娛樂滿紛 26FUN's Archiver

abc123aa 發表於 2005-3-21 10:28 AM

你地屋企有冇人煮飯嫁???

如果冇的話,咁你地食d咩野多,我屋企唔係成日有人煮飯,唔煮果時通常食大快活,有時食下pizza或者KFC^^"~

austin666 發表於 2005-3-21 11:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abc123aa 發表於 2005-3-21 11:50 AM

呵呵,我以前都冇人煮= ="

austin666 發表於 2005-3-21 11:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abc123aa 發表於 2005-3-21 01:07 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-3-21 11:58 AM:cBBN{n5o
yv,p(NE0U `d8x
7RP'aN'l} }+@D,O)G*b
7Z G/ig+f3q7B7wRV_
因為我煮得好食W|#h8i?
所以由小5開始已經係我煮
]}:n`*G5xN 不過我吳係做廚師8] H_5K O'T

0@$ag%r*Z:rAN,@!f
A!c t$T&qml 識我的人都覺得我做廚師會比較好hn1_$O_ K
因為咁就日日可以去我度食野窩:( [/quote]
&i|%W:cELs+Zhs 咁第日你老婆咪爽???唔洗煮= ="

austin666 發表於 2005-3-21 01:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2005-3-22 03:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abc123aa 發表於 2005-3-22 05:08 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-3-21 01:42 PM:
7q;x&Y2jFK8u e A DAT9L7kt

q'HI!TIa0WQ6Gp%L
8W-c?y6Ba 佢就想
K)E!l;AD 我日日訓練緊佢
+x_7i6e&] I )sl@8{Yf8p
:mad: [/quote]q'cz(co%i
哈哈= ="

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.