娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» LV內衣!
左輪仔
發表於 2005-3-23 03:24 PM
LV內衣!
各位大大會唔會買比你地女友呀?
pyliu
發表於 2005-3-23 03:41 PM
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-3-23 07:24 AM:
+_CH5TU;Yf0a P
各位大大會唔會買比你地女友呀? [/quote]
$n7wff5v8U9U;a
你真的認為是內衣?
'F@2MG'i.q%]-Z
我認為作為泳衣比較適合!
pakho
發表於 2005-3-23 05:20 PM
唔錯喎~條女
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.