娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 請問呢度有冇人係失業人仕?
Dr.anger
發表於 2005-3-22 11:21 PM
[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:34 PM:
vd%K[ d.X4S}
聽講話人手過多,要cut人。
.T^$Y9{ B"{N0a6F
不過炒左之後,仲可以返去做兼職,