女朋友落一陣街,唔帶bra.你覺得.....
尋日聽絕情谷既家事法庭....個問題就係呢個啦~個女仔成日落一落街買野食or買野等等...都只係著件面衫+外套
佢個男朋友就成日都叫佢帶返bra先落,因為佢接受唔到~~~
大家又點睇呢?
而最後結果係4:3男仔win左...有2男1女支持女方...=0=有個男仔話自己pride of女友比人望.....?C/SMu0gr
我個人就覺得唔係咁好啦~因為正如倪震咁講6nq2Z:`S#L
香港o既金魚叔叔好勁架嘛~即使著左外套都有機凸點~比人見到都唔係咁好睇啦~
而且帶個bra都唔駛好耐o者==”
而我女朋友係個女仔支持者.....因為佢都係一樣....sYsv5s4o:?;ya8P
佢就話又要除又要著好麻煩~!落去買小小野就要換一大輪衫~so唔會為此而帶braY~"s4l;e
我都無言以對~~so希望男/女bro:P可以講下你地既意見~ 我都有聽啊!!我好鍾意聽絕情谷啊!!S`"JJAC
(so,唔知邊到可以唔使$DL返以前果D呢?)
回覆大大的問題先,pVNz T.BB+z\
我覺得唔戴bra都ok的,最緊要係條女鍾意未得囉,gG4V1K2M$SM:p,?x
不過如果係以條女一個人唔戴bra落街我就一定唔俾,
因為我唔想發生D意料唔到的野!!
我都明白個男仔想個女朋友戴返個bra都係唔想條女蝕俾人睇姐,8D8S-e:Nb([Y5tBeE
呢樣野我完全支持,
至於戴唔戴bra,我覺得完全可以通過溝通去解決,/vU-ODn
好好地咁同條女講唔戴bra係為左佢的安全,
條女聽見你咁關心佢,當堂lunm曬啦,oD+{#O H_ i
仲唔快快手戴返個bra bra咩,哈哈... 我覺得應該開返個投票,睇下大家覺得點,好嗎? 我會接受囉^^" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果同我一齊落一陣間既話都ok既 女係要慢慢教... 人地D女就最好唔帶啦,自已條女梗係最好帶番先出街 [quote]Originally posted by [i]lcsvojv[/i] at 2005-3-29 05:33 PM:
人地D女就最好唔帶啦,自已條女梗係最好帶番先出街 [/quote]]'efXU/I"R FDs5_
hb#c ?_
w5E*zL4nq*P!}
我都係咁覺得 XDD [quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-3-29 07:32 PM:%e6^;{-C1Jb9s
ZW@XlMvT
pRpUQ
e7yav\6e
我都係咁覺得 XDD [/quote]$? SC#d0xkNP
有邊個男人唔會咁諗?:cool:
haha~ 我覺得都冇咩所謂既 um...有件外套,我就一定接受到....\sXZ6UcH X
其實要睇下女友係咩心態....3A Y:Vy4x-j2_
如果佢個心態係專登俾人望下,禁就唔洗同佢講禁多野啦...
如果佢係認為禁唔會有咩問題,禁你覺得有問題就應該提下佢...
提佢著多小小or點點點,如果唔聽,都冇辦法.....+o;g'i2cG]*o
始終, bg2JCX]5Bp.ue
唔著bra係健康d既,即係話佢返到屋企係應該唔著...#S&s0|s)lVc*n&M;JC
禁落一落又著一著咪好q麻煩..../[QJ:c)q1{o
所以唔太過火就可以....
照件事禁,著兩件,唔著bra,絕對唔過火^^"" 有次去supermarket 見個應該女人沖完涼(頭髮是wet)去買東西,穿件睡衣又透。黑底看到
頁:
[1]