請問呢度有冇人係失業人仕?
我係一個! 我算唔算弟2個囉 我就快比人抄 我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:22 PM:Nas!h Qo:T;~c我做左十年都比人炒,做埋呢個月就無得撈啦! [/quote]QP/m6hQY6E
點解 仲咩事 十年都比人炒 你應該係d老功臣 聽講話人手過多,要cut人。
不過炒左之後,仲可以返去做兼職,1Mt-J1|5hk L*k
大概有而家收入既70%。
你又因乜事比人炒?
1A8rm}Yur
[[i] Last edited by pillgreen on 2005-3-21 at 06:36 PM [/i]] me la [quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-3-21 06:34 PM:
聽講話人手過多,要cut人。;G0hLE9P
不過炒左 ... [/quote]1j(S3Oc:~ts
我就慘啦因為教育政制ge問題唉 就快冇收入可言 失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,-{Uc;nt^(e9Z
!Nx}.C&F6M'V
重點係要令自己與社會保持聯繫,
EI&pb&L+^
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:&ZH qWx)t
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
重點係要令自己與社會保持聯繫,
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]
我都係,十分同意你的講法 [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-21 08:58 PM:|9[Y\6^m
失業咪上吓網,得閒去圖書館看看書,
重點係要令自己與社會保持聯繫,Q1R!Q%EP_vo
千萬唔可以Dup下Dup下,做左隱形青年人.:P [/quote]8{T-`7]"]L
x'H.pB(gu4`!O
果然係"新經濟學巨人",絕對同意,最緊要係唔好隠形, C#hfn}/Z.n]7H
令到自己仍然係社會o既一份子。:P 我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-3-21 10:36 PM:\]6wY;F9l
我岩岩讀完書慍唔到野做..... 驚緊...... 但係心中果團火係唔會息几.... 最緊要有鬥志 [/quote]\ p$}L7Z
你o既想法十分之正確,要keep住,呢個係人生必經階段,困難係要去克服o既!
加油! 人生漫漫長,不如意的事一定好多,S'~o&V`X$B{/yX
-M8JZ*h |"~:L'r
成功之所以可貴,因你嘗過失意或失敗!,J h-b2v }(R V
回頭一望,你會淡淡笑之.......................,
人生,是[b]重質[/b],不重量,3F:_!A#@^GR#Cx
你日日對住個靚海,你唔會覺得個海靚,
)o f s0P$J4BDZF [
一個一生[b]重未[/b]見過大海的人,當佢見到大海, \T@&L q$Cu,LfpM
佢會好珍惜,那怕是短暫的一刻;6gk6AJ/~m%p&i
PQ)F$n:ibY
可能佢自此之後,亦冇機會再見到大海,
;?"|B|W7Yp/xY
惟見海微笑的一刻,可能..........就係令佢神往一世的美事.
K&BR.^c&O9W1e q
~t#Dg7b9b)I%R1V
[size=6]天行健,君子自強不息![/size]G\C$F,Sl
(d_`#]5x}}
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-22 at 12:36 AM [/i]] 其實宜家搵工唔難... 我一個月內已經搵到兩份請我... 我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難? 我以後可能要靠做兼職渡日,咁大家認為,
溝女又需吾需要一份正職呢?]H+c8M!Hf9_!o
因為D女可能會覺得我係無業遊民...... [quote]Originally posted by [i]cchleg[/i] at 2005-3-22 01:41 AM:
我而家有一份工,但係唔想繼續做,所以都時時搵工申請,我每個月都會有一兩次面試機會,不過咁耐都未轉得成工,你哋話搵工難唔難? [/quote]
好似我咁quit左份工先搵....... 我都搵左好耐.都搵唔到到呀
對上一份林時工..都係人地介紹至搵到炸p8G3Y7x zW"Q
而家又緃新搵過..前日至去in左一份
我諗都係無行多...見in既人..拿左d信成本書咁厚{1C"pV$}4d/W5z
..都係女.易搵好多F}!SujGK0eR^?
大家keep住啦....實有既
頂多咪做d出力..唔洗出腦既工囉 可以問下大家o既年齡同搵工o既目的嗎?}$@h.Jmpcl*@"o
]|l*lAG/Iq/h
搵工係為左搵兩餐定希望有自己o既事業? [quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-3-22 05:07 PM:$Lr!BG[qc
我都搵左好耐.都搵唔到到呀
對上一份林 ... [/quote]
(NBAuZEm
唔好以為出力唔駛用腦丫,
出力都要知掂樣用力,發力,保持實力,)\!e ZG(K*RF q%e
如果唔係,一扭傷左,.................
頁:
[1]
2