香港女演員全面淪陷.....
最佳女配角--白靈....最佳女主角--章子宜....除左張柏芝 , 仲有邊個又靚又識做戲? ...以前有個袁詠儀..
依家?...楊千嬅?鄭秀文?Twins?梁洛思?.....不如又搵番張曼玉算喇......o;g\"q\Y|
...差D唔記得仲有個新進實力脫星....都係姓章 , 四十幾歲...唉.....z(gc {nD(o:{A
!kSm$a.?l
[[i] Last edited by 燈神 on 2005-3-28 at 12:20 AM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** ho! 我有好認真咁諗左三分鐘,勉勉強強嘅…林嘉欣囉,本來諗起李心潔,但佢一不能話靚女、二不是港人 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 香港演員真係冇個掂~比起外地已差幾皮~
外國的不用多說~嬴幾條街~~~ 現在要靠大陸市場,香港人自己都唔支持香港電影。 [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-3-28 12:17 AM::RD^K.||
勉勉強強?勉強算港人定勉強算靚? [/quote]
講演技,佢唔係港人嚟咩?我見佢廣東話唔正,諗住佢外國番咋…佢邊處人呀咁? [quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 12:18 AM:%z Y t-Qu)p,E&X0f
現在要靠大陸市場,香港人自己都唔支持香港電影。 [/quote]#},nqdR:Ti%{ Yp
香港片商拍埋D垃圾戲,叫人點樣支持? [quote]Originally posted by [i]Athlon 64[/i] at 2005-3-28 12:29 AM:
sj:Jf tF or@
香港片商拍埋D垃圾戲,叫人點樣支持? [/quote].Z-Ir.Om.p4Cz
在今次有提名既戲,你睇幾多?點樣垃圾法,可否說明一下。
不同以前,現在不會盲目開戲,老細都要好仔細看劇本先會投資。剛才旺角黑先提過,個劇本要到第五個老細睇先肯投資。 [quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-3-28 12:48 AM:O-s)@ a l
在今次有提名既戲,你睇幾多?點樣垃 ... [/quote]
'i(M PD?"jk
講得岩
:mad: