娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dinosaur 發表於 2005-3-17 11:28 PM

眼眉

我自己就唔鍾意女仔將條眉抆到好幼,又好尖!2s"w0R3H@o(j\ ] j/@e!Q
我覺得整齊同自然就最緊要!{6H&J#LvR
#]'clx(~:@Y1l
見到啲紋眉o既斯奶就更加想嘔!"\ K+]fDR y.f&LN

vGZ`"c*qc?c 你/妳地覺得點?希望有女仔可以回覆。

月月鳥 發表於 2005-3-17 11:32 PM

i am a boy
2O D#yH'D7I.l 其實女仔d眉都唔差,R ]%t!v~.z`
但佢地成日去紋,
hL0v d Ycz(i6f 紋完又要補眉,
+[6RInp+w3p'LOA 又要叫痛
0h+RQ8t)f&~qS3k k mb,|A1S(ueZq

/P+u j(hkKP
N$E6b:Zj!p w)| )nvV#L3uN6peNc
?\$D,Z ]p+J Sj%G1~
3U.YaB;R/d\
其實自然係最好的

反斗奇兵 發表於 2005-3-18 03:24 AM

我唔會抆到極幼囉0f[#g`9VU:^R

jBI-^ K+_,Cv 我都唔係好鍾意好幼0個d﹏好假ae”

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.