娛樂滿紛 26FUN's Archiver

黑黑仔 發表於 2005-3-26 04:23 PM

女朋友落一陣街,唔帶bra.你覺得.....

尋日聽絕情谷既家事法庭....個問題就係呢個啦~
je bJN5C;Z:g 個女仔成日落一落街買野食or買野等等...都只係著件面衫+外套
b9z!W,lcNv 佢個男朋友就成日都叫佢帶返bra先落,因為佢接受唔到~~~
w Ko,lY 大家又點睇呢?
7k Ge$y'P 而最後結果係4:3男仔win左...有2男1女支持女方...=0=有個男仔話自己pride of女友比人望.....?C/SMu0gr

)A.|(fW6\!h
(sln5]ww[ 我個人就覺得唔係咁好啦~因為正如倪震咁講6nq2Z:`S#L
香港o既金魚叔叔好勁架嘛~即使著左外套都有機凸點~比人見到都唔係咁好睇啦~
]p-~F%| 而且帶個bra都唔駛好耐o者==”
{"n&R3cG7[o 而我女朋友係個女仔支持者.....因為佢都係一樣....sYsv5s4o:?;ya8P
佢就話又要除又要著好麻煩~!落去買小小野就要換一大輪衫~so唔會為此而帶braY ~"s4l;e
我都無言以對~~so希望男/女bro:P可以講下你地既意見~

'nice' 發表於 2005-3-26 04:34 PM

我都有聽啊!!我好鍾意聽絕情谷啊!! S`"JJA C
(so,唔知邊到可以唔使$DL返以前果D呢?)
,e5x7PQt4|:Rw7i 回覆大大的問題先,pVNz T.BB+z\
我覺得唔戴bra都ok的,最緊要係條女鍾意未得囉,gG4V1K2M$SM:p,?x
不過如果係以條女一個人唔戴bra落街我就一定唔俾,
cg#dP4i7b.Z 因為我唔想發生D意料唔到的野!!
9C1[b0E MaQ? 我都明白個男仔想個女朋友戴返個bra都係唔想條女蝕俾人睇姐,8D8S-e:Nb([Y5tBeE
呢樣野我完全支持,
$v0{,C4M'V;O8NZ 至於戴唔戴bra,我覺得完全可以通過溝通去解決,/v U-ODn
好好地咁同條女講唔戴bra係為左佢的安全,
V#@P/S Yb^ 條女聽見你咁關心佢,當堂lunm曬啦, oD+{#O H_ i
仲唔快快手戴返個bra bra咩,哈哈...

'nice' 發表於 2005-3-26 04:36 PM

我覺得應該開返個投票,睇下大家覺得點,好嗎?

abc123aa 發表於 2005-3-26 05:40 PM

我會接受囉^^"

antonytwl1679 發表於 2005-3-26 07:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hg 發表於 2005-3-26 09:56 PM

如果同我一齊落一陣間既話都ok既

koala98 發表於 2005-3-29 04:45 PM

女係要慢慢教...

lcsvojv 發表於 2005-3-29 05:33 PM

人地D女就最好唔帶啦,自已條女梗係最好帶番先出街

MaxFigo 發表於 2005-3-29 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]lcsvojv[/i] at 2005-3-29 05:33 PM:
6[+L!u;mS8R.L 人地D女就最好唔帶啦,自已條女梗係最好帶番先出街 [/quote]]'efXU/I"R FDs5_
hb#c ?_
w5E*z L4nq*P!}
我都係咁覺得 XDD

黑黑仔 發表於 2005-3-29 07:59 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-3-29 07:32 PM:%e6^;{-C1Jb9s
ZW@XlMv T
pRp UQ
e7yav\6e
我都係咁覺得 XDD [/quote]$? SC#d0xkNP

,`3jS$Sd5s 有邊個男人唔會咁諗?:cool:
4Vg4mP1m*xWT9f'u haha~

yuripenny 發表於 2005-3-30 01:33 PM

我覺得都冇咩所謂既

nightmare 發表於 2005-3-30 03:00 PM

um...有件外套,我就一定接受到....\sXZ6UcH X
其實要睇下女友係咩心態....3AY:Vy4x-j2_
如果佢個心態係專登俾人望下,禁就唔洗同佢講禁多野啦...
kN0Hk/NcZ0F)A 如果佢係認為禁唔會有咩問題,禁你覺得有問題就應該提下佢...
:w [k,a:s Q"u 提佢著多小小or點點點,如果唔聽,都冇辦法.....+o;g'i2cG]*o
始終, bg2JCX]5Bp.ue
唔著bra係健康d既,即係話佢返到屋企係應該唔著...#S&s0|s)lVc*n&M;JC
禁落一落又著一著咪好q麻煩..../[QJ:c)q1{o
所以唔太過火就可以....
,} HY0[S8K:x 照件事禁,著兩件,唔著bra,絕對唔過火^^""

lv123 發表於 2005-3-30 08:19 PM

有次去supermarket 見個應該女人沖完涼(頭髮是wet)去買東西,穿件睡衣又透。黑底看到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.