娛樂滿紛 26FUN's Archiver

raymonchan 發表於 2005-3-27 07:47 PM

各位想唔想有位空姐女友呀?

各位想唔想有位空姐女友呀?6_.?5As ~)M&} eZ

p7bllhk6K 我女朋友就o黎做空姐~但係我唔想佢做~~
FyJ*A^3J(r Q0R 因為成日要飛,又見唔到又傾唔到電話~~
/u_m#a,K|S%y(Q 但係唔知點好~

'nice' 發表於 2005-3-27 08:03 PM

你就好啦,因為做到空姐的條件應該幾好啦,好幸福啊你!K?9`/W%imx&y
做人唔好太自私,如果你GF喜歡做空姐的未等佢去做囉,P5N drK7O lbx
而且空姐幾好啊,人工高,福利好,又可以到處去,唔錯ga!!

火柴仔 發表於 2005-3-27 08:07 PM

咁好呀..........又可以以1折機票

raymonchan 發表於 2005-3-27 08:10 PM

我同佢講叫佢試下先~~
c K{Hm8S$~O 但係我都係叫佢同時搵下其他工~~因為未開始training ~

火柴仔 發表於 2005-3-27 08:31 PM

我諗好多女仔都想做空姐嫁啦........有咁好既機會試下都可以既

raymonchan 發表於 2005-3-27 08:48 PM

雖然真係自私d....但係真係唔想佢做~~

entertainer3 發表於 2005-3-27 09:00 PM

highly likely to cheat on you when she is alone overseas

Villager 發表於 2005-3-27 09:02 PM

想!最好係X泰既空姐…套制服好靚…

raymonchan 發表於 2005-3-27 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]raymonchan[/i] at 2005-3-27 08:48 PM:$V^#F.w C6p
雖然真係自私d....但係真係唔想佢做~~ [/quote]G\.\(?6G}?+nY

"iFCF1~RB:r"h
&MNY h!m1\{0N (u-P dSR2b#e
umm.............so

Rika 發表於 2005-3-27 09:23 PM

just let her try.. it is a good job.. she can get 90% off for air ticket

RyuII 發表於 2005-3-28 01:12 AM

我朋友女友做空姐, 佢係鍾意出黎玩o個 d 人, 佢都不知幾開心因為女友成日唔o係身邊 NJJ Z)De J9g

9{G o-xd+?]I"[ 另外唔好以為有平機票好正, 你要成日等候補, 以前機場係市區都還可以, 如果你o係新機場幾日都上唔到機車費都有排計

austin666 發表於 2005-3-28 01:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-28 01:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pp618 發表於 2005-3-28 10:35 AM

我細妹就入左cx半年,佢平均一個星期得2-3日係香港,佢差不多10-14日先同佢男朋友出一次街...
2W [0]l1lQ~Z|&an ;y c3FFFU)B7mdUG
佢比過d空姐相我睇,同埋同個佢d空姐出過去玩,我覺得唔係太靚,(因為cx請人唔係睇靚唔靚女,而係睇醒唔醒目),佢就話港龍就專請靚女...

RyuII 發表於 2005-3-28 10:50 AM

以前空姐通常要靚女, 但後尾發覺 d 女做唔夠幾年就結婚所以都唔唔請咁靚了

123+123 發表於 2005-3-28 11:23 AM

我有朋友係= =其實空姐唔係個個靚...只是錯覺@@

pkdonald 發表於 2005-3-28 11:34 AM

RE

港龍d質素高好多.........

raymonchan 發表於 2005-3-28 01:00 PM

其實間間都有好有唔好~~~i mean 質數~~ NcO7W*v0bw
pp618
A4o-wF O 咁你個妹同男朋友keep 得唔好唔好呀?
;K9^-op#C {3HR2x
!Z/CI%d7MUu'x(H ~*Ta Ryu ll *lpF"p;?(D)r
你個朋友係識佢女朋友o既時候巳經係空姐....拍拍下拖走去做架?

HansChan 發表於 2005-3-28 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]raymonchan[/i] at 2005-3-27 07:47 PM:
)riD ??+Rk 各位想唔想有位空姐女友呀?
Qi'~UI "t6?2or Z*J bnyK
我女朋友就o黎做空姐~但係我唔想佢做~~
2YM|-Uw,j 因為成日要飛,又見唔到又傾唔到電話~~YX y \)[+h*?JrK
但係唔知點好~ [/quote]
u.P[.B;cs/A
"I;z!@+s(? ^6r9x 我朋友既經歷.!r'tt,ro1V p;PS
佢條女做o左空姐之後, 就嫌三嫌四,3c8toP9h4|P[
又嫌佢窮(actually, 我個friend唔算窮, 只係唔夠餐餐食鮑魚, 步步搭的士o個隻!), 又嫌佢外型唔掂(佢要條仔以後去接佢都要著西裝!), 之後買襯都係貴o野, 食襯十次九次都要去酒店.(唔係俾唔俾得起問題, 係有冇必要既問題!)C8h/IRWr9{ i'Rl/E
根本我o地個個都睇住佢條女變, 佢條女又唔飛佢(佢有同事俾有錢佬媾o左!我o地估佢未被有錢佬睇中, 所以就唔飛我個friend住!)
XDf(W;a#p _2v a 變得都幾恐怖, 只係半年內既事!
&vuS@ h(~ Fc%J 我真係唔明o的空姐有乜甘巴閉, 可能只係語言能力好o的, 但又扮晒上流社會甘! 又諗到自己身嬌肉貴, 唉!
o.DRg-dj4Qv{ 但raymon兄, 都只係我個friend既遭遇吧了!.Xn-VtP q

A;??|d;`6pR1G@K [[i] Last edited by HansChan on 2005-3-28 at 04:33 PM [/i]]

raymonchan 發表於 2005-3-28 04:22 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-3-28 03:56 PM:
%u@ b(S T5I5l t X.G MS7y
:m'}l,G9@~ m
我朋友既經歷.?:q*_3W m On0j
佢條女做o左空姐之 ... [/quote]
p6td1KJ{
5a3Yp6^,EHh5o!A "t#G&q B f
咁誇張~~~
\ wV8?|K#b 變成咁~~~:o3G$]:g&~s$k
真係好多$ 佬溝佢地架? f+R Ew@
你個fd 條女靚唔靚架?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.