你地屋企有冇人煮飯嫁???
如果冇的話,咁你地食d咩野多,我屋企唔係成日有人煮飯,唔煮果時通常食大快活,有時食下pizza或者KFC^^"~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呵呵,我以前都冇人煮= =" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-3-21 11:58 AM:cBBN{n5oyv,p(NE0U `d8x
7RP'aN'l}}+@D,O)G*b
7Z G/ig+f3q7B7wRV_
因為我煮得好食W|#h8i?
所以由小5開始已經係我煮
不過我吳係做廚師8]H_5K O'T
識我的人都覺得我做廚師會比較好hn1_$O_K
因為咁就日日可以去我度食野窩:( [/quote]
咁第日你老婆咪爽???唔洗煮= =" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-3-21 01:42 PM:
eADAT9L7kt
佢就想
我日日訓練緊佢
)sl@8{Yf8p
:mad: [/quote]q'cz(co%i
哈哈= ="
頁:
[1]