娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Iampolice 發表於 2005-3-18 02:26 PM

你地覺得邊度夜景最靚?

;)[size=6][b]香港[/b][/size];)/q+r`'S[&Y
0TO,Emh.Y0F/b
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162345[/img]5[&S7y!zi!X
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162346[/img]
#|)H YIghN yf,? [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162347[/img]
~9Dx.t,W&np 2uBr(_ q
"` V.@%K|5[$K(V N
Q'a fz:I4tG"v
*r_+p#i8}l Y"ld

/p$F` d'{4f"N6fem [size=4][color=Maroon][b]+15 as well[/b][/color][/size]
Q;@Jx3WZ1uL"W+v /n:]u W.C
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-19 at 08:11 PM [/i]]

Iampolice 發表於 2005-3-18 02:27 PM

;)[size=6][b]日本北海道函館[/b][/size];)
}g"? _qs zM p'c C(Mn&wy!k'Z
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162350[/img]

Iampolice 發表於 2005-3-18 02:29 PM

[size=6][b];)意大利拿坡里;)[/b][/size]Wr}EN:ZZ.f/V
^Qd;[vB0E

-Oz+_Jr,p!c [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162351[/img]

Iampolice 發表於 2005-3-18 02:31 PM

;)[size=6][b]美國紐約[/b][/size];)
wa @1z,u
(O a hl-l
)Rm]p1bU9NS [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162352[/img]
/X ^fL/}A Uvyf)z [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=162353[/img]

tai1980 發表於 2005-3-18 02:34 PM

"日本北海道函館"靚D^^

左輪仔 發表於 2005-3-18 02:42 PM

[size=4][b]上海:東方明珠塔、金茂大廈[/b][/size]WrO7kvn)lU
ihGXZQWA)G
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=164183[/img]g._u'}:["S

1SfFO5s1`
y2Y,EDsN4y
y#p G4S2Bf8O 3g5M3rc1u.qw;b
[size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]t)J z6`p6r

s|L9ZR"Y6_ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-19 at 08:18 PM [/i]]

小虫 發表於 2005-3-18 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]tai1980[/i] at 2005-3-18 02:34 PM:C8@VJ/T-o;s
"日本北海道函館"靚D^^ [/quote]
O^.ry9B'^6X 我都覺得日本果幅好靚

中華卡樂b 發表於 2005-3-18 10:25 PM

香港係最好的=v=

Kra 發表於 2005-3-18 10:45 PM

香港夜景!

Iampolice 發表於 2005-3-19 02:30 PM

拿坡里都唔錯丫

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.