娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dinosaur 發表於 2005-3-21 06:07 PM

請問呢度有冇人係失業人仕?

我係一個!

dawrf 發表於 2005-3-21 06:12 PM

我算唔算弟2個囉 我就快比人抄

pillgreen 發表於 2005-3-21 06:22 PM

我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦!

dawrf 發表於 2005-3-21 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:22 PM:+z%Fw#Kc^~UY/Z
我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [/quote]
$y'?0\ V8i 點解 仲咩事 十年都比人炒 你應該係d老功臣

pillgreen 發表於 2005-3-21 06:34 PM

聽講話人手過多,要cut人。%Wa`cq8z;J*b
不過炒左之後,仲可以返去做兼職,
S@#j&x$Y!b*@i"KA 大概有而家收入既70%。^jx-k(y,O
你又因乜事比人炒?
["WS|;P,yQ5{/Dw r2u_%o)Q9@
[[i] Last edited by pillgreen on 2005-3-21 at 06:36 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-3-21 06:55 PM

me la

dawrf 發表於 2005-3-21 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:34 PM:
Lv8l(i,H+S%\ Y `.J*K 聽講話人手過多,要cut人。
;o0N p4o2M(Y[c.]P u 不過炒左 ... [/quote]b/{ IX_h7x/L
我就慘啦因為教育政制ge問題唉 就快冇收入可言

新經濟學巨人 發表於 2005-3-21 08:58 PM

失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
-Lmo+Fp9Vx QY s{!{
Jm1]/]y VOm 重點係要令自己與社會保持聯繫,
R7fh+wkrVHQ\B8Yz OEGe-J'@ O@2~qA
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P

nkt1000 發表於 2005-3-21 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:jN0D}`;O&N
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
T Kk9AQ l$hLT.[&Zo
重點係要令自己與社會保持聯繫,
W!r*\ cOx0_ B5Y|7mVj)PS
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]];I(V/M2\z
我都係,十分同意你的講法

dinosaur 發表於 2005-3-21 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:
ht8yt#hat 失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
6_@X {c8E
|#f%\[:o ~ 重點係要令自己與社會保持聯繫,
FT'\]G$M,D'v+A
_ E Fw8C Xe 千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote] v2EW_?(v(l

F!V9?^3i a5y 果然係"新經濟學巨人",絕對同意,最緊要係唔好隠形,
C1dw,dz#j+}-v 令到自己仍然係社會o既一份子。:P

入晒 發表於 2005-3-21 10:36 PM

我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志

dinosaur 發表於 2005-3-22 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-3-21 10:36 PM:KqGxz9R&S
我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [/quote]Z0a.}!|gu
3GW8F N N N5g6`
你o既想法十分之正確,要keep住,呢個係人生必經階段,困難係要去克服o既! L5LI&X6k*giR-E.Q
加油!

新經濟學巨人 發表於 2005-3-22 12:28 AM

人生漫漫長,不如意的事一定好多,
e5W)t o Cm4XKS q_ HC`-h0?N _W z
成功之所以可貴,因你嘗過失意或失敗!3g q4oy7m
'Js W9s9O
回頭一望,你會淡淡笑之.......................,
j8M^_:w T {`xZ2ju
人生,是[b]重質[/b],不重量,j?pWp J C[.Z

a/Pt%D5sf5k5O 你日日對住個靚海,你唔會覺得個海靚,
K-Z g4i5w%y3J0h,\ 0N%x _(rK8FB
一個一生[b]重未[/b]見過大海的人,當佢見到大海,
3H,{#SXyU7U8j
SA~0[0`:sn 佢會好珍惜,那怕是短暫的一刻;
/E"sO[A]n)m 4]"lc.B1v|oD
可能佢自此之後,亦冇機會再見到大海,of:n(O9@ S#O
2c/oB^DX
惟見海微笑的一刻,可能..........就係令佢神往一世的美事.OA ^b LU:{z4umW
(Gu;V3|S@D2f
$bjt!f3` t

&Z6X| |#c$Pyo4h
Wc kP/X2JU|e ~@l ^`-U_'AdK
[size=6]天行健,君子自強不息![/size]
sw&K8bF Au Q"F smM5QN
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-22 at 12:36 AM [/i]]

dmcy1980 發表於 2005-3-22 01:04 AM

其實宜家搵工唔難... 我一個月內已經搵到兩份請我...

cchleg 發表於 2005-3-22 01:41 AM

我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難?

pillgreen 發表於 2005-3-22 03:29 AM

我以後可能要靠做兼職渡日,咁大家認為,
1]0R7U:U7rB 溝女又需吾需要一份正職呢?
h I$`[3K0S,Mb7A P&l2z 因為D女可能會覺得我係無業遊民......

dmcy1980 發表於 2005-3-22 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]cchleg[/i] at 2005-3-22 01:41 AM:\*z!h1b5FdA
我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難? [/quote]
.dn0b@'CB6~u-T 好似我咁quit左份工先搵.......

代仔 發表於 2005-3-22 05:07 PM

我都搵左好耐.都搵唔到到呀
N'U;c Kf-YqX:P2\ 對上一份林時工..都係人地介紹至搵到炸
2FNw!|0],n^ k 而家又緃新搵過..前日至去in左一份Jw G%w$X^
我諗都係無行多...見in既人..拿左d信成本書咁厚
RX.ag#I9u ..都係女.易搵好多:b8K#o ^2I+Hd
大家keep住啦....實有既'LS1N;}};ruUD
頂多咪做d出力..唔洗出腦既工囉

RyuII 發表於 2005-3-22 10:53 PM

可以問下大家o既年齡同搵工o既目的嗎?yF:E s.y!c,Z

t6K,]N'P*u 搵工係為左搵兩餐定希望有自己o既事業?

新經濟學巨人 發表於 2005-3-22 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-3-22 05:07 PM:_A:Jy llUukR/]
我都搵左好耐.都搵唔到到呀
L@e%^OH/i 對上一份林 ... [/quote]
e-Xk RI-cvO3b/j
9^~)V9E(ayP9v-f
Gqh8H Yom] 唔好以為出力唔駛用腦丫,"u1Y[%wXvL9[(~

9]kjnI"R+i7P 出力都要知掂樣用力,發力,保持實力, ]#` v`$ga6wJS
v.z0|6n+vXQo'V
如果唔係,一扭傷左,.................

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.