高科技聲控公仔?
大家有無係火車站或者地鐵站見到有個阿叔坐係地下,kUf cvYs)Jw跟住隔離有隻野跳下跳下,$`0{6i3s+f:Z ^`/R f
話咩高科技聲控公仔,YJvL0cx
會識得企,跳同坐, | @zh:o Somd
見到之後,`9r Y2R7V Qd'i7u7`
頂,唔係呀嘛,lxv u|(O'J$z
擺明呃錢啦,%}I-s&G4HK;^)H
睇佢用腳遮住右手,係人都知有蠱惑,
望真0的就見到有條透明類似膠條既野係度控制,
唔係真係信聲控呀嘛‧竟然都有人買..............+v bY"~P` u
究竟係佢高明,定係0的人蠢,還是大家錢多左,
益下人地呢?S4@n1jJ
條友都擺左好耐檔啦,
點解都今時今日都仲生存到,
仲有人中計? +5 頂癮,
今日又個到條茂利,
行過個陣咁岩見到個師奶伸隻手埋佢睇佢點解會郁,
即場踢爆~~~~#X2S(jj"D2Vf
勁頂癮,
但我懷疑可能佢之前中過招,
所以依家走黎踩佢場。 好底死呀?
頁:
[1]