娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-3-19 03:51 AM

高科技聲控公仔?

大家有無係火車站或者地鐵站見到有個阿叔坐係地下,k Uf cvYs)Jw
跟住隔離有隻野跳下跳下,$`0{6i3s+f:Z ^`/R f
話咩高科技聲控公仔,YJvL0cx
會識得企,跳同坐, | @ zh:oS omd
見到之後,`9rY2R7V Qd'i7u7`
頂,唔係呀嘛,l xv u|(O'J$z
擺明呃錢啦,%}I-s&G4HK;^)H
睇佢用腳遮住右手,係人都知有蠱惑,
Y$YzSO"D-N 望真0的就見到有條透明類似膠條既野係度控制,
S aSs;u)f} 唔係真係信聲控呀嘛‧竟然都有人買..............+v bY"~P`u
究竟係佢高明,定係0的人蠢,還是大家錢多左,
;} QcDWq%r 益下人地呢?S4@n1jJ
條友都擺左好耐檔啦,
gb wu y bc,T 點解都今時今日都仲生存到,
/GT&c!K1rm;M'x 仲有人中計?

admin 發表於 2005-3-19 08:21 AM

+5

hiroraymond 發表於 2005-3-20 01:36 AM

頂癮,
%p5@"h"_3vAqR&d(rW8O 今日又個到條茂利,
5JM!n0Q;~^ 行過個陣咁岩見到個師奶伸隻手埋佢睇佢點解會郁,
nx"v_7R Y-m6l 即場踢爆~~~~#X2S(jj"D2Vf
勁頂癮,
g*JL;g6H2]G 但我懷疑可能佢之前中過招,
g\t0|4{ Q+@W 所以依家走黎踩佢場。

Lincoln 發表於 2005-3-20 01:51 AM

好底死呀?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.