娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-3-26 10:33 PM

ive高級文馮係咪教書都用英文講?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michaelwong71 發表於 2005-3-26 10:47 PM

大家都係香港人, 就算講的都是香港英文, 一定識聽. 唔駛驚. 鬼佬講既英文, 你就一定唔識聽.

yeahchan 發表於 2005-3-27 01:40 AM

我o係TM ive~high dip
5u/S$SnB6H 佢話用英文~but also 有中文

傑傑 發表於 2005-3-27 01:51 AM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-3-26 10:33 PM: M1d3lV"B6wJ*f\L
基礎教果陣就用中文..notes全英文..
U$N0Wg1\?tHXX 咁高級都係咁or教果陣變左用英文? [/quote]
1k[ h8Hz`q!Q/p0i
1Gb#|jW0x 對。

TonyW.T.H 發表於 2005-3-27 11:41 AM

教個陣半中半英
7Q~.Z"]0Co note全英

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.