林嘉欣...如果佢算香港演員既話.... [/quote]
佢o的戲絕對好過張柏芝!
張柏芝太誇張! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得林嘉欣都race都做得幾好丫~可以冇獎
救命 同 死亡寫真 都係正戲黎~~ 其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,:|(W6T(jS
咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見} [quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 01:42 AM:3Ua }A*Q
O9G}t aW5vR
&W WS,\7H
出過力也可以係垃圾,鬧垃圾係可以,但至少都要比個理由點垃圾先。這樣也有助提高討論質數。 [/quote]z#jwh MF
2j8C6K/@?l1@+jZ
$_!~$K,SV^O
香港人在香港擁有言論自由,就算他沒有提出理由只簡單說某齣電影是垃圾,這都是他的人權,更是香港的法律容許的,並不需要向誰交出甚麼理由、甚麼原因。
s5VHZt
請大家尊重別人的言論自由、尊重別人的人權。"c6cuf3c kE7c;[9X
[[i] Last edited by biscuit on 2005-3-28 at 09:15 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]阿提密絲[/i] at 2005-3-28 01:06 AM:BK`1Df ?x
&`y\:CVW C
A}'d)\&ae
講得岩\4P;d4h%b z?
:mad:(s$dI,|Z.yVo
人地奉指投資拍俾你睇架???:mad:
就算真係唔好睇都唔可以鬧人係垃圾咁無品
人地無出過力架? [/quote]
香港的電影公司並不是奉指投資拍電影,但只不過是為了金錢才投資拍電影。
香港的電影業工作者有出過力,但只不過為了金錢報酬。
/~g&_;~#S#_!w3?,M
[[i] Last edited by biscuit on 2005-3-28 at 09:14 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]lamkobe[/i] at 2005-3-28 05:33 AM:
其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,
咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見} [/quote]
3V7?s Dn
jh7O_n`q
我冇睇過佢d戲,唔知佢做得係咪咁好.. [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 12:10 AM:
林嘉欣...如果佢算香港演員既話.... [/quote]'sUF S&?%P9vWq/X
支持林嘉欣,佢真係好戲啊,個樣都唔差呀。 張柏芝..............................
佢靚咩...............?m$YX0kfe/x
佢識做戲咩.........?Wx9q%n ^-YF
如果係既話,咁就低淪陷啦~活該.....!
....
[quote]Originally posted by [i]lamkobe[/i] at 2005-3-28 05:33 AM:其他野唔講,我淨係覺得如果今晚{天下無賊}能夠有資格入圍女主角,,nhKDV\
咁章子怡肯定得唔到獎~~~{純粹個人偏見} [/quote]
我都係咁話....劉若英好好戲:lol: [quote]Originally posted by [i]biscuit[/i] at 2005-3-28 08:53 AM:
X'Gx5wK)\
o(Vq@ t
香港人在香港擁有言論自由,就算他 ... [/quote].L;F1Vf0f6aQ%\$B
-oD-?zc%Hd
如果在各人的 post 回復打上 "垃圾" 兩字又不說明原因,如何?1na![~8X)d2f8B
如果在你同學同事同你講 "你係垃圾" 又不說明原因,如何?f#F;_ c;zn&z2x
那人是個瘋子,和言論自由人權無關。 [quote]Originally posted by [i]Ronaldo[/i] at 2005-3-28 04:47 AM:g:v d*U Py
我覺得林嘉欣都race都做得幾好丫~可以冇獎
救命 同 死亡寫真 都係正戲黎~~ [/quote]
以前香港電影可以獨立自主,現在要看大陸市場,有大陸演員既戲可以容易在大陸上映賺錢。
如果以陰謀論來睇,今次爆冷只不過是一場宣示交易,對大陸演員說明希望多加參於香港電影,不會冇回報。金像獎那班人也是生意人,加上新人獎在他們眼中可能不太重要吧。
Race 及一眾香港演員可算唔好彩。
所以大家仲唔支持以香港為基地的電影工作者,將來只會更多大陸工作者在香港娛樂圈出現。好事壞事大家想。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-3-28 02:36 AM:
同意傑兄講法,出左力一樣可以係垃圾,電 ... [/quote]6RR7tr@_ F9`[
我就同一斑人去看 "精武家庭" bitch章 best newcomer? wahahaha!!! 是不是垃圾是個人的主觀決定,別人不同意亦沒有問題.
在下不必,亦不需要向其他人解釋原因.
我衹不過是對件事,大圍事,沒有針對任何人f`LUmB
有人這樣緊張是不是說中其要害?
如果有對我說你是垃圾,這就是人身攻擊.
但是沒有問題,由他說吧 [quote]Originally posted by [i]Athlon 64[/i] at 2005-3-28 10:35 PM:
是不是垃圾是個人的主觀決定,別人不同意亦沒有問題.
在下不必,亦不需要向其他人解釋原因.
[/quote]].Kk;K5` j
那我重申一次,口邊滿是 "垃圾" 不又給原因 (話比人聽衰乜),只是一個瘋子。我不會和瘋子講話,根本沒有討論必要。 為保票房, 個個老闆導演都只顧用女歌星拍戲
仲邊有演員?^5u"G$V)~!IUU?:G
成日叫人支持香港電影H4fPL.kE,g)~
老闆都只顧搵錢, 冇遠見
拍一套要賺一套 dXB6^ dU&jf
咁樣的生意, 我都識做啦 [quote]Originally posted by [i]starbuster[/i] at 2005-3-28 10:56 PM:
為保票房, 個個老闆導演都只顧用女歌星拍戲/s.J^,V$Q(QT2}4Zk
仲邊有演員?I%tYV"j+r&D!Vr(u#V"W
成日叫人支持香港電影
老闆都只顧搵錢, 冇遠見
拍一套要賺一套
咁樣的生意, 我都識做啦 [/quote]
9z$]B0Li3m7O!|
第一,我想你想說佢地分身太多,不夠專業?女歌星不代表演戲唔得,現在沒有分野了。齋唱是不行,太多人 mp3 .
第二,外國拍片一樣要賺錢,還有,我不知遠見係指什麼。 [quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 10:51 PM: mX-sg#[
Sy`&_