但,病痛不饒人,敬請諒之!如有幸再見吾師之面,再聽吾師之 sa&FQ Y,su9AgS-x
課,吾寧當負荊請罪,自辱其身 !)D3b k%I6e9|4@F&m#K4K
CK(whK4r r
嗚呼哀哉!哀哉痛矣 !t:xW-{:hm
學子***敬上 %tg4~ Q]
_______________________________________________2n(u:V'Sq$r
你肯睇,我肯post~
x,]7?kcXFx
hw'a&~m-N|E
Se1@np JlY
[size=4][color=Maroon][b]好鬼搞笑+5[/b][/color][/size]
F Q"I'WZ2XC9`
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-14 at 11:02 PM [/i]] 好誇張 lor ~~ ........... 幾鬼馬吖 寫得好鬼死搞笑!!!thx 好得! 近呀! 呢封請假信~
請一年病假都得~就死咁~~ 再搵一封~老師回信出黎俾人睇啦~我都唔知係邊搵到呀~ 前晚同琴晚上唔到呢個網既?