娛樂滿紛 26FUN's Archiver

joeyuenasap25 發表於 2005-3-28 11:50 PM

不需要爭拗!hh Qb#Z
喜歡香港電影的,多些購票入場看戲,不要買翻版,不要非法下載電影便可以:認為香港電影全是垃圾的,也可以繼續不入場看港產片,尋找其他消遺!

sexplayer 發表於 2005-3-28 11:50 PM

[b]除左張  百枝 , 仲有邊個又靚又識做戲?[/b]
E9L)t]Cn
!k` w {wz6JiQ
P6}+w)R-E,y f#F$P s 不要開玩笑吧 !

starbuster 發表於 2005-3-28 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 11:10 PM:$Th z%gY){

1LL4I S!k.b)P0x"e:?5PM /J;u:u)IA
第一,我想你想說佢地分身太多,不夠 ... [/quote]
&lD"}a+w? XZuY1w-z s
奇怪, quote唔哂你的兩個點q4K`G0]t)y
anyway解釋一下自己的說法_)[d8dDV6mU
太多mp3歌星搵唔到依, 那是她們自己的生存問題, 又另有議論
I;GBQ_ 因為這個post是說到演技嘛, 人家大陸女星是專科畢業, 小則花了四年, 如藝術中專升大學的, 花了七年, 香港歌星是邊做邊開竅, 演技是無得揮2T8t-g)Xd*S U,`}
如鄭秀文, 她以自己的方式演好了一種香港OL角色, 但到了別的角色, 還是一個套路, 這就是演技修養不夠$ZL;x$l+^,|
K"ud2l@ ~1G"_
至於遠見, 是拍大公司會找新人, 志偉在驕陽電影開幕就說了這一點, 嘉禾當日以五千元一部戲去拍成龍, 唔賺唔緊要, 但觀眾受咩, 就一路開;而家成龍五千萬一部, 嘉禾坐擁他的舊片, 有排收錢 [-T"A g5Y[(I2W'Q
獨立製作又如何? 唔你一開始找個老闆, 同佢講我可以搵到邊個大牌, 封左蝕本門啦(當日老黑電影公司搶人拍戲就係因為咁)會以好劇本加好意念配合新人或up and coming的演員

傑傑 發表於 2005-3-29 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]starbuster[/i] at 2005-3-28 11:59 PM:{&l4o^J

*IMB4V6r$Xa;E9t 奇怪, quote唔哂你的兩個點8_d#{ m/`[s N
anyway解釋一下自己的說法
e5d.wQ^ 太多mp3歌星搵唔到依, 那是她們自己的生存問題, 又另有議論 rn E8Sn}!w)q
因為這個post是說到演技嘛, 人家大陸女星是專科畢業, 小則花了四年, 如藝術中專升大學的, 花了七年, 香港歌星是邊做邊開竅, 演技是無得揮
RlB;Pu e)\ 如鄭秀文, 她以自己的方式演好了一種香港OL角色, 但到了別的角色, 還是一個套路, 這就是演技修養不夠
/H,g JZo` w
[$WB/f F6m-[ 至於遠見, 是拍大公司會找新人, 志偉在驕陽電影開幕就說了這一點, 嘉禾當日以五千元一部戲去拍成龍, 唔賺唔緊要, 但觀眾受咩, 就一路開;而家成龍五千萬一部, 嘉禾坐擁他的舊片, 有排收錢$o+A?gx9D)X-c L-U
獨立製作又如何? 唔你一開始找個老闆, 同佢講我可以搵到邊個大牌, 封左蝕本門啦(當日老黑電影公司搶人拍戲就係因為咁)會以好劇本加好意念配合新人或up and coming的演員
m:Q7v9Ee U|qD "t3|){3c'f;v
... [/quote].v*CGH b"}C0z
(}9wF Q/w:lL\
quote 不完全是正常,我 quote 全是 copy & paste 你段文.9c0m4Jt,y3Pzb,s
你講的我大部份都同意。其實香港也有演藝學院,不過個人覺得成效麻麻,我冇記錯好似只有黃秋生。

kantang4910 發表於 2005-3-29 12:51 AM

大家話香港電影在八十年代是黃金時代,九十年代是百花齊放.但當看著有線電視電影台時發覺根本以前的電影大都是爛片.祗不過當時是香港的黃金時代.人們可以花費得起數十元而換來數十分鍾清閑及大班人聚聚.也不理會套戲爛不爛.但現在人們用錢緊了,不會捨得浪費了.再講做戲做得好又如何?可以保證有票房.票房主導電影潮流,港產片的主要觀眾是一眾年青人,他們管不管電影質素,祗管支持偶像.觀眾就主導了電影,如果香港再有黃金年代,電影便再有黃金年代.不要想一部功夫可打救香港電影,其實它也是爛片一部,祗不過是宣傳做得好及無咁爛.正如樂壇一樣唱得無咁差就是好.所以話港產片是垃圾也不為已甚,主題缺乏,情節不連接,資料搜集不足,青年偶像演技未入流.夠論點話港產片垃圾未呀?

chi 發表於 2005-3-29 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-3-28 03:07 AM:
&[J2?'cUwnf'J 重有個什麼古月將軍,出年不如搵解放軍跳舞,唱國歌好過啦!2JZ7B+E3i4]#S
[/quote]
+]Xe%ur)M\ 你知唔知人地古月係國內一位出名的演員呀*M^f2C f!^N@*x2u
請多d唔同的人做嘉賓有咩問題.....唔通年年都搵同一班人呀q$wIlq r+h(xp
好似早幾年搵twins就死得la

傑傑 發表於 2005-3-29 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-29 12:51 AM:bB"Az }b
大家話香港電影在八十年代是黃金時代,九十年代是百花齊放.但當看著有線電視電影台時發覺根本以前的電影大都是爛片.祗不過當時是香港的黃金時代.人們可以花費得起數十元而換來數十分鍾清閑及大班人聚聚.也不理會套戲爛不爛.但現在人們用錢緊了,不會捨得浪費了.再講做戲做得好又如何?可以保證有票房.票房主導電影潮流,港產片的主要觀眾是一眾年青人,他們管不管電影質素,祗管支持偶像.觀眾就主導了電影,如果香港再有黃金年代,電影便再有黃金年代.不要想一部功夫可打救香港電影,其實它也是爛片一部,祗不過是宣傳做得好及無咁爛.正如樂壇一樣唱得無咁差就是好.所以話港產片是垃圾也不為已甚,主題缺乏,情節不連接,資料搜集不足,青年偶像演技未入流.夠論點話港產片垃圾未呀? [/quote]
/T\Z/O)y )?hB Z \/G2Wr2\WM-jd
這樣才是成熟討論。
E}MK:w0b{ lf*v 九六九七九八年的確是爛片年代,七日鮮亂拍一通騙錢,如果你以那些爛片作為 "垃圾" 的準則,今天的港產片用不到 "垃圾" 兩字。不過你覺得不值得又是一回事了。'H | S&CYG3sv"s
青年偶像演技未入流,主題缺乏,我建議你看 "死亡寫真" (描述一個少女精神分裂的痛苦)_R"\|*|L
情節不連接,資料搜集不足,我建議你看 "神經俠侶"。
wmeV h(p 如果你看過後還是一樣是覺得不合格,在此先向你說對不起。%Cw-F7wI%`R

W4t Yc2NS4[ [[i] Last edited by 傑傑 on 2005-3-29 at 01:27 AM [/i]]

燈神 發表於 2005-3-29 01:16 AM

演藝學院除左黃秋生外 , 謝君豪 都做過影帝.... FWb&D/b/N
香港男星其實超班 , 在東南亞叫坐力超強.......
_C#f(b7OLz E3E 但女星就剛好相反 ,...在中國有四大名旦 , 仲未計范冰冰李冰冰水靈白靈......
%`)A9U){3Q h;D/] 南韓全智賢 叫坐力女星無人能及 , 拍韓劇果D都未計..Qz(h)R4@
!G4i9[1^ O
...不過公道D講 , 舒琪,李心潔,林嘉欣,....等都係嚮香港起飛 , 像飛機.....
9xp,bZ"Y0Oj.~ I8~ ZW5j ?c't
[[i] Last edited by 燈神 on 2005-3-29 at 01:19 AM [/i]]

toro 發表於 2005-3-29 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 10:07 PM:2KIj0X/e{%{

_x%X@*DP;h~ 非常同意,香港電影為迎合大陸電影尺度~!Cy*F+wv%[
題才越拍越窄,長此下去,死路一條..... [/quote]
/KR{1llFx~ 勁同意!

傑傑 發表於 2005-3-29 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]燈神[/i] at 2005-3-29 01:16 AM:
\1t jsc+u 演藝學院除左黃秋生外 , 謝君豪 都做 ... [/quote]w'd!L#m8umiC

9@g+AS,bk 謝君豪,我差點忘了。他好像上了大陸發展。

toro 發表於 2005-3-29 01:33 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 10:14 PM:2o[ p)d(S1~{

J[1HG&^;{$Nlv \M2^4X YW
我就同一斑人去看 "精武家庭" [/quote]9bB1D-_vl'V7N9E!c u+O3B
好睇嘛?上一次睇過大佬愛美麗,之後對逢德倫無乜信心…

燈神 發表於 2005-3-29 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-29 01:30 AM:UH9A+e+f8E#Wy#x y

#V mD$D{%m'w6V /G$A1d}.?!bs%o(QO
謝君豪,我差點忘了。他好像上了大陸發展。 [/quote]vRr:l%_ |0V2\
S {s#sIT5d
此地不留人 , 自有留人處....仲有個影后-袁詠儀呢 ,30才多d....;xw*rB/NB@
4dVilw-G
其實金像獎當日有件野不吐不快...
Z(I5l~5S ^ 亞馬面叫所有傳媒十一點後先報賽果 , 要保障 TVB 利益 ,
Ceoo-@ ss 文雋 仲妙 , 話金像獎係私人商業活動 , 咁安排無可厚非...
[*C7@)PGx q9] 大佬 , 又叫人支持 , 又話香港人盛事. , 又有政府支助....
u7NBuA t:V!M 原來用來賺錢 , (紅地毯變藍地毯 , 因 百事 讚肋)...G?;h5J6Y6?0K
2O3a dy8~t0AS
後來比有線X兩野 , 又話誤會 , ........
0z&d,w _+{U+@2h
P Y:q qJ'CTN;q"i [[i] Last edited by 燈神 on 2005-3-29 at 02:00 AM [/i]]

toro 發表於 2005-3-29 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]燈神[/i] at 2005-3-29 01:38 AM:(q8M7c\W4e"D bv_

E5k%ji2fh
^-d`{3L;d8u 此地不留人 , 自有留人處....仲有個影后-袁詠儀呢 ,30才多d.... [/quote]呢個都係另一個問題,之前佢發展得好地地,然後你就部部戲都見到佢,直至觀眾厭到唔再睇佢喇,就會「自然流失」佢唔係唯一例子,你可以數你對上睇過幾多部戲有鄭秀文?楊千嬅呢?其實香港人做生意就係咁,一得左就用到殘,再無人要為止…(講到有d離題,唔好意思)]}1vQ:R@,w
話時話,我覺得呢個題目可以加分!

傑傑 發表於 2005-3-29 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-3-29 01:33 AM:A n4U'z+D
V'N*eH)E ]LXQ
好睇嘛?上一次睇過大佬愛美麗,之後對逢德倫無乜信心… [/quote]
B6C)wYJ i0F
4bJ x5xWG*x,^ 中上,前半 part 幾多笑位,武打華麗結實,黃秋生打得幾好。不過後半 part 武打比較浮誇,阿嬌同果個洋小孩是也。後半 part 又是港產片的通病,就片長剪接不太好,同埋有想快收工之感。

傑傑 發表於 2005-3-29 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]燈神[/i] at 2005-3-29 01:38 AM:
[ kZg4VP
T'rZ?vZq,O OMk 其實金像獎當日有件野不吐不快...
C \ oZcxb 亞馬面叫所有傳媒十一點後先報賽果 , 要保障 TVB 利益 ,
7~ \7]!G?4u(o 文雋 仲妙 , 話金像獎係私人商業活動 , 咁安排無可厚非...
q~2E2thTwHR 大佬 , 又叫人支持 , 又話香港人盛事. , 又有政府支助....i yI Dg
原來用來賺錢 , (紅地毯變藍地毯 , 因 百事 讚肋)...U8E/m(~.Z#T&n

Al8Z!x$H*SYl 後來比有線X兩野 , 又話誤會 , ........
-\7ttr!QC3K [/quote]
#t*j @:y3b5M7W!q M6cV$jJ
的確係污煙 "張" 氣,難怪香港人都不支持電影業,唉!

toro 發表於 2005-3-29 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-29 02:01 AM:
1F2N7@6ev#Xq5B Z %YAb3]2Ropq Mp \d

5KI0h_aJ6P 中上,前半 part 幾多笑位,武 ... [/quote]
!`r5~W k'yg1R EzG@ 香港動作電影通病,阿秋生食過夜粥嘛,點都似模似樣,下部諗住會睇乜?

kantang4910 發表於 2005-3-29 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-29 02:01 AM:
%Y8]]y&o;VV [A3]
0mBz2O {o 7Q%Rn*? GMl1Qa]
中上,前半 part 幾多笑位,武 ... [/quote]
*P4GJ R"o NT~[T snh6P7THn VXbq
這就是不函接,連劇集也是一樣.為了高潮,主角們突然變笨,中晒奸人計,最後又回復清醒.所以小弟已多年無睇劇集了.甚麼金枝慾葉,大長金一集都未睇過.好慘:o

toro 發表於 2005-3-29 02:13 AM

[quote]Originally posted by [i]燈神[/i] at 2005-3-29 01:38 AM:C!x {qv
thEG? W%k

u{Pp Vi l 此地不留人 , 自有留人處.... ... [/quote];XZJiq fw
私人商業活動…,睇怕下次如果有殯儀公司贊助,相信佢係會着壽衣同坐棺材車出席…

傑傑 發表於 2005-3-29 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-3-29 02:07 AM:
v!O2O-B L.h1jmB
P,[BSE#cqg 香港動作電影通病,阿秋生食過夜粥嘛,點都似模似樣,下部諗住會睇乜? [/quote]2}omx"XK7`'i

YpRxeM`:H 阿嬌要做新一代打女,還要多加努力,我看到佢打既鏡頭,打人時未到肉時個對手就有反應,不知係導演就佢定佢動作不夠快。

燈神 發表於 2005-3-29 02:24 AM

終於見到冇貼相都有分加 , 討論亦好理性 , 同以前係有分別!!

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.