娛樂滿紛 26FUN's Archiver

HansChan 發表於 2005-3-28 03:36 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 12:10 AM:DLRz(HK*P8y,_
林嘉欣...如果佢算香港演員既話.... [/quote]
;S*p D"g{sr9?+Z 佢o的戲絕對好過張柏芝!
mP!NU s&oqQ 張柏芝太誇張!

cyt34 發表於 2005-3-28 03:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Ronaldo 發表於 2005-3-28 04:47 AM

我覺得林嘉欣都race都做得幾好丫~可以冇獎
!D+BLF2nt~ 救命 同 死亡寫真 都係正戲黎~~

lamkobe 發表於 2005-3-28 05:33 AM

其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,:|(W6T(jS
咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見}

biscuit 發表於 2005-3-28 08:53 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 01:42 AM:3Ua }A*Q
O9G}t aW5vR
&W WS,\7H
出過力也可以係垃圾,鬧垃圾係可以,但至少都要比個理由點垃圾先。這樣也有助提高討論質數。 [/quote]z#jwh MF
2j8C6K/@ ? l1@+j Z
$_!~$K,SV ^O
香港人在香港擁有言論自由,就算他沒有提出理由只簡單說某齣電影是垃圾,這都是他的人權,更是香港的法律容許的,並不需要向誰交出甚麼理由、甚麼原因。
VFU z/ExyM.F s5VHZt
請大家尊重別人的言論自由、尊重別人的人權。"c6cuf3ckE7c;[9X

4~0V$Lqz5l1HXX [[i] Last edited by biscuit on 2005-3-28 at 09:15 AM [/i]]

biscuit 發表於 2005-3-28 09:06 AM

[quote]Originally posted by [i]阿提密絲[/i] at 2005-3-28 01:06 AM:BK`1D f ?x
&`y\:CV W C
A}'d)\&ae
講得岩\4P;d4h%bz ?
:mad:(s$dI,|Z.y Vo
人地奉指投資拍俾你睇架???:mad:
;fA"ZD Oo!Y 就算真係唔好睇都唔可以鬧人係垃圾咁無品
IEFF'Tw;v 人地無出過力架? [/quote]
d;tOe{0V\
4p/RJ&V5`/J}%x 香港的電影公司並不是奉指投資拍電影,但只不過是為了金錢才投資拍電影。
d.n(kg5g4iU7l 香港的電影業工作者有出過力,但只不過為了金錢報酬。
rPS8IR S}T,| /~g&_;~#S#_!w3?,M
[[i] Last edited by biscuit on 2005-3-28 at 09:14 AM [/i]]

rameinez11 發表於 2005-3-28 09:12 AM

[quote]Originally posted by [i]lamkobe[/i] at 2005-3-28 05:33 AM:
SSey5jJO2o)ky$q 其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,
(g#eVh/Q5`&G3A 咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見} [/quote]
&T/k;LR"u 3V7?s Dn
jh7O_n`q
我冇睇過佢d戲,唔知佢做得係咪咁好..

shaqkobe 發表於 2005-3-28 10:13 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 12:10 AM:
v3|L(bG 林嘉欣...如果佢算香港演員既話.... [/quote]'sUFS&?%P9vWq/X
支持林嘉欣,佢真係好戲啊,個樣都唔差呀。

冰之云說 發表於 2005-3-28 12:58 PM

張柏芝..............................
1k-J$e0A PW 佢靚咩...............? m$YX0kfe/x
佢識做戲咩.........?Wx9q%n ^-YF
如果係既話,咁就低淪陷啦~活該.....!

yyk 發表於 2005-3-28 01:05 PM

....

[quote]Originally posted by [i]lamkobe[/i] at 2005-3-28 05:33 AM:
9@4Qi/U9CX 其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,,nh KDV\
咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見} [/quote]
p \4n:z;Z5c u7o ` 我都係咁話....劉若英好好戲:lol:

傑傑 發表於 2005-3-28 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]biscuit[/i] at 2005-3-28 08:53 AM:
Dq+Ej C3v2N$a
tphT\t X'Gx5wK)\
o(V q@ t
香港人在香港擁有言論自由,就算他 ... [/quote].L;F1Vf0f6aQ%\$B
-oD-?zc%Hd
如果在各人的 post 回復打上 "垃圾" 兩字又不說明原因,如何?1na![~8X)d2f8B
如果在你同學同事同你講 "你係垃圾" 又不說明原因,如何?f#F;_c;zn&z2x
那人是個瘋子,和言論自由人權無關。

傑傑 發表於 2005-3-28 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]Ronaldo[/i] at 2005-3-28 04:47 AM:g:vd*U Py
我覺得林嘉欣都race都做得幾好丫~可以冇獎
/GR s:u9E@J mT| 救命 同 死亡寫真 都係正戲黎~~ [/quote]
"o,VE4tA$Nz
H5}:hOx vKM{ 以前香港電影可以獨立自主,現在要看大陸市場,有大陸演員既戲可以容易在大陸上映賺錢。
#j'b6@&Bi 如果以陰謀論來睇,今次爆冷只不過是一場宣示交易,對大陸演員說明希望多加參於香港電影,不會冇回報。金像獎那班人也是生意人,加上新人獎在他們眼中可能不太重要吧。
"FVB?U0M9n| s Race 及一眾香港演員可算唔好彩。
8}Uq)i~r-dE[ 所以大家仲唔支持以香港為基地的電影工作者,將來只會更多大陸工作者在香港娛樂圈出現。好事壞事大家想。

甘國武 發表於 2005-3-28 10:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

傑傑 發表於 2005-3-28 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-3-28 02:36 AM:
7WPYd+Uno 同意傑兄講法,出左力一樣可以係垃圾,電 ... [/quote]6RR7tr@_F9`[

}:G r'\~^UW8? 我就同一斑人去看 "精武家庭"

usure 發表於 2005-3-28 10:28 PM

bitch章 best newcomer? wahahaha!!!

Athlon 64 發表於 2005-3-28 10:35 PM

是不是垃圾是個人的主觀決定,別人不同意亦沒有問題.
@*R[2G9y-c`W 在下不必,亦不需要向其他人解釋原因.
*h1K(c%{9D"Q}tc({ 我衹不過是對件事,大圍事,沒有針對任何人f` LUmB
有人這樣緊張是不是說中其要害?
*B5I6xY'O 如果有對我說你是垃圾,這就是人身攻擊.
3P f@]Ue&Sv'L 但是沒有問題,由他說吧

傑傑 發表於 2005-3-28 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]Athlon 64[/i] at 2005-3-28 10:35 PM:
8Qo8Un)W!L 是不是垃圾是個人的主觀決定,別人不同意亦沒有問題.
vo.YO+xq.C,m 在下不必,亦不需要向其他人解釋原因.
*P3?].tK-F9U&T1G+? [/quote]].Kk;K5`j

![6CIFpUv 那我重申一次,口邊滿是 "垃圾" 不又給原因 (話比人聽衰乜),只是一個瘋子。我不會和瘋子講話,根本沒有討論必要。

starbuster 發表於 2005-3-28 10:56 PM

為保票房, 個個老闆導演都只顧用女歌星拍戲
'j$W^ k:`M 仲邊有演員?^5u"G$V)~!IUU?:G
成日叫人支持香港電影H4fPL.kE,g)~
老闆都只顧搵錢, 冇遠見
7PvEdd ITW {,Q 拍一套要賺一套 dXB6^ d U&jf
咁樣的生意, 我都識做啦

傑傑 發表於 2005-3-28 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]starbuster[/i] at 2005-3-28 10:56 PM:
'bdyx!mUct 為保票房, 個個老闆導演都只顧用女歌星拍戲/s.J^,V$Q(QT2}4Zk
仲邊有演員?I%tYV"j+r&D!Vr(u#V"W
成日叫人支持香港電影
LfjUUb 老闆都只顧搵錢, 冇遠見
syI:Z&w7Z 拍一套要賺一套
V-S,rp(P_ u 咁樣的生意, 我都識做啦 [/quote]
m0NzlGF W;Yz,t 9z$]B0L i3m7O!|
第一,我想你想說佢地分身太多,不夠專業?女歌星不代表演戲唔得,現在沒有分野了。齋唱是不行,太多人 mp3 .
|pj%Y e)Y t 第二,外國拍片一樣要賺錢,還有,我不知遠見係指什麼。

Athlon 64 發表於 2005-3-28 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 10:51 PM: mX-sg#[
S y`&_K$j

etKFXr N 那我重申一次,口邊滿是 "垃圾" 不又給原因 (話比人聽衰乜),只是一個瘋子。我不會和瘋子講話,根本沒有討論必要。 [/quote]&s*[%a]K4N3g1YWns
有人這樣緊張是不是說中其要害?

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.