娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fool 發表於 2005-3-29 12:55 AM

隱蔽青年?!

你係唔係隱蔽青年?

yutik 發表於 2005-3-29 12:57 AM

give the definition of 隱蔽青年 first

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 01:01 AM

內向型 [b]不等於[/b] 隱蔽"C:Q WJ4c3o b
5F7_ ci z s ]
電視台講的問題,指一些
q&Y[$|c `"M,u;SA 1)沒有書讀; L CU5M z
2)沒有工作;[b]又[/b]
t] Gl,| 3)唔去搵工 / 搵書讀V_ P.[Q'G+u)R
{? Ck Is1rX6U"W
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-29 at 01:07 AM [/i]]

yutik 發表於 2005-3-29 01:04 AM

studying

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 01:14 AM

冇問題
B4O0_6X'v3L1`[ 2n6w%?Z:q1O9[
Life finds the ways.........
#eb|y[.w {
J.t;d6@;i*pW+_c6R 自自然然,會 U-TURN...............

fool 發表於 2005-3-29 01:30 AM

agree with you 新經濟學巨人M1t#kG*vyf
Life finds the ways.........&k]w{ PI@u
自自然然,會 U-TURN...............

abc123aa 發表於 2005-3-29 02:52 AM

隱蔽青年應該連街都唔去會貼切d= ="

大頭文 發表於 2005-3-29 03:57 AM

我不是隱蔽青年?!是自蔽青年?!哈哈哈哈哈哈

robertchai 發表於 2005-3-29 04:17 AM

其實我一直有個問題好唔明
v{5{'sfT9[m Yw 早幾年經濟唔好果時d人上網拍賣賺錢,搵下搵下發覺原來都搵到食,而且時間自由又唔洗受老闆氣,而家都冇出去做野8U$e](Cr_ qR
我朋友係咁,而且一家四口tim...rco;J;vh1c
呢d又算唔算隱蔽呢?
&s3zvjBo0yx |y A7`!_J Jk
仲有我自己本身其實係大陸做傳媒既,一係好忙一係就要對住部腦搏命寫稿a\3t&Q/D!Kc1A
有時我都覺得自己好自閉...

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 08:13 AM

[quote]Originally posted by [i]fool[/i] at 2005-3-29 01:30 AM:
kY'c4hvg agree with you 新經濟學巨人
v/z\9Z4`EL;z Y#c Life finds the ways.........DXq6QZ`
自自然然,會 U-TURN............... [/quote]
@]Kn#?7vT
-P ADy4XN/O)a}V 可否加快出現 U-TURN,主要看看有沒有 [b]INPUT ELEMENTS[/b],
5K7Mr$n0_SUoQ6EF&` &U:N-lJ$_
如機會,際遇,家庭等等............imA ao*IU.~*C2T
adoncG3K
有時,我相信有一些僱主都會俾機會一些沒有經濟的人士,
*f_-HB%jS x4~8tt
8u6~&WmJ g-{!l~-i1Ys 那些僱主可能回望自己的經歷,自己又咪係人吔俾機會佢................

austin666 發表於 2005-3-29 01:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-29 01:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-3-29 04:27 PM

我都唔知我算唔算~j7~ehz X!Fzh&o
可能只係我自己冇自信既問題...有時連街都唔敢出...~又驚著得柒出街比人笑
X SlR ]&k 成日係home過日...多數對住部腦#TydFB8zNG6ej&g
我仲讀緊書 ~ (讀書就唔like架喇...但"返學" 就冇"出街"果種驚著得柒出街比人笑既feel..因為著校服...但樣就..總是沒自信)
#Ic6|3Xl[
xK V(qH9T 我諗住讀完中五 ~搵野學 (職訓)..+ 做pasttime ~半工讀
M/p']`;R u 現在..我腦裹總滿是覺得自己沒用...~講得好聽d就係  沒生存價值
s#FKCpA&E but..我又冇電視果個咁嚴重^^

fool 發表於 2005-3-29 10:57 PM

講真, 大學生都可以係隱蔽青年....詳情可睇今期東touch
#d3y7}G(Z~2} sometimes i just think being 隱蔽 is a process of adaptation.'jWS7s/b
adapt to an environment or situation which we are not familiar with.....
d}B}1~ed it could be long or short.....something like post 青春期.....

fool 發表於 2005-3-29 11:03 PM

"....好多時D新同事都吳知我乜水$HJ0\G~7Y
仲問我係咪新黎..."6b'Zu*PapVjl
this is pretty sad, dude6M(CdX4CgM~.\
i think it's one of those negative thing about SOHO (home office) C{#z3qLO(@U^
I&a#q*p$\*L(?o
communicating with people makes us happy; it's easy to get depressed when alone...
tQ0Z p:L@"hyKu#l at lease that's what i experienced.

fool 發表於 2005-3-29 11:06 PM

hey Miz, i support you!
b1H{g"[O _A:g;g you're just not find your way yet, do it step by step, know more people, learn more; you can do it one day too, bro!

inpennhouse 發表於 2005-3-30 02:50 AM

我係...

robertchai 發表於 2005-3-30 04:55 AM

又俾樣野大家知下...
ON/yr4` Wi 我做郵務員既朋友講既%a,nX~7br'@

"a2G+ImV&A#c 全香港有三間郵局養活左一班隱蔽既市民
{kR VJe3\3^+m&P}'k 分別係九龍中央郵局,深水埗郵政局同長沙灣郵政局
UZw*J uH A3eOx 之所以叫佢地做隱蔽市民,因為佢地除左0係郵局寄貨之外,平時都係0係屋企打理網上生意,既然係自己生意,雖然話係網上,但同做普通老闆一樣都係一腳踢,所以好多時只係匿堆0係屋企
(I%xXn1J'_3\B] 至於點解係呢三間呢?好簡單,熟深水埗既人都知道果度係批發市場,衫褲鞋襪水電基本上你要咩都有,有d人就係0係果度入貨然後拎上網賣,小則做香港生意,大則本身以前做野果間公司可能有客源既,搵幾個朋友夾分開網上公司,經營模式基本上同普通公司一樣,只不過係大家各自歸家做野6d-[:M4J6@y$RZ hc~

_,S*Gy7| 有咩好處
1n A(I3q!b+D+nH 1)唔洗商業登記:TP7M)i)?
2)盜版軟件任用(有d人自己設計自己搵廠出貨架,你一個軟件平則幾千,貴則幾百萬都有,之前就有間設計手錶既係因為咁比人拉左,如果0係屋企做根本冇呢d顧慮)
1zN&K E/I9t:K/t 3)唔洗交稅,時間自由!\.N4es${@e
4)大家都最想既,唔洗受老闆氣Fx_%_me`:R*{
5)對青少年有積極作用,早d學習經營生意(我聽講有個頂多廿幾既靚仔月入最少二萬幾)c y9[*k7B"S2[/v
6)外國人唔驚搵唔到工(特別係d有色人種)一樣可以靠自己
9VDC G tX,vT.c 7)你搵個賓賓做都得,唔犯法%Y$iz ]#qqTO

Z Q:_5xue_%^)W 仲有好多,不一一詳列(聽朝返10點,要訓,明天繼續)

yuripenny 發表於 2005-3-30 01:20 PM

我唔係...
zw%Q2nJ1h6^)c$N 但係我除左要返學先會出街之外.....其實都係架

nightmare 發表於 2005-3-30 03:08 PM

我讀f.2之後,冇做野,冇讀書就黎3年喇....F"A E6Em
情緒病有小小,但係依然有出街飲酒同打波...
M R+t Y6a4][ 禁我算唔算呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.