不需要爭拗!hhQb#Z
喜歡香港電影的,多些購票入場看戲,不要買翻版,不要非法下載電影便可以:認為香港電影全是垃圾的,也可以繼續不入場看港產片,尋找其他消遺!
[b]除左張 百枝 , 仲有邊個又靚又識做戲?[/b]
不要開玩笑吧 !
[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 11:10 PM:$Th
z%gY){
/J;u:u)IA
第一,我想你想說佢地分身太多,不夠 ... [/quote]
XZu Y1w-z
s
奇怪, quote唔哂你的兩個點q4K`G0]t)y
anyway解釋一下自己的說法_)[d8dDV6mU
太多mp3歌星搵唔到依, 那是她們自己的生存問題, 又另有議論
因為這個post是說到演技嘛, 人家大陸女星是專科畢業, 小則花了四年, 如藝術中專升大學的, 花了七年, 香港歌星是邊做邊開竅, 演技是無得揮2T8t-g)Xd*S
U,`}
如鄭秀文, 她以自己的方式演好了一種香港OL角色, 但到了別的角色, 還是一個套路, 這就是演技修養不夠$ZL;x$l+^,|
K"ud2l@~1G"_
至於遠見, 是拍大公司會找新人, 志偉在驕陽電影開幕就說了這一點, 嘉禾當日以五千元一部戲去拍成龍, 唔賺唔緊要, 但觀眾受咩, 就一路開;而家成龍五千萬一部, 嘉禾坐擁他的舊片, 有排收錢 [-T"A g5Y[(I2W'Q
獨立製作又如何? 唔你一開始找個老闆, 同佢講我可以搵到邊個大牌, 封左蝕本門啦(當日老黑電影公司搶人拍戲就係因為咁)會以好劇本加好意念配合新人或up and coming的演員
[quote]Originally posted by [i]starbuster[/i] at 2005-3-28 11:59 PM:{&l4o^J
奇怪, quote唔哂你的兩個點8_d#{
m/`[sN
anyway解釋一下自己的說法
太多mp3歌星搵唔到依, 那是她們自己的生存問題, 又另有議論
rnE8Sn}!w)q
因為這個post是說到演技嘛, 人家大陸女星是專科畢業, 小則花了四年, 如藝術中專升大學的, 花了七年, 香港歌星是邊做邊開竅, 演技是無得揮
如鄭秀文, 她以自己的方式演好了一種香港OL角色, 但到了別的角色, 還是一個套路, 這就是演技修養不夠
至於遠見, 是拍大公司會找新人, 志偉在驕陽電影開幕就說了這一點, 嘉禾當日以五千元一部戲去拍成龍, 唔賺唔緊要, 但觀眾受咩, 就一路開;而家成龍五千萬一部, 嘉禾坐擁他的舊片, 有排收錢$o+A?gx9D)X-cL-U
獨立製作又如何? 唔你一開始找個老闆, 同佢講我可以搵到邊個大牌, 封左蝕本門啦(當日老黑電影公司搶人拍戲就係因為咁)會以好劇本加好意念配合新人或up and coming的演員
"t3|){3c'f;v
... [/quote].v*CG H b"}C0z
(}9wF
Q/w:lL\
quote 不完全是正常,我 quote 全是 copy & paste 你段文.9c0m4Jt,y3Pzb,s
你講的我大部份都同意。其實香港也有演藝學院,不過個人覺得成效麻麻,我冇記錯好似只有黃秋生。
大家話香港電影在八十年代是黃金時代,九十年代是百花齊放.但當看著有線電視電影台時發覺根本以前的電影大都是爛片.祗不過當時是香港的黃金時代.人們可以花費得起數十元而換來數十分鍾清閑及大班人聚聚.也不理會套戲爛不爛.但現在人們用錢緊了,不會捨得浪費了.再講做戲做得好又如何?可以保證有票房.票房主導電影潮流,港產片的主要觀眾是一眾年青人,他們管不管電影質素,祗管支持偶像.觀眾就主導了電影,如果香港再有黃金年代,電影便再有黃金年代.不要想一部功夫可打救香港電影,其實它也是爛片一部,祗不過是宣傳做得好及無咁爛.正如樂壇一樣唱得無咁差就是好.所以話港產片是垃圾也不為已甚,主題缺乏,情節不連接,資料搜集不足,青年偶像演技未入流.夠論點話港產片垃圾未呀?
[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-3-28 03:07 AM:
重有個什麼古月將軍,出年不如搵解放軍跳舞,唱國歌好過啦!2JZ7B+E3i4]#S
[/quote]
你知唔知人地古月係國內一位出名的演員呀*M^f2C f!^N@*x2u
請多d唔同的人做嘉賓有咩問題.....唔通年年都搵同一班人呀q$wIlqr+h(xp
好似早幾年搵twins就死得la
[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-29 12:51 AM:bB"A z}b
大家話香港電影在八十年代是黃金時代,九十年代是百花齊放.但當看著有線電視電影台時發覺根本以前的電影大都是爛片.祗不過當時是香港的黃金時代.人們可以花費得起數十元而換來數十分鍾清閑及大班人聚聚.也不理會套戲爛不爛.但現在人們用錢緊了,不會捨得浪費了.再講做戲做得好又如何?可以保證有票房.票房主導電影潮流,港產片的主要觀眾是一眾年青人,他們管不管電影質素,祗管支持偶像.觀眾就主導了電影,如果香港再有黃金年代,電影便再有黃金年代.不要想一部功夫可打救香港電影,其實它也是爛片一部,祗不過是宣傳做得好及無咁爛.正如樂壇一樣唱得無咁差就是好.所以話港產片是垃圾也不為已甚,主題缺乏,情節不連接,資料搜集不足,青年偶像演技未入流.夠論點話港產片垃圾未呀? [/quote]
)? hBZ
\/G2Wr2\WM-jd
這樣才是成熟討論。
九六九七九八年的確是爛片年代,七日鮮亂拍一通騙錢,如果你以那些爛片作為 "垃圾" 的準則,今天的港產片用不到 "垃圾" 兩字。不過你覺得不值得又是一回事了。'H
|S&CYG3sv"s
青年偶像演技未入流,主題缺乏,我建議你看 "死亡寫真" (描述一個少女精神分裂的痛苦)_R"\|*|L
情節不連接,資料搜集不足,我建議你看 "神經俠侶"。
如果你看過後還是一樣是覺得不合格,在此先向你說對不起。%Cw-F7wI%`R
[[i] Last edited by 傑傑 on 2005-3-29 at 01:27 AM [/i]]
演藝學院除左黃秋生外 , 謝君豪 都做過影帝.... FWb&D/b/N
香港男星其實超班 , 在東南亞叫坐力超強.......
但女星就剛好相反 ,...在中國有四大名旦 , 仲未計范冰冰李冰冰水靈白靈......
南韓全智賢 叫坐力女星無人能及 , 拍韓劇果D都未計..Qz(h)R4@
!G4i9[1^ O
...不過公道D講 , 舒琪,李心潔,林嘉欣,....等都係嚮香港起飛 , 像飛機.....
I8~ ZW5j ?c't
[[i] Last edited by 燈神 on 2005-3-29 at 01:19 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 10:07 PM:2KIj0X/e{%{
非常同意,香港電影為迎合大陸電影尺度~!Cy*F+wv%[
題才越拍越窄,長此下去,死路一條..... [/quote]
勁同意!
[quote]Originally posted by [i]燈神[/i] at 2005-3-29 01:16 AM:
演藝學院除左黃秋生外 , 謝君豪 都做 ... [/quote]