娛樂滿紛 26FUN's Archiver

robertchai 發表於 2005-3-30 07:15 PM

"我讀f.2之後,冇做野,冇讀書就黎3年喇.... P A{x8I.? R
情緒病有小小,但係依然有出街飲酒同打波...#p#^U*El"q}
禁我算唔算呢"
/{NP;`2uSrn] "N%bG0Q1TPQW
所以其實我覺得好難定義= =v

fool 發表於 2005-3-31 12:27 AM

個社會就係咁....雙失會被定位做隱蔽青年L[F?'?No$~
咁佑有無隱蔽中年?

pk boy 發表於 2005-3-31 05:11 AM

可能我係半隱蔽青年

平時冇野做既時候唔鍾意出街,鍾意打機或上網.情願msn或icq都好過講電話,同一d唔識既人chat下好過同朋友食飯(雖然不多朋友).買衫都叫是但"o個"隻.dYCe i.]Cl
唔知咁樣算唔算半隱蔽呢?%s8Sk Q^^ x9Q4?-pT
你又會唔會似我呢?

Gretzky 發表於 2005-3-31 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

火柴仔 發表於 2005-4-2 07:11 PM

我都隱蔽過囉........不過唔長r5SDD}}.p
好在依家唔係

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.