娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-3-26 05:29 PM

借問一聲.........

問問各位在[size=5]家裡[/size]的電腦仲用緊乜野Mon!3X b9eo vG3\E

D)B_#Ht;{-T 當然嘛,送番一樣野俾各位!
;y q^9~j0ATW
u0KK&S`-ED:F [URL=http://img1.imagevenue.com/img.php?loc=loc107&image=4fc_08190_006.jpg][IMG]http://img1.imagevenue.com/loc107/th_4fc_08190_006.jpg[/IMG][/URL]

黑黑仔 發表於 2005-3-26 05:38 PM

唉....我仲有緊CRT Monitor.....FAzg;@
比你張圖big爆左~~haha~~

新經濟學巨人 發表於 2005-3-26 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-3-26 05:38 PM:*NEv2gyRAA-A
唉....我仲有緊CRT Monitor.....#?e\*Q^ x
比你張圖big爆左~~haha~~ [/quote]
2E XP/u)@)ng 2J#x Lsr c ` z!|

&v;s? NU1yl 史前動物?
|-Rw-G \)a 'O&xn;t ot r L
可否多問一句,為何唔upgrade到LCD,;l ~ K6R#T
1MWwP]4j u
唔好講冇錢丫!

黑黑仔 發表於 2005-3-26 05:44 PM

貧苦學生一個......你話可以點~!!

新經濟學巨人 發表於 2005-3-26 05:47 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-3-26 05:44 PM:^r2Z+MW^3J
貧苦學生一個......你話可以點~!! [/quote]
%n/Aojf `"M,es,^
I*wGQb Y"l.F 噢........... I see.)X(W.fh sj
?7w5{Ax#YFE6Yu
送你一句H~ D Iv1u

~Qq8nA JAu [size=6]十年窗下冇人問,一舉成名天下知![/size]
Dk q$G4@Bi"U^
;n6i0hD&p r"H;i ^6V} 第時考到狀元,做左大官,
#P.ouU]Y'J ] @+fT4C (wb1G,ju
唔好講19吋LCD,32吋LCD MON都可以用,3SJ"}|Z O;gSwH!O

/N7n}g&J2t?9d.r0{[W 努力.................

黑黑仔 發表於 2005-3-26 05:59 PM

多謝巨人既勉勵~可惜小的只係一個資質愚鈍的學生~|wF9R|/Rh0H#k
恐怕不能成就大官~~~承蒙錯愛~~
2Yc)G0]yvT#sG 哈哈~~

新經濟學巨人 發表於 2005-3-26 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-3-26 05:59 PM:/yW'MDG
多謝巨人既勉勵~可惜小的只係一個資質愚鈍的學生~-Eox0f#V*tG:K%t
恐怕不能成就大官~~~承蒙錯愛~~
+b8h"[2t4Q3Y#x 哈哈~~ [/quote]
{Ze$g+i
st.R1}3H$l'Y+q/p?s 不要看輕自己嘛,
ZTB|;i-]D9U wN6S(\n'M
你有沒有看過[b]諸葛亮[/b]的出師表?
u)C(n#H*J\ zc d8f {a.kB0D{C'~E
世界上好多大富大貴的人,好多時,他們讀書都唔叻架,當然,我唔係
SI*T8_ku Q 叫你唔好讀書!
|9U.^3Gv6hZl q Z y:?9x3c'n
英文有一句話:[b]Smart boy never wins in the game.[/b]

antonytwl1679 發表於 2005-3-26 06:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

zz1988 發表於 2005-3-26 09:15 PM

17 ar
:lX1t(A)a'aI%ic `)?
!QKTt-Sl a need to be smart to go up bor!

robertchai 發表於 2005-3-28 06:28 AM

我用notebook的...可以答咩= =h'Iy&ci7X`Z5z-Y5r
因為以前成日要外出所以用notebook...

新經濟學巨人 發表於 2005-3-28 08:35 AM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-3-28 06:28 AM:
1r&a W ],? U? 我用notebook的...可以答咩= =
X9L|5t$F 因為以前成日要外出所以用notebook... [/quote]_ qT/eZ \-~j$QBX
9A"u'a.Yh(r,Ks
你部Notebook用左幾耐丫?
'g6FQ/k:?#gn-J (n_{9jm(f+_
我果部用左三年多,用左---less近一年半,
n#\I2Z]@yn$Iw!^
z s)C.Z [$E T;E3d 不過解像度得 1024 x 768,我嫌佢唔夠Sharp.;Jn-G/O7P_Q
,?} Z cMf
做網頁最關心瀏覽者的解像度是多少,
e Jt-G.i8Hg?K
/@3x!~1fj _iJ 800 x 600,我諗好少家庭會用!ID8p!gE-Bx$zT
UUk4O0G_d)R\
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-28 at 08:37 AM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-3-29 11:53 PM

15吋LCD

nkt1000 發表於 2005-3-29 11:56 PM

我是用17吋的LCD!!!

Wallacehk 發表於 2005-3-30 12:05 AM

15吋LCD

MaxFigo 發表於 2005-3-30 12:20 AM

老實講....我屋企又唔係靚又唔係成日有人黎...Q,NJA,Y'uB y
用唔用LCD都唔緊la....@@

robertchai 發表於 2005-3-30 05:01 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-28 08:35 AM:@:o^K1b v1V|

^p y.K\
&O,LWN | mk 你部Notebook用左幾耐丫?
j9~]+H kK { ^ ... [/quote]&G!l/C|u-IthM
H2zWrR+A,g&?Zz

%f(e/wGT@Z%_ 一年左右,acer機黎架咋
l ^6J]rhM!r 1024 x 768,因為我係寫稿既,所以解像度仲可以接受既

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.