娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2005-3-20 11:10 AM

出黎社會做野, 係咪一定要受氣?

小弟快將畢業, 感到前路茫茫,-KxA8U^#F/R mP X
由細到大都有家人照住, 未經歷過社會既洗禮,
A)`Dr8I6s2n 又吾知應該選擇什麼工作...
g2} MtoUf DH 9_C&ElN$Mdn-H
聽身邊朋友都話打工就要受氣,
;KeB/HlwX+y 又話個個老板都係無良冇人性,G8P7{:tRG
想問下大家到底出黎社會做野, 係咪一定要受氣?
v K%_6m0s [ w Ws,Ln/Qj
如果你把工作做好, 又何來氣受?
#Z4w aQYe"Tz[ 希望大家指教一下

greatzelda 發表於 2005-3-20 11:18 AM

一定要受氣架啦,社會名言: 一係低頭,唔係走頭
hkG0m6h)`b R:NN 即係話你唔肯受氣,份工你可以唔做lu,因為人地一定玩你,冇晒前途

michaelwong71 發表於 2005-3-20 12:05 PM

你話: 如果你把工作做好, 又何來氣受? 你老闆想你清咗大前年佢入個D 64MB MP3 Player 同舊年嘅CPU, 但又要唔蝕錢. 你都把工作做得好, 梗係唔駛受氣喇. 你成個超人啦! 呢D不可能辦好的工作. 年尾時就會叫你做. 做唔好, 佢都無抄你, 仲比你留低, 給你機會學習, 你還夠胆要加人工嗎?

escalation 發表於 2005-3-20 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-3-20 12:05 PM:+_#KZ @ M9} B0L&g`
你話: 如果你把工作做好, 又何來氣受? 你老闆想你清咗大前年佢入個D 64MB MP3 Player 同舊年嘅CPU, 但又要唔蝕錢. 你都把工作做得好, 梗係唔駛受氣喇. 你成個超人啦! 呢D不可能辦好的工作. 年尾時就 ... [/quote]
9e,zcc0g1~6O0^
2d5[ C0B V/\ g}1p"u 咁佢真係無理取鬧...

michaelwong71 發表於 2005-3-20 12:32 PM

佢唔係無理取鬧, 一年到晚你都okay. 佢係適當時候至對你不滿. 大陸人個個都係談判專家. 地導香港仔實唔係佢地手腳. 被免打中國人老闆的工. 南洋一帶的老華僑更扑街. 鬼佬養隻狗食用都好D.就算日本老闆都好D. 雖然做唔到最高級. 佢地文明一些, 你起碼似番個人.

HansChan 發表於 2005-3-20 12:41 PM

出黎做o野真係好受氣o架!
-{ lV-KR:W i 我大學畢業之後出黎做o左o野三年幾,唔算係長日子, 前後兩份工, 都係好受氣!
OAQTl L 你做得唔好, 俾人小, 都話冇說話講.
4{ ya c9bB 最衰係你一面做得好, 佢一面搵o的九唔搭八既o野插你,
)u*S:b;N[!J 你做得outstanding咩, 仲死! "功高蓋主", 大忌!死快o的!一俾老頂有甘既感覺, 之後冇論做到點都要死!
aa:gbV@ 不過都慣了!
Q:SMi6J ID%V 出黎做o野, 受氣就一定, 學點響公司生存先係最難! 0Ps_Mr-^k
係乜都要俾晒呀頭威!唔好自己威出面!唔可以太表現自己, 要將自己收埋! "樹大招風", 一定"四面受敵", 必死!!]o+~ sDl+s
哩個係我意見!

icemanh 發表於 2005-3-20 12:55 PM

都唔一家要受氣o既
7n5_(O(gS-W @,QfTJK 只要你有人照住,
j(}'L/{ @N 或者係黃馬褂,0Q2Q4ocv;Z7v"I
唔單止唔使受氣, V Kn.o#Hn@l8L!V
仲可以俾氣人受.

icemanh 發表於 2005-3-20 12:57 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-3-20 12:41 PM:
}+gq!~ AD h4X 出黎做o野真係好受氣o架! km s1c:c*f*zxf
我大學畢業之後出黎做o左o野三年幾,唔算係長日子, 前後兩份工, 都係好受氣!SqU:ft6oZ8[
你做得唔好, 俾人小, 都話冇說話講.KK9pS/k7L'hg
最衰係你一面做得好, 佢一面搵o的九唔搭八既o野插你,
?` R(M8Q |"k8g 你做得outstan ... [/quote]
"J] K K~we
P w/v@~ x-G} 係呀...#qY3| GOb6PPN~ }
呢頭 appraisal 有 80 幾分,-Zf'~Y0ZFJ-x@-K.c
唔夠兩星期,$t So xH4W hUj
又話你做得唔好,
L x3G-oH7gy{0G!w 要出 warning :mad:

Gretzky 發表於 2005-3-20 01:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

7dragon7 發表於 2005-3-21 04:19 AM

剛剛出來社會工作, 俾人"小", 是一定要做好的心理準備
%Q-tG7}+G;l 除非係自己做老闆
D7zT7x7|.q 或者家族生意 (你屋企係的話)

ringok 發表於 2005-3-21 04:31 AM

今天不努力工作....明天努力找工作k\b`Or qx"d
無論點比人小....都要努力工作......唉........

austin666 發表於 2005-3-21 12:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-21 12:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.