娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Iampolice 發表於 2005-3-17 10:36 PM

到而家為止, 你地買過最貴既一件野係咩呀?

我係相機$3800:cool:
:S1b'a RR
soD*u-g _,Q:VF fO S6~%R-?XT2w
'Q-G&G$yY2z/w

1a+pB{q m/n!\X
P z] aM5A7s-yY}
)C7};V o {/s"s8E&]:f v[ `Zq4\0m

6q_0qe)}`D[a [size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]
9|'q,VV'B!r
$Ae2X0M1M1IM1@ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-19 at 08:05 PM [/i]]

fool 發表於 2005-3-17 11:38 PM

人, $8890

Kra 發表於 2005-3-18 12:56 AM

LAPTOP,  $ 13500

Asurada129 發表於 2005-3-18 01:35 AM

PLASMA...$39800

心死人 發表於 2005-3-18 01:43 AM

dv7千幾

茶犬 發表於 2005-3-18 01:43 AM

玩具

火柴仔 發表於 2005-3-18 02:27 AM

褲.........2千幾

robertchai 發表於 2005-3-18 03:55 AM

樓= =)BZ:M\"[%p
佛山既,首期二萬,月供九百,俾老人家養老,自己得閒返去住下食下住家飯...

JCer 發表於 2005-3-18 04:38 AM

借比人"N b6[(L*^w
4000$f_#g"G+W M} p
無得還...

fing86 發表於 2005-3-18 06:56 AM

買車算唔算??

rest365days 發表於 2005-3-18 09:04 AM

層樓囉, 咁大個人, 未試過咁買野, 未試過欠人咁多錢.  睇樓嗰時似豪客, 簽約之後, 剎那間變成債仔.  而家仲有兩百萬要供:P

chicken 發表於 2005-3-18 02:22 PM

Degree

小虫 發表於 2005-3-18 02:33 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-3-18 04:38 AM:
O&O` c"ry%r 借比人 S-Cp+W#n r6G.h)K
4000J~*h%A W+{
無得還... [/quote]:Z d#KUgR$h7j4V
真係慘...................

Iampolice 發表於 2005-3-18 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-3-18 09:04:
:U O(y$e4b B 層樓囉, 咁大個人, 未試過咁買野, 未試過欠人咁多錢.  睇樓嗰時似豪客, 簽約之後, 剎那間變成債仔.  而家仲有兩百萬要供:P [/quote]磚頭><?

音樂家 發表於 2005-3-19 05:32 AM

邊記得咁多野!

良友 發表於 2005-3-19 11:13 AM

poket neogeo $850

godofcar 發表於 2005-3-19 11:29 AM

Degree Course! already used more than 300 thousands HK dollar!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.