娛樂滿紛 26FUN's Archiver

raymonchan 發表於 2005-3-27 07:47 PM

各位想唔想有位空姐女友呀?

各位想唔想有位空姐女友呀?hA/\%?+^(K
\]]2HJ4ZK~
我女朋友就o黎做空姐~但係我唔想佢做~~3T-K$N xo
因為成日要飛,又見唔到又傾唔到電話~~RuJn\ a,Ou-B%K_
但係唔知點好~

'nice' 發表於 2005-3-27 08:03 PM

你就好啦,因為做到空姐的條件應該幾好啦,好幸福啊你!
`F!qMB BN\9x 做人唔好太自私,如果你GF喜歡做空姐的未等佢去做囉,V&iAq g3R,v}
而且空姐幾好啊,人工高,福利好,又可以到處去,唔錯ga!!

火柴仔 發表於 2005-3-27 08:07 PM

咁好呀..........又可以以1折機票

raymonchan 發表於 2005-3-27 08:10 PM

我同佢講叫佢試下先~~
6nL,V9I,v#^9QqU 但係我都係叫佢同時搵下其他工~~因為未開始training ~

火柴仔 發表於 2005-3-27 08:31 PM

我諗好多女仔都想做空姐嫁啦........有咁好既機會試下都可以既

raymonchan 發表於 2005-3-27 08:48 PM

雖然真係自私d....但係真係唔想佢做~~

entertainer3 發表於 2005-3-27 09:00 PM

highly likely to cheat on you when she is alone overseas

Villager 發表於 2005-3-27 09:02 PM

想!最好係X泰既空姐…套制服好靚…

raymonchan 發表於 2005-3-27 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]raymonchan[/i] at 2005-3-27 08:48 PM:"JE1t9N0a%Y
雖然真係自私d....但係真係唔想佢做~~ [/quote]
,T:vw {1t@z #rc;ox|` Gj

E @-h!?8z Yj;x/Xf+s c
umm.............so

Rika 發表於 2005-3-27 09:23 PM

just let her try.. it is a good job.. she can get 90% off for air ticket

RyuII 發表於 2005-3-28 01:12 AM

我朋友女友做空姐, 佢係鍾意出黎玩o個 d 人, 佢都不知幾開心因為女友成日唔o係身邊:CC!}c Qs+T8G,MD
.ECQ O,S^-w
另外唔好以為有平機票好正, 你要成日等候補, 以前機場係市區都還可以, 如果你o係新機場幾日都上唔到機車費都有排計

austin666 發表於 2005-3-28 01:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-28 01:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pp618 發表於 2005-3-28 10:35 AM

我細妹就入左cx半年,佢平均一個星期得2-3日係香港,佢差不多10-14日先同佢男朋友出一次街...
3z)k)hL9]f@!fu.E .a'w*wu@Iv-B M-d
佢比過d空姐相我睇,同埋同個佢d空姐出過去玩,我覺得唔係太靚,(因為cx請人唔係睇靚唔靚女,而係睇醒唔醒目),佢就話港龍就專請靚女...

RyuII 發表於 2005-3-28 10:50 AM

以前空姐通常要靚女, 但後尾發覺 d 女做唔夠幾年就結婚所以都唔唔請咁靚了

123+123 發表於 2005-3-28 11:23 AM

我有朋友係= =其實空姐唔係個個靚...只是錯覺@@

pkdonald 發表於 2005-3-28 11:34 AM

RE

港龍d質素高好多.........

raymonchan 發表於 2005-3-28 01:00 PM

其實間間都有好有唔好~~~i mean 質數~
?r NE2m;l pp618
)J!P4UTB y5J 咁你個妹同男朋友keep 得唔好唔好呀?
Ti6~_8u:G-o$`5D-~
`?tj:m.AM Ryu ll
/k\!V9?-j6FE!? 你個朋友係識佢女朋友o既時候巳經係空姐....拍拍下拖走去做架?

HansChan 發表於 2005-3-28 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]raymonchan[/i] at 2005-3-27 07:47 PM:
j-FZH-T7|c 各位想唔想有位空姐女友呀?iIy8\F?l m
TIhIF{-S
我女朋友就o黎做空姐~但係我唔想佢做~~
2I:PJCP 因為成日要飛,又見唔到又傾唔到電話~~)NK3h3GnI~(k
但係唔知點好~ [/quote]S,G;c,D1y Xp

X7CXI*d j%Q` 我朋友既經歷.
3c s\2T2[Z#ISd 佢條女做o左空姐之後, 就嫌三嫌四,V f\"\M'tq w"cL
又嫌佢窮(actually, 我個friend唔算窮, 只係唔夠餐餐食鮑魚, 步步搭的士o個隻!), 又嫌佢外型唔掂(佢要條仔以後去接佢都要著西裝!), 之後買襯都係貴o野, 食襯十次九次都要去酒店.(唔係俾唔俾得起問題, 係有冇必要既問題!)
T%ci,w3AX 根本我o地個個都睇住佢條女變, 佢條女又唔飛佢(佢有同事俾有錢佬媾o左!我o地估佢未被有錢佬睇中, 所以就唔飛我個friend住!)
D V9[ f Q}#kN 變得都幾恐怖, 只係半年內既事!
7z^V&|#w%? 我真係唔明o的空姐有乜甘巴閉, 可能只係語言能力好o的, 但又扮晒上流社會甘! 又諗到自己身嬌肉貴, 唉!
,?}v M+eW 但raymon兄, 都只係我個friend既遭遇吧了!
q:K*z5y"yZ
$k&Dq5B1_7O` [[i] Last edited by HansChan on 2005-3-28 at 04:33 PM [/i]]

raymonchan 發表於 2005-3-28 04:22 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-3-28 03:56 PM:,]gR T+\.Yn8hb^6{p:g
LIA2v?*r
C+xF'D/c{
我朋友既經歷.
"h+[ Lz R7jZ6u 佢條女做o左空姐之 ... [/quote]
x3Q*sp Q#H
zN$I_F$p Dg k[%w%dX`u8S2ZM
咁誇張~~~
gFsa#d0L0K 變成咁~~~:o
s9MD&G-`0m 真係好多$ 佬溝佢地架?
Q;C!]+Q;l)b 你個fd 條女靚唔靚架?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.