[議論] 持 有 駕 照 即 扣
持 有 駕 照 即 扣新 界 北 交 通 部 道 路 安 全 主 任 曾 思 慧 高 級 督 察 稱 , 不 遵 守 交 通 燈 標 誌 、 未 有 在 斑 馬 線 前 停 車 等 都 是 騎 單 車 人 士 常 犯 的 交 通 條 例 , 可 能 會 被 記 三 至 五 分 及 罰 款 。 [b]若 違 例 者 持 有 駕 駛 執 照 , 記 分 將 會 即 時 記 錄 在 駕 駛 執 照 上 。[/b] 而 未 有 駕 駛 執 照 的 違 例 者 , 其 記 分 將 被 記 錄 在 案 , 所 有 紀 錄 會 存 檔 兩 年 。 新 界 北 交 通 部 自 上 周 五 起 , 已 於 沙 田 、 大 埔 等 騎 單 車 熱 點 宣 傳 單 車 安 全 。 由 下 月 三 日 起 , 警 方 將 加 強 檢 控 違 例 的 騎 單 車 人 士 。 ;OQr}tM9e9A"eE
[b]小佢老鼠, 有冇九菜呀 ! 渣車沖紅燈先扣 5 分, 單車都係 ? [/b]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-29 at 10:16 PM [/i]] 理由係持有駕駛執照的人應該熟識交通守則,所以應該知道踩單車一樣有危險。 o甘係咪紅燈過馬路,又有車牌D人都要扣分 ? 單車真係好危險,比車更危險,如果唔想比人扣分咪小心d揸囉,一係就唔好揸~ 簡單啲,剩罰錢!唔理大人細路,照罰! iJ6]0WanD
有啲人根本都唔會去考車牌,扣條毛呀? [quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-3-28 06:08 PM:+b*@@i|L/b
簡單啲,剩罰錢!唔理大人細路,照罰!.YFNf8_S
有啲人根本都唔會去考車牌,扣條毛呀? [/quote]
唔好以為講笑,你聽過扣負分未呀?無牌都可以扣定分先,有牌即減.今日唔會去考車,唔等如一世唔會去考車,知多先來吹水,或者來學多一點:) [quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-28 06:48 PM:Y?"lisO%O Y9B
X\ I {*gL
唔好以為講笑,你聽過扣負分未呀?無牌都可以扣定分先,有牌即減.今日唔會去考車,唔等如一世唔會去考車,知多先來吹水,或者來學多一點:) [/quote]
p M0dJ3xc:`
阿kantang兄,唔好意思呀,我諗你理解清楚人地o既意思先好吹水啦!{F`.}z2z
你唔知知有啲人係成世只敢踩單車,而唔敢開車,又點會考車牌?6`:qx8cho0`
扣到負分又有乜用呀?
[[i] Last edited by dinosaur on 2005-3-28 at 10:33 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-28 06:48 PM:
唔好以為講笑,你聽過扣負分未呀?無牌都可以扣定分先,有牌即減.[color=Red]今日唔會去考車,唔等如一世唔會去考車[/color],知多先來吹水,或者來學多一點:) [/quote]
6r1?:t$T6S i*P
bro , see the word in red again . pls:( [quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-3-29 12:02 AM:t0y4Y-|Rq1a0el ?
唔好以為講笑,你聽過扣負分未呀?無牌都可以扣定分先,有牌即減.今日唔會去考車,唔等如一世唔會去考車,知多先來吹水,或者來學多一點
hl e.Q/T4Zp1|7T&K
bro , see the word in red again . pls:( [/quote]_a,e:s h-OB1w]
:Ow |2BF ?\
阿bro, 我真係好遺憾呀![b]原來香港人一世人係一定要考車牌[/b],我真係唔知添!請原諒!咁我都要叫啲幾十歲啲阿叔阿伯阿嬸去考翻個車牌先好去踩單車啦!失禮晒啦!
頁:
[1]