娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Jay少 發表於 2005-3-28 02:01 PM

監獄與公司的差別

在監獄你大部分的時間都被限制在 2.5 x 3 的範圍
.L?(Ba |y 你上班時你大部分的時間都在你桌前,約 2x 2.5 的範圍 R&Z'MYs+F)[
E@KSs9]2w)OF\ ^
在監獄你不領薪水但是不愁吃不愁穿 M"EFhcJ/ih;U
你上班老闆付你薪水但是也許不夠你的支出
b4|+l7| u!t LH
7FUt+`)}d*p 在監獄每天供應三餐而且是免費的 S}G#u#iM1S
每天上班可以吃一餐但須自己付錢
`HX)F6Z _]v,e4k.s3]
m#cT4f DM` 在監獄如果你的表現良好你可以假釋
D5~O4mU l:M z 你上班工作績效良好老闆會給你更多更有挑戰性的工作 0h S/]:GT;` p[
;H#f8~8j&S/N5I
在監獄有人幫你開門關門 v.jQl7Ed
你上班時需自己開門關門 (f&@ cL*b${JdG

Loh\rBR 在監獄你可以看電視及玩遊戲
1~Ovn4Bn 當你上班時看電視及玩遊戲則會被解職 !h#gn"t+x"v9u;[h-u

WPGDd&b{ 在監獄你有自己的衛生設備
$J3O^{*ZR;E 你上班時必須與別人共用衛生設備
x+Y/eU \$N
Vq!{]1s"x 在監獄你的家人與朋友可以去看你 b(q kiem R+s$y+F9y
在上班時老闆禁止你打電話給家人與朋友聊天, 也不許家人朋友來拜訪你 } m/wI7}iv

}PY0{xq2Za X 在監獄你不須工作而納稅人繳錢養你
*@;@\8h?l 你上班時則需付你自己的費用同時也要繳稅支持監獄 ]Z!xE&ku?R]g
3pR$m0I6wY:fF
在監獄你可以參加任何活動也可以隨時退出
U&eK6H)xxb 上班時你必須參加一些活動而且不得退出
d3xr*auX __________________________!lf$E0[)o&C-a8^2M
你肯睇,我肯post!;););)

austin666 發表於 2005-3-28 03:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-28 03:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tinguse3650 發表於 2005-3-29 10:22 PM

哈哈~你0甘清楚既!?!>

austin666 發表於 2005-3-30 03:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nightmare 發表於 2005-3-30 03:46 PM

梗係唔係啦.....5NF*u.e tr m;~
坐牢可以唔做野架...."W%[ bk0B6\
因為有d係坐終身,or有d坐幾十年,都冇諗住返出去....
8CMXpM$ih{ 所以唔做野,俾人養都冇人理佢地

冰封騎士 發表於 2005-3-30 08:03 PM

有d月南仔 落黎強姦 打劫 都係為坐監 有飯食咋

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.