娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Nekki Po 發表於 2005-3-22 03:53 PM

雪櫃裡面

我想講一個好感人的故事給你聽....      從前雪櫃裡面有十隻蛋…
d4Ti8Eo/{]C 有一日,第一隻蛋唔小心偷望到第十隻蛋,佢見到第十隻蛋身上生滿哂毛,咁第一隻
$dL,v~m!ZE6F Y![ 蛋就同第二隻蛋講:「你睇下第十隻蛋呀,佢成身都係毛架!」 QU'I(V(?RaJ"z1X\j;i
第二隻蛋就同第三隻蛋講:「你睇下第十隻蛋呀!佢成身都係毛架!好肉酸呀!」 B0vQS]%MKD2U
第三隻蛋又同第四隻蛋講:「你睇下第十隻蛋呀!佢成身都係毛架!好肉酸呀!周身 0f-Q3u$cb%q
都係毛架佢!E…」
X ~|'R Pa 一直傳…傳到第九隻蛋,第九隻蛋就諗緊睇唔睇好呢?!
k%z6]6]#a 一望去後面就係架啦喎!…好多毛架喎!好肉酸架喎!究竟睇唔睇呢? U1tlz|;Ny
佢最後都決定左睇…第九隻蛋一睇…
7D6MG;R4z#t v3Q5OLQR ... 9k;yet+n/^!E@F7?
....... 5Cu]#c2C,N1n
.......... W f;z\;a
................
J'`#?~G .....................
f^ Q/^"Y&A 第十隻蛋就同佢講:「啤咩呀啤?!望夠未呀?!我知你地班死蠢係到講緊我架!係
:t@,VlkVhM 度話我又多毛又肉酸呀嘛!你地班死蠢!我唔係蛋來架!我係奇異果來架!」
"kICqO the end.... FKBU:B.E f)A b4tf
係唔係好感人la~~

toro 發表於 2005-3-22 04:21 PM

之前有朋友講過我聽,我笑左好耐:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.