娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kkbush 發表於 2005-3-17 10:01 AM

真係笑死我~~~~~~!!

>今集 森美移動 整左個情人節Special
[[3^}V j >叫D男人打電話上去 I%`%[2H#Uy
>講佢地D慘無人道o既經歷 Xf+v4@ws
>反擊自己女友
:r7H&\ R%a >真係笑死我!
%s{}-S(P.n e5O4pO >呢度有得聽返
8?&In4b*EU [url]http://folk.nikichow.net/valentine.wma[/url]

VictorTan 發表於 2005-3-17 09:41 PM

哈哈!好好笑呀!你系得GAI

kkbush 發表於 2005-3-18 01:03 AM

haha,,,,,,,,thank you



頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.