娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Iampolice 發表於 2005-3-27 09:11 PM

隱閉青年阿源可能有抑鬱症 >_<

唔~阿源條友認為自己乜都唔得乜都唔好fGj7['tj(f
講得多, 講到以為佢所講既係真
2~,~I thV ^6t 如果真是精神病就最慘
][.Ti-p 別人看不出, 只會講一句"廢物":(

abc123aa 發表於 2005-3-27 09:29 PM

其實呢d都有可能會有呢d病,但只要唔好係屋企只係訓搞就會好d~

mavs41 發表於 2005-3-27 10:00 PM

我一路睇就一路笑/Q&k \~`z@
點會有人咁講野架

shoot_the_girls 發表於 2005-3-27 10:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

火柴仔 發表於 2005-3-27 11:04 PM

乜人都有嫁啦

新經濟學巨人 發表於 2005-3-27 11:32 PM

人生總有----四處周密----的時候,mv&ZE4j~B)M

^oj,g4o/m` 四處周密,即是[size=6]不暢通[/size],
;T5Jo4du+P
+PW,t @w/pd 我中文老師曾對我的文章的評語,6TYxp/|

.| F1dD K/x }*}2Mci{ 只要有外力幫一幫,扶吓源哥,咪OK!
MB&?2|%q`
.~.O-n8EzH,U 講唔埋,如有老闆俾機會源哥,請佢,
!t Cg0HZG&H5`n7O u,]8xh4z0r7PNo
源哥在工作時,又識到個[b]靚女仔[/b],出多D街,
1|!uYvf$u l
/h[O\S ^} 可能會改變佢一生架!;F x1e sG{%T

4K!?$^JD'E*m [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-27 at 11:34 PM [/i]]

robertchai 發表於 2005-3-28 06:23 AM

唉...睇完都唔知講咩好,好學唔學學哂日本仔d野...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.