娛樂滿紛 26FUN's Archiver

minghkhk 發表於 2005-3-27 02:44 AM

「轉」冇收費電視的朋友快下載[CoolStreaming]睇網上直播

冇收費電視的朋友快下載[CoolStreaming]睇網上直播
p,iU*`;h!N'Ku` TZ ry;Oz/{
要用mediaplayer 9或以上先睇到 t2?I:ivB{%S)P
,xY1_4NItJ9]p X/N
請先確認閣下己安裝 media player系列 9 或更新版本之媒體播放器
)t)T+Q`D4xH&\m
2[WV.s$}_z1t;k,h 下載後請安裝此軟件,以完成整個安裝程序。 p[4g2Rd&g
'x\T&q~ND
開啟 media player 後再開啟 CoolStreaming,此時右下角將出現C字ICON,請選擇該晚直播賽事之頻道(如 ESPN LIVE TEST)
`*X'P2L nE]g 請等待十秒至數十秒,media player 將自動開始播放該條頻道。初段畫面或會出現停窒情況,但靜待分鐘後畫面將非常順暢。 免費睇ESPN~~愈多人睇愈順~~
A[+VJr_ y"dU
3F&D$^eF&v*X
9qhJvPrB 下載 >> [url]http://www.sbtop.com/Soft_Show.asp?SoftID=224[/url]

batman1000 發表於 2005-3-27 06:58 AM

Good software

It's a very good software.

hitoki 發表於 2005-3-27 09:03 AM

Thanks for the link.

小虫 發表於 2005-3-27 01:37 PM

真唔真呀!! eXxk0qG)Y\ z
咁荀^_^

kenneth_so03 發表於 2005-3-27 03:14 PM

唔得..連唔到..話咩錯誤

minghkhk 發表於 2005-3-27 03:43 PM

[quote]Originally posted by [i]kenneth_so03[/i] at 2005-3-27 03:14 PM:4VGA]rm;p:S
唔得..連唔到..話咩錯誤 [/quote]
Z]k,vd 我得wo...,sN)D ?&Ip:Ma
我d friend都得~ TAg*]E7g Qa"i7iO
你有無跟住d指示做ar?
"Oj$?U!j oS8h7ZQOX$`
要用mediaplayer 9或以上先睇到 N,Pr\W/g([1JT
(X5V_&GL8\X"O*S
請先確認閣下己安裝 media player系列 9 或更新版本之媒體播放器 iC)Y7P4A8XZ S

)sY(Q'H/S-dS 下載後請安裝此軟件,以完成整個安裝程序。
p6CFq7f
/? i+I S s+R 開啟 media player 後再開啟 CoolStreaming,此時右下角將出現C字ICON,請選擇該晚直播賽事之頻道(如 ESPN LIVE TEST) fk+E(Bt
請等待十秒至數十秒,media player 將自動開始播放該條頻道。初段畫面或會出現停窒情況,但靜待分鐘後畫面將非常順暢。 免費睇ESPN~~愈多人睇愈順~~

火柴仔 發表於 2005-3-27 03:48 PM

thx...........

Miz 發表於 2005-3-27 04:06 PM

好似少台左~ but 都thx
8[1wQ[+@P|^9O,j.] 好想搵d有日本台睇既網路tv呀...hv ma?

twh1110 發表於 2005-4-1 11:36 PM

e個software唔錯,有冇一d多幾個台??

Ar_Ric 發表於 2005-4-4 07:01 PM

犯法嗎?

austin666 發表於 2005-4-4 09:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.