點稱呼屋企人?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我叫老豆,阿媽,媽咪,老母既^^" 阿邊個邊個...5N~wn$BM係呀, 叫你呀
同我死過黎!!!
..................
...............
...........
.......0B(yE\MzY^l
...k$B8Zw8]9k
.
妄想中 =.=" 阿爸,老豆,阿媽
#5
叫阿爸阿媽 老味 =.= 我叫媽媽Daddy ;) 有時會叫老豆做.............................傻佬 老豆,阿媽,喂 阿爸,老豆,阿媽 阿爸叫阿爸囉...阿媽就...應該都係叫阿媽.... i%`Ym%x|2wA9J
不過我唔係同媽一齊生活的 [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-3-27 08:00 PM:
老味 =.= [/quote]4?FKbc:^p
這個............過火了吧+_+!!! [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-3-27 03:40 PM:{ imuA
阿邊個邊個...
係呀, 叫你呀
同我死過黎!!!8Xn#X8d0HX
..................s x6~]$C{~"P
...............
...........:TI3zOu9{ow
.......*U3W"R C`j
...UN6I6IG%krk/f
.*v%lD,V6xw
妄想中 =.=" [/quote]
不教呀你!!!:D 老媽子~同老豆耶~ 你老母.....稱呼人地屋企人;) 老豆and阿媽 同兄弟姊妹講就係自己屋企;) 阿娘 @_@" 爹爹, 媽咪, 姐姐, may may.
頁:
[1]