娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dinosaur 發表於 2005-3-21 06:07 PM

請問呢度有冇人係失業人仕?

我係一個!

dawrf 發表於 2005-3-21 06:12 PM

我算唔算弟2個囉 我就快比人抄

pillgreen 發表於 2005-3-21 06:22 PM

我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦!

dawrf 發表於 2005-3-21 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:22 PM:Nas!h Qo:T;~c
我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [/quote]QP/m6hQY6E
點解 仲咩事 十年都比人炒 你應該係d老功臣

pillgreen 發表於 2005-3-21 06:34 PM

聽講話人手過多,要cut人。
/uo7X5B3h*gj 不過炒左之後,仲可以返去做兼職,1M t-J1|5hk L*k
大概有而家收入既70%。
.j"FA\2iF2e 你又因乜事比人炒?
S8l @qp6g 1A8rm }Y ur
[[i] Last edited by pillgreen on 2005-3-21 at 06:36 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-3-21 06:55 PM

me la

dawrf 發表於 2005-3-21 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:34 PM:
,u.{P#o9@'m\ 聽講話人手過多,要cut人。;G0hLE9P
不過炒左 ... [/quote]1j(S3Oc:~ts
我就慘啦因為教育政制ge問題唉 就快冇收入可言

新經濟學巨人 發表於 2005-3-21 08:58 PM

失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,-{Uc;nt^(e9Z
!Nx}.C&F6M'V
重點係要令自己與社會保持聯繫,
nD? c#b r,]dh%HEB EI&pb&L+^
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P

nkt1000 發表於 2005-3-21 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:&ZH qW x)t
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
"t]}0N%C4E`(gR:\ AA
7? nL] TFWF @ 重點係要令自己與社會保持聯繫,
j q/@C+m-~,x!{ oA
f,^0n]"r3X C i 千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]
b$m,Nr K 我都係,十分同意你的講法

dinosaur 發表於 2005-3-21 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:|9[Y\6^m
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
{\Uh*@}U[-Q\ T
J Od$H;{ 重點係要令自己與社會保持聯繫, Q1R!Q%E P_vo

Q&vl7}x+q| 千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]8{T-`7]"] L
x'H.pB(gu4`!O
果然係"新經濟學巨人",絕對同意,最緊要係唔好隠形, C#hfn}/Z.n]7H
令到自己仍然係社會o既一份子。:P

入晒 發表於 2005-3-21 10:36 PM

我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志

dinosaur 發表於 2005-3-22 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-3-21 10:36 PM:\]6wY;F9l
我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [/quote]\ p$}L7Z

0{vy}tv \W"d 你o既想法十分之正確,要keep住,呢個係人生必經階段,困難係要去克服o既!
W?]WAo%^l 加油!

新經濟學巨人 發表於 2005-3-22 12:28 AM

人生漫漫長,不如意的事一定好多,S'~o&V` X$B{/yX
-M8JZ*h |"~:L'r
成功之所以可貴,因你嘗過失意或失敗!,J h-b2v }(R V

:PM*Sk;x4H{P:o 回頭一望,你會淡淡笑之.......................,
8S+QmNd/L|
qo(F{,x,^5e u HW 人生,是[b]重質[/b],不重量,3F:_!A#@^G R#Cx

"N"e,K4vS K/T(o 你日日對住個靚海,你唔會覺得個海靚,
7h_,}C4]zf7v )o f s0P$J4BDZF [
一個一生[b]重未[/b]見過大海的人,當佢見到大海, \T @&L q$Cu,LfpM

-}^9F9B#Z R?7f 佢會好珍惜,那怕是短暫的一刻;6gk6AJ/~m%p&i
PQ)F$n:ibY
可能佢自此之後,亦冇機會再見到大海,
rNKCl&f3I-M ;?"|B|W7Y p/xY
惟見海微笑的一刻,可能..........就係令佢神往一世的美事.
h$xl5A/SK d
W7Iz-b'i~l K&BR.^c&O9W1e q

:S {8W Po:Z-{4V ~t#Dg7b9b)I%R1V

sf$O5g \B^RT_ [size=6]天行健,君子自強不息![/size]G\C$F,Sl
(d_`#]5x} }
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-22 at 12:36 AM [/i]]

dmcy1980 發表於 2005-3-22 01:04 AM

其實宜家搵工唔難... 我一個月內已經搵到兩份請我...

cchleg 發表於 2005-3-22 01:41 AM

我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難?

pillgreen 發表於 2005-3-22 03:29 AM

我以後可能要靠做兼職渡日,咁大家認為,
#J;\$hY)qmhd7Fc 溝女又需吾需要一份正職呢?]H+c8M!Hf9_!o
因為D女可能會覺得我係無業遊民......

dmcy1980 發表於 2005-3-22 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]cchleg[/i] at 2005-3-22 01:41 AM:
B3yPQ}9B4W 我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難? [/quote]
5Y_.R[Y'E 好似我咁quit左份工先搵.......

代仔 發表於 2005-3-22 05:07 PM

我都搵左好耐.都搵唔到到呀
}|?X*J-CW 對上一份林時工..都係人地介紹至搵到炸p8G3Y7xzW"Q
而家又緃新搵過..前日至去in左一份
9Wq@j.u$m+d 我諗都係無行多...見in既人..拿左d信成本書咁厚{1C"pV$}4d/W5z
..都係女.易搵好多F}!SujGK0eR^?
大家keep住啦....實有既
{ eFd.E!lr5o6e nQ 頂多咪做d出力..唔洗出腦既工囉

RyuII 發表於 2005-3-22 10:53 PM

可以問下大家o既年齡同搵工o既目的嗎?}$@h.Jmpcl*@"o
]|l*lAG/Iq/h
搵工係為左搵兩餐定希望有自己o既事業?

新經濟學巨人 發表於 2005-3-22 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-3-22 05:07 PM:$Lr!BG[qc
我都搵左好耐.都搵唔到到呀
Fl#YX p0TJ j8[!j 對上一份林 ... [/quote]
8ktpY0nn \)Fg
:OgPlaa2Hq (NBAuZEm
唔好以為出力唔駛用腦丫,
mFNr#D;B p)~`(Y
M Du$Swu 出力都要知掂樣用力,發力,保持實力,)\!e ZG(K*RFq%e

f@IG US1l#xi 如果唔係,一扭傷左,.................

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.