娛樂滿紛 26FUN's Archiver

傑傑 發表於 2005-3-29 02:25 AM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-29 02:09 AM:
q JY Q:F|(Y/\
?:C^,T/tE!q+}
n6}(zx?1]-Q3i 這就是不函接,連劇集也是一樣.為了 ... [/quote],I:L4hj-d)T

H` ccn7N v/_E 金枝可以不理,但大長今值得一看。幾認真。

toro 發表於 2005-3-29 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-29 02:22 AM:G XgCj$C0S*d

+g.{B3V!x'n e9W,z | MnH T+m?]6X
阿嬌要做新一代打女,還要多加努力,我看到佢打既鏡頭,打人時未到肉時個對手就有反應,不知係導演就佢定佢動作不夠快。 [/quote]H4G#|#}.Lu$qZ&J%g
覺得佢夠博囉,如果你話同之前阿惠英紅呀、楊子瓊呀就實無得比ga喇,人哋嗰d拳拳到肉ga嘛,但係阿嬌打起上嚟有個勢ga都:P

cristiano3156 發表於 2005-3-29 08:25 AM

當楊千嬅,twins等白痴都可以做[歌星]和[影星]8RY1Wr6A%{+}_ Q
我基本上對香港的娛樂圈已經死心。

bandbros 發表於 2005-3-29 10:26 AM

[quote]Originally posted by [i]692004[/i] at 2005-3-28 03:29 AM:
/L'w"zD%i e 我覺得香港電影好就唔理佢係唔係大陸人啦,荷李活既演員都唔係洛杉磯人啦,香港最光輝既其中一段時間,李翰祥等等大導都唔係香港人 [/quote]0jCR/Gu
`$K6pr{-r?O iO1\-[
*~9JRc\E,Ef[

C&lsSUw8]8uzM 香港電影一百年,大部份都係粵語片,而並非國語片,導演係咪廣東人冇問題,問題係就算李翰祥,以前都要用佢D半鹹淡廣東話講,唔似依家,乜都大陸化。

157 發表於 2005-3-29 11:25 AM

我覺得柏芝係好戲...

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.