請問呢度有冇人係失業人仕?
我係一個! 我算唔算弟2個囉 我就快比人抄 我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:22 PM:+z%Fw#Kc^~UY/Z我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [/quote]
點解 仲咩事 十年都比人炒 你應該係d老功臣 聽講話人手過多,要cut人。%Wa`cq8z;J*b
不過炒左之後,仲可以返去做兼職,
大概有而家收入既70%。^ jx-k(y,O
你又因乜事比人炒?
r2u_%o)Q9@
[[i] Last edited by pillgreen on 2005-3-21 at 06:36 PM [/i]] me la [quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:34 PM:
聽講話人手過多,要cut人。
不過炒左 ... [/quote]b/{ IX_h7x/L
我就慘啦因為教育政制ge問題唉 就快冇收入可言 失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
重點係要令自己與社會保持聯繫,
OEGe-J'@O@2~qA
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:j N0D}`;O&N
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
l$hLT.[&Zo
重點係要令自己與社會保持聯繫,
B5Y|7mVj)PS
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]];I(V/M2\z
我都係,十分同意你的講法 [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
重點係要令自己與社會保持聯繫,
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]v2EW_?(v(l
果然係"新經濟學巨人",絕對同意,最緊要係唔好隠形,
令到自己仍然係社會o既一份子。:P 我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-3-21 10:36 PM:KqGxz9R&S
我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [/quote]Z0a.}!|gu
3GW8FN NN5g6`
你o既想法十分之正確,要keep住,呢個係人生必經階段,困難係要去克服o既! L5LI&X6k*g iR-E.Q
加油! 人生漫漫長,不如意的事一定好多,
HC`-h0? N _ W z
成功之所以可貴,因你嘗過失意或失敗!3g q4oy7m
'JsW9s9O
回頭一望,你會淡淡笑之.......................,
{`xZ2ju
人生,是[b]重質[/b],不重量,