娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-3-23 10:46 PM

>>>哈哈!!!插屎眼真係中學必玩。以前中學有個條友好Q高大...o的手指長到pk...被佢插親o的人都要人廁所"炆"返條底褲出黎
;BmI6W'g
+[*O*R+W.ZK;R } ^ @ 印度人?

Pan Pan 發表於 2005-3-24 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]守一[/i] at 2005-3-22 03:17 PM:
i&T |H-zoJ 公司無人時,飲隔離位條女個杯水 [/quote]
C4|3f/U tG^ -f:hS0s;k*@-s
哈哈,我都試過, 但之後我會吐番落去..........真係變態........c(^3X8C,}1G

?B#uc8J ' 變 L 態 ' 中 ' L '= ' 撚 ' ?

d228216 發表於 2005-3-24 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Pan Pan[/i] at 2005-3-24 04:58 PM:
Q l5{x+[r*qo
8}'M3SR k~t,s}
qc:\3Mp 哈哈,我都試過, 但之後我會吐番落去..........真係變態........ [/quote]?xA%GQ QQ4U
獲利回吐?t#I0mv3bg
E J+~#Y!Va
g~.^ b(yyX
r2PU0j$Q+l
' 變 L 態 ' 中 ' L '= ' 撚 ' ?"[a;DbCmoT9v^
講過十九幾萬次, E d 說話是唔講L得的。
~H7K`}%s2@M
e s {1y(xp d`-@ [[i] Last edited by d228216 on 2005-3-24 at 08:59 PM [/i]]

守一 發表於 2005-3-25 07:13 PM

我有個friend夠薑係街邊屙尿.......超堅:l(J J)uYMY J3` z
時間:上年夏天某日夜晚8點-9點到DWZ}!G
地點:9龍城
1D Vm1W&N4uLM 人流:2,30人 rj8_)?!A6Q|7ct
維持時間13-16秒左右
V3easT8H*d:^y _8l 圍觀人數7-8人3p_ \ oex/U
呢位兄弟,係我唯一唔感大佢0既人
+?!aG v6[ZjY/n 起初係d好少0既事
m?,H8|e?"z P 大大0下就發癲6H$T ^B4v|
[[絕對變L態]]

d228216 發表於 2005-3-25 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]守一[/i] at 2005-3-25 07:13 PM:S?0@TM&i
我有個friend夠薑係街邊屙尿... ... [/quote]p?UWI r$[
街邊屙尿...細細個就有, E + 間唔時送貨到地盆或新界郊外都有.... ?TQ+N-E
7XJV(iO |8\g^
不過以前細路試過由屋企 (20/F) 屙落街....用窗篇布傘住個人,突條賓周仔出窗口.....

d228216 發表於 2005-3-26 09:41 PM

又有一次去宿營, 晚上装 Miss 冲凉 (需然装不到), 但聞到好香女人味,,梗咗成晚,, 睡不着走返去冲涼房無人, 就打飛機...(四周圍射...) ha ha ha

黑黑仔 發表於 2005-3-26 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-3-25 11:27 PM:
1q+yY:r6b _
2]_ s&Zp P7x"`+m 街邊屙尿...細細個就有, E + 間唔時送貨到地盆或新界郊外都有....
kcE;iY.wZ9R%w &O}t?z.z0j
不過以前細路試過由屋企 (20/F) 屙落街....用窗篇布傘住個人,突條賓周仔出窗口..... [/quote]LN BFu7wh(o%n1S

/noI'},So.[y 呢個搞笑:lol:qk\'J*kF4R+EA
哈哈~~

d228216 發表於 2005-3-26 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-3-26 10:04 PM:9[H,LM6P;H.K

#Y0CA:sSC mV;B l+R&?
呢個搞笑:lol:
3N+]!puI3x 哈哈~~ [/quote])qzA q g4]'Oq.[2@4o
Rcjm3z hT
真人真事黎加

d228216 發表於 2005-3-26 10:59 PM

又有一次去中大什麼領袖生營,晚上捉了百九隻田雞.....放入人地d鞋裡面, 有剩果d就放入人地d背襄......返到屋企唔知會点?????haha

d228216 發表於 2005-3-27 02:02 AM

駛成皮幾野去開  E D paysites
)@f^%x l1gofS
'Y8ZF/XgLZ7@_ [[i] Last edited by d228216 on 2005-3-27 at 02:04 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-27 12:49 PM

[size=4][color=Maroon][b]加入精華I[/b][/color][/size]

d228216 發表於 2005-3-28 11:09 PM

又爆料:
r\0\)F*| H0]q 'cH6i h$_9U7F"U
幾年前在天水圍開工, 晚上八九点才收工, 搭巴士返屋企.....有日一個靚妹問我要唔要人陪搭車...兩舊水講到百伍.......只可用手玩....幾好玩嫁, 又有女朋友feel.....worr.....之後成日call 佢同佢D同學..有時兩個Tim....佢地想揾D去街錢...........唉,但我D去街錢就.........唉

d228216 發表於 2005-3-29 10:21 PM

唉...又一件慘烈事件.7rsYYv

ZX.z8I A?t 買咗隻股仔輪(之前賺過幾次粗野), 0.38 入了 8萬股, 跌... 0.22 入多16萬股,....上星期突然插水....跌到0.12.......(變L態行為開始..) 我突然 short L 咗, 竟然螳擘摚車...獨力支撑股價....入吓入吓...入L咗成百萬股.....入到乾塘......好L彩今天返彈上返0.15以上....唔係真係人都癲

Dr.anger 發表於 2005-3-29 10:27 PM

細個試過吞左成個rubber落肚

d228216 發表於 2005-3-29 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-3-29 10:27 PM:I Mei2Pf/u#z
細個試過吞左成個rubber落肚 [/quote]
*VKK AEI]+u 你自已拿來食定唔小心呀? 唔小心唔算嫁....7Tt d L~B1{eQ
e,rY.C&t7b{h*Mg
如果你食完話正, 今先係變態wor:P

Dr.anger 發表於 2005-3-29 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-3-29 10:35 PM:$`![o p$fi3j9I7|
Np"]2{/_y
你自已拿來食定唔小心呀? 唔小心唔算嫁.... Vasx(k&pMU*]

8bW*N4t XN8@ 如果你食完話正, 今先係變態wor:P [/quote]LBcWH_z
咁又真係唔小心....膠...香口膠就真係好食。0|'Ay6ddq0[
講到變態...以前學樣有個女仔坐我後面,用支correction pen整到自己成條"利"白晒。之後周圍show被人睇...但最變態係...條女係自己條"利"上要乾左白油既地方上面寫字。我o個時都睇到呆左...

d228216 發表於 2005-3-29 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-3-29 10:45 PM:
GP$R @4S8wB
%V1Ij"DbX 咁又真係唔小心....膠...香口膠 ... [/quote]1@*R,q d \"F7Qmk
2o+}5Evp&X@z@a
大哥呀大哥, rubber 是指 擦子膠/袋袋,  香口膠 係 gum.... 你果D 唔係變L態, 返而你條女就肯定係......油白油... 可以出猫 tim wor....:D(C,Ru qu5H&{

b NH#GKbl o O 如果你想做變L態行為 不如揾你條女..張佢條'利'果塊'白油....用佢條到 過落你條'利' 再食L咗佢.......E D 就叫 變L態行為:P;)
C NrJ.kVc4Z p ?.l/H!W/{ yQ
p.s. 老屈你(果條係你條女), 是本人的變L態行為 :lol: ^)}}!c[ B\e
!vDkw)K&o
[[i] Last edited by d228216 on 2005-3-29 at 10:57 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-3-29 11:02 PM

=.=......

jsbach 發表於 2005-3-29 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]守一[/i] at 2005-3-22 03:17 PM: Rt8P~w^"P.NL s
公司無人時,飲隔離位條女個杯水 [/quote]
d-\L X2]K
,UI*Hd4h XU 呢個好玩,但小心條女有病。

d228216 發表於 2005-3-30 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]jsbach[/i] at 2005-3-29 11:22 PM: i*WE6pn+| Fs

9be h(F `0K
Qs%Tn/s Lse 呢個好玩,但小心條女有病。 [/quote]
)Y ] o-}!rCx+g try 吓 羅. 幾刺激嫁(一收工就黎).... :)

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.