娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-3-16 11:33 PM

大家買多些南韓電子產品

我由小到大都唔鍾意日本人,對他們由始至終(六十年了)沒有正視其歷史責任,感到憤怒!與德國政府的態度,分別好大.,U"LY)P6Uql7O
I.h g9xqB2z@v.e]eU
所以我買的電器產品多數是PhiXXps,[b]盡可能[/b]少買日本product,
7H Ht4e)I'Lr9["DS
!? \taP0Svx!Q 雖然我都知,好多PhiXXps(歐洲荷蘭電子巨人)產品都係日本出,
@X/EE D A
E!m/h1W0?YiA X4} 日本人對我吔的釣魚台有野心,又對南韓的獨島虎視眈眈,$_lT2^Khf%j:L
j}Xb\.q$W/]
我建議大家盡量買多些南韓的SAMSXXG,h,F5x0u.W#n

C&KPd)?Z!X 近排SAMSXXG的DV機,我都有買架!:D3R_$a+j^

"P/dzl/Zp6x6~ 我知有人唔同意我的心態及想法..............

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-16 11:35 PM

咁不如索性買made in china!!! :o

新經濟學巨人 發表於 2005-3-17 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-3-16 11:35 PM:m/@z4v$g V_5}
咁不如索性買made in china!!! :o [/quote]h8|7?/j'xx3}({
Z|(s5o]s)H n
近年,好多中國產品都唔錯架,好似DVD機,e|O+RHcv7}_HN

&L5J;xL2| 價錢平宜,質素亦不差嘛.
b&f3gs(R,O S5Qa F(lW~7x4?Pz
我相信五年後,中國的電子產品將有一番新景象. W&_I+fvzn*P

1~-j)dv1s,H1c/Z3r*m2y 建議:\&u9m(} `
1)LCD電機:PhilXps(荷蘭電子巨人), SAMSXXG(南韓電子巨擘,其市值已超越SOXY)
p?t!~u 2)LCD Mon:PhilXps,J}Ntl+\
3)DVD錄影機:PhilXps,
n X1hG8MB+a'q 4)DVD機:步X高,
5|Hs7C&M 5)DV機:SAMSXXG,!vwA6FI*[(X
6)抽油煙機:ZANUXXI(金X)(意大利),
8I:\d8l1~ar3m 7)手提電腦:IBX(已國有化),HX(美國), DEXL(美國)7K{ Mh0cxY2v$d
8)HiFi:歐洲馬X仕;
x Bt](a8^M 9)手提電話:SAMSXXG, NOKXA(芬蘭),
_p_-@;@n(oE 10)室內無線電話:SIEMXNS(德國電子巨人).j$@ l9ICj
11)洗衣機:KAISXR(德國),白X(法國),
F i:R;N9h1PXtg;u 12)電熱水爐:GERMXN(德國)
\sgPjNp `F 13)MP3機:IPXD(蘋X)(美國)
~-y/PA7ad2~ 14)DC機:KODXK(美國)
&n0F:n"M7C.iV%A 15)打印機:HX(美國)3w0_]*BL"b
16)冷氣機:CARRIXR(美國)
m,L+Y7s#Mh[jj
f]7}#x e9qc 我對中國新一代家電巨人海爾(中國山東為基地),抱有好大寄望,她已打入全球500強企業之中 [url]http://www.haier.com/[/url]
Bo7H n;GpR)B a@v "~{9c1Bd
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-17 at 12:53 AM [/i]]

Lincoln 發表於 2005-3-17 12:16 AM

但係以前最好係日本野嘛!

alexly 發表於 2005-3-17 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-17 12:03 AM:~ Ru2t0C h2e:z
8j*m&Y.q|s6E3t
c/B3bDdU7\P9|~
近年,好多中國產品都唔錯架,好似DVD機,
%b(z,z@t4e J;Os)u/U+C
價錢平宜,質素亦不差嘛.
R Qw8PM(V
V$\/NU#P 我相信五年後,中國的電子產品將有一番新景象.#DlpI%JK(p?

.]y-Ow4x|ZJ-N 建議:F1F2c3c0P"S^/]
1)LCD電機:PhilXps(荷蘭電子巨人), SAMSXXGO}_ ^ WpF
2)LCD Mon:PhilX ... [/quote];`BJ9w+^1V%ui
4^g2Mk(WGps
XH)A%p+y
agree

HubertTam 發表於 2005-3-17 01:13 AM

小弟絕對同意,以前所有上等野都係日本貨就話je,
s"VW~yMiq$A#I e家既然其他國家d貨o既質素都拍住d日本野,!tgd\6y*W){2A
我地仲洗鬼睇d死o架仔o既面色.一於罷買日本貨啦
_-Y9S*e+S8T1j#v 如果全中國人都支持,我唸d死o架仔都咪話唔驚'g\C2T%N`Wj4_b,u
呢d就真係叫經濟封殺

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.