情緒病有小小,但係依然有出街飲酒同打波...#p#^U*El"q}
禁我算唔算呢"
"N%bG0Q1TPQW
所以其實我覺得好難定義= =v 個社會就係咁....雙失會被定位做隱蔽青年L[F?'?No$~
咁佑有無隱蔽中年?
可能我係半隱蔽青年
平時冇野做既時候唔鍾意出街,鍾意打機或上網.情願msn或icq都好過講電話,同一d唔識既人chat下好過同朋友食飯(雖然不多朋友).買衫都叫是但"o個"隻.dYCei.]Cl唔知咁樣算唔算半隱蔽呢?%s8Sk Q^^x9Q4?-pT
你又會唔會似我呢? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都隱蔽過囉........不過唔長r5SDD}}.p
好在依家唔係
頁:
1
[2]