娛樂滿紛 26FUN's Archiver

燈神 發表於 2005-3-28 12:08 AM

香港女演員全面淪陷.....

最佳女配角--白靈....最佳女主角--章子宜....B)^acrwcj Z4M
除左張柏芝 , 仲有邊個又靚又識做戲? ...以前有個袁詠儀..
w z)MLL7ex E 依家?...楊千嬅?鄭秀文?Twins?梁洛思?.....不如又搵番張曼玉算喇.....x g+v4I2u bKQ
...差D唔記得仲有個新進實力脫星....都係姓章 , 四十幾歲...唉....tn:X(Q8Ou}a

/]k2B~@ [[i] Last edited by 燈神 on 2005-3-28 at 12:20 AM [/i]]

甘國武 發表於 2005-3-28 12:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Tecson_Ling 發表於 2005-3-28 12:10 AM

ho!

toro 發表於 2005-3-28 12:16 AM

我有好認真咁諗左三分鐘,勉勉強強嘅…林嘉欣囉,本來諗起李心潔,但佢一不能話靚女、二不是港人

甘國武 發表於 2005-3-28 12:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pakho 發表於 2005-3-28 12:17 AM

香港演員真係冇個掂~比起外地已差幾皮~(vD o7t2M0Ad
外國的不用多說~嬴幾條街~~~

傑傑 發表於 2005-3-28 12:18 AM

現在要靠大陸市場,香港人自己都唔支持香港電影。

toro 發表於 2005-3-28 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 12:17 AM:@ R5|tD.hT
勉勉強強?勉強算港人定勉強算靚? [/quote]#Bw)Ut!K(wyi*K0e
講演技,佢唔係港人嚟咩?我見佢廣東話唔正,諗住佢外國番咋…佢邊處人呀咁?

Athlon 64 發表於 2005-3-28 12:29 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 12:18 AM:
![c)J){z'z0r 現在要靠大陸市場,香港人自己都唔支持香港電影。 [/quote]
L(? J9W M,KU7\|i 香港片商拍埋D垃圾戲,叫人點樣支持?

傑傑 發表於 2005-3-28 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]Athlon 64[/i] at 2005-3-28 12:29 AM:
Ri-g-E H
'hGo7nq@i5Y1ClzD 香港片商拍埋D垃圾戲,叫人點樣支持? [/quote]*{P#^6V Hc
qna4{+nf7lH
在今次有提名既戲,你睇幾多?點樣垃圾法,可否說明一下。
M7YO;HD2x1}$`$X 不同以前,現在不會盲目開戲,老細都要好仔細看劇本先會投資。剛才旺角黑先提過,個劇本要到第五個老細睇先肯投資。

阿提密絲 發表於 2005-3-28 01:06 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 12:48 AM:
x5}!@ O7Jd7W
1r1s.z2c+h0C|z:D
r1_2R:v d$T 在今次有提名既戲,你睇幾多?點樣垃 ... [/quote]!hMW:OOw:H.C!h(s

5Kil9Mt4|,L/Z 講得岩GBbzp:V#o&F
:mad:
"wCwd:yV 人地奉指投資拍俾你睇架???:mad:
3b_G3k[q2dZ j 就算真係唔好睇都唔可以鬧人係垃圾咁無品f%`*p7z_F
人地無出過力架?

傑傑 發表於 2005-3-28 01:42 AM

[quote]Originally posted by [i]阿提密絲[/i] at 2005-3-28 01:06 AM:
)[/l!J*W2x r[Z/c j*\C-W

i^:MfmQr 講得岩
yc@Q#Dpd.^ :mad:g [VB;c;BLn
人地奉指投資拍俾你睇架???:mad:'ak+Q%Tc.f e
就算真係唔好睇都唔可以鬧人係垃圾咁無品
njZ wF1G 人地無出過力架? [/quote]}B+s"D8ma^kq
j?9S e9^tK'C
出過力也可以係垃圾,鬧垃圾係可以,但至少都要比個理由點垃圾先。這樣也有助提高討論質數。

d.k 發表於 2005-3-28 02:29 AM

結果出泥有D出乎意料之外

toro 發表於 2005-3-28 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 01:42 AM:sHp5{*_:n$Z'gN7C
)Lw8E#}FX
Z.N*h7^ M/Fk
出過力也可以係垃圾,鬧垃圾係可以,但至少都要比個理由點垃圾先。這樣也有助提高討論質數。 [/quote]同意傑兄講法,出左力一樣可以係垃圾,電影公司要賺錢就要投資,呢個係商業嘅問題,某程度上可以話奉旨,因為佢要賺錢。但係真係應該睇左先插。另外,傑兄,我睇左av喇,老實講,有少少失望,阿彭生今次說教說得過左火位,有d肉麻,不過整體都算係咁,坐底睇得開心先。

bandbros 發表於 2005-3-28 02:37 AM

個金像獎成晚著o左太半時間講國語,早就唔係比香港人睇,話知佢一個香港明星都唔到獎,主辦者咁緊張同大陸D關係,不如同大陸D獎合併算數罷啦。

A340-600 發表於 2005-3-28 02:48 AM

仲有中途成日講共產黨,咩新中國野..討厭到嘔

kerberos 發表於 2005-3-28 03:07 AM

香港人的金像奬,講普通話多過廣東話......唉!!!
8k$z6jy I]0E'E 嘉賓請D人又講普通話,連所謂代表香港的淫蟲都話朋友多而講普通話,
&w(p6YA v1y4C Fx0xh 重有個什麼古月將軍,出年不如搵解放軍跳舞,唱國歌好過啦!&@3U*W`p&YlY:|
不過曾志偉嗰part幾好!有返D安慰!~

toro 發表於 2005-3-28 03:21 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-3-28 03:07 AM:3v3~I Dwr7l2nZ)`
香港人的金像奬,講普通話多過廣東話.. ... [/quote]我諗佢哋認為咁樣可以擦到鞋,然後大陸會易d比香港電影過檢掛?但係好肉酸囉做得…

692004 發表於 2005-3-28 03:29 AM

我覺得香港電影好就唔理佢係唔係大陸人啦,荷李活既演員都唔係洛杉磯人啦,香港最光輝既其中一段時間,李翰祥等等大導都唔係香港人

692004 發表於 2005-3-28 03:29 AM

仲有,香港電影之父都唔係香港人啦,係上海人

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.